2018-09-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelazyone123
Mina källor är högst pålitliga. Så min information ska vara korrekt

Dina källor,har dom möjligtvis info ang varför J.A & R.H hatade varandra?
Eller någon annan fakta.....
Citera
2018-09-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduck
Dina källor,har dom möjligtvis info ang varför J.A & R.H hatade varandra?
Eller någon annan fakta.....

Nope. Känner inte till något om motivbilden.
Just den är jag otroligt nyfiken på med.
Det jag vet är att Jonas var väldigt privat med sitt liv. Så frågan är om han ens berättat för någon varför. Kanske hans flickvän vet. Hoppas hon berättar öppet vad som egentligen pågick och varför de gick från vänskap till att bli fiender.
Däri ligger motivet tror jag.
Citera
2018-09-07, 20:15
Medlem
Hans barndomskamrat, kan inte han veta något då?
Citera
2018-09-07, 23:28
Medlem
Har farbror blå satt nån praktikant att lösa mordet eller är det bara ni hemma spanare som jobbar med det här... Är R.H. misstänkt hos dom, har dom säkrat några spår, mordvapen, motiv mm??
Citera
2018-09-08, 08:13
Medlem
Ni ska inte tro att svensk polis är dumma. De vet vem som ligger bakom, de vet nog också vem mördaren/mördarna är. Jag tror polisens bevis inte räcker till åtal. Rykten säger att RH är den som beställt mordet på en person till i Eskilstuna, den som söker finner. Han har kapitalet för det.

Jag vet inte ifall HA kört bort han, men jag vet att Jonas har vänner i Stockholm som inte backar för HA. HA i Eskilstuna är ett gäng pajaser och då ska vi inte prata om alla pundare i red and white, en samling pundhuvud. Det är nog bara HA i Eskilstuna skulle ha med sånt patrask att göra. HA Eskilstuna är verkligen en skam för HA, det visar hur värdelösa och svaga HA blivit när man tar in en sådan pundar förening.

Ordet har även spridit sig att RH har massor av pengar och nu vill kriminella ifrån olika städer ha en del av kakan.
Citera
2018-09-08, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker
Ni ska inte tro att svensk polis är dumma. De vet vem som ligger bakom, de vet nog också vem mördaren/mördarna är. Jag tror polisens bevis inte räcker till åtal. Rykten säger att RH är den som beställt mordet på en person till i Eskilstuna, den som söker finner. Han har kapitalet för det.

Jag vet inte ifall HA kört bort han, men jag vet att Jonas har vänner i Stockholm som inte backar för HA. HA i Eskilstuna är ett gäng pajaser och då ska vi inte prata om alla pundare i red and white, en samling pundhuvud. Det är nog bara HA i Eskilstuna skulle ha med sånt patrask att göra. HA Eskilstuna är verkligen en skam för HA, det visar hur värdelösa och svaga HA blivit när man tar in en sådan pundar förening.

Ordet har även spridit sig att RH har massor av pengar och nu vill kriminella ifrån olika städer ha en del av kakan.

Vad menar du med, den som söker finner?
Så du menar att R.H hade beställt mordet på J.A.?
Har den nya beställningen anknytning till J.A?
Citera
2018-09-08, 08:56
Medlem
Citat:

Jag har en mycket trovärdig källa med god insyn i utredningen som har bekräftat din teori. Jag vet att man eftersöker nya vittnen eftersom de som varit på förhör inte har kunnat bidra med något matnyttigt.
Citera
2018-09-08, 11:52
Medlem
Citat:

Vad har RH gjort sina pengar på? Snackar vi många miljoner eller nån miljon ( som dom flesta kriminella tycker är jättemkt)…??
Citera
2018-09-08, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etorne
Jag har en mycket trovärdig källa med god insyn i utredningen som har bekräftat din teori. Jag vet att man eftersöker nya vittnen eftersom de som varit på förhör inte har kunnat bidra med något matnyttigt.

Måste ju finnas jävligt mycke med folk som vet vad som har hänt?! Känns helt otroligt att man blir avrättad på det sättet utan att det är en massa folk inblandade eller iaf att det finns ett klockrent motiv. Om han hade brud har jag svårt att tro att hon skulle vara helt ovetande?? Tror ärligt snuten skiter helt i att lösa brott om inte offret är typ hel ylle svensson.
Citera
2018-09-08, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaceMan
han ärvde en stor summa pengar efter sin pappas bortgång.
Men som det står på lexbase va han tydligt inblandad i eko

Citat:
dra iväg ett pm till mig

Citat:
Om ni kollar upp kvinnan så ser ni att hon är sambo med T.L
Som ni själva kan söka historia på

Skulle inte säga att RH va målvakt med tanke på hans goda ekonomi

Citat:
Ingen anledning att nämna han då det va längesen dom va vänner

Citat:
nej ingen långvarig vänskap kan handla om som mest 6-7 år (maximimalt)

dom hade ingen kontakt innan J åkte in för Sonny och sen va han borta i drygt 14 år

...
Citera
2018-09-08, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPaul94
Vad heter Henellls föräldrar samt syskon? Kommer hitta det snart, bara kolla hans senaste folkbokföringsadresser men du kanske vet så slipper ringa Skv o kolla?

du har en kontakt på skatteverket men vet inte att du kan ringa skatteverket och ta reda
på en persons 4 sista ??
Okej det låter lite suspekt
Ring och fråga tex taxerad årsinkomst så får du hela person numret
Citera
2018-09-08, 15:41
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Minns när det satt två HA snubbar från antingen Nyköping eller Norrköping och kaxade sig på krogen Timeout i Eskilstuna. Till slut så blev bägge knockade av den Albanske dörrvakten. Inga repressalier alls efter det. HA verkar ju inte alls vara det dom en gång var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in