Citat:
Ursprungligen postat av
LiteKetaTack
Det är fan läskigt att det finns folk i tråden som försvarar svt här. Snacka om att anti-sd propagandan som media har fört fram, har varit effektiv. Ni är inte lika många som är övertygade längre, men ni som är kvar är otroliga...
Det dök upp grupp väldigt kortfattade personer och har härjat runt på FB sen ett par veckor tillbaka, folk
Inga som syns och hörts mycket av från tidigare i de politiska forumen (läser en hel del av desssa) och de verkar inte vidare djupt engagerad med argument eller intresse att dela med sig av hur det tänker utan verkar gå på känslogrund och bara slita och dra och läxa upp.
Ska inte kalla dom troll eller botar då jag geniunt tror det är folk som deltar på uppmaning av någon eller något. Märks väl att flashback inte är deras hemmamiljö utan de lär röra sig i andra forum med mer energi, därför de är så korthuggna och snäsiga av sig utan intresse av ett intellektuellt samtal, det här var ett sätt att "vinna" forumet gissar jag.
Tror det är bättre för debatten att sikta på innehållet och inte på personer, försöka sortera bort vilseledande spår från att bli huvudspåret.
På samma sätt som SVT:s avståndstagande har plockat bort all efterdebatt från den riktiga debatten, nu handlar det bara om SVT:s övertramp eller den motsatta beroende sida man står, vilket jag tycker var onödigt.