Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-08, 12:31
Medlem
Vryzass avatar
Så hur många härinne tror att AfS tar sig in i Riksdagen detta val?

Man har ryckts med i energin under återvandringsturnén som varit en succé, antalet anhängare har ökat markant och Övriga har gått upp i undersökningar.

Sen kommer pragmatikern tillbaka och påminner om hur ofta svenska folket varit en besvikelse.

Jag hoppas på mer men tror på runt 2-3%.
Citera
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullako
Förstår gemen vad Jeff Ahl pratar om när han nämner globalisternas kärna? Att massinvandring, feminism och annat bara är verktyg för att söndra och härska. Det är ju en ganska stort påstående att greppa och sätta sig in i. Nu är förvisso de flesta hjärntvättade och jag en galen konspirationsteoretiker men att folk inte kan lista ut det här är väldigt tragiskt.

Jag har aldrig röstat tidigare och hade inte tänkt rösta i år heller, för det har inte funnits något alternativ samt att jag är lagd åt anarkist/voluntärist-hållet. Alla de andra 8-partier är globalistlakejer och vill ha mer krig, mer övervakning, mer urbanisering, en ny färsk polisstat utan yttrandefrihet eller fritt tänkande människor. De spelar charader för svenska folket och världen och det är samma visa i hela väst och många fler länder därtill.

De flesta "flyktingar" som flytt Syrien och andra länder är varse om globalisterna och deras agenda, tyvärr så kanske vissa av dem för över sitt hat till vanliga Europeér och Amerikaner fast vi egentligen har samma fiende, likt många vita som har ett stort Islam och muslim-hat som är ganska oberättigat. Att båda är mål för kritik är en annan femma. Tyvärr så blir väl muslimerna även de hjärntvättade av soctanter när de kommer till Sverige, att vi vita ska ha någon skyldighet till dessa för att deras länder ligger i ruiner.

Vill man leva i en värld där censuren blir mer påtaglig, där hatet kommer flöda och där pyskopater till bankdirektörer, oljegarker och politiker skor sig på världens befolkning så fortsätter man att lägga sin röst på de andra 8-partierna.

Jag håller med ditt inlägg i stort förutom punkten islam, finns ett klart berättigat islam och även muslim-hat (hatet mot muslimerna är baserat på deras egna handel och vandel, hatet mot islam är baserat på urkundens fanatiska hat gentemot icke muslimer), att vara muslim är att välja ondska i en väldigt ren form. Det är en ondska som inte ens försöker gömma sig bakom något.

Du verkar dåligt påläst om denna hemska religion och dess efterföljare, de enda muslimer som på något sätt kan ursäktas är analfabeterna som fått höra lögner från sin imam, övriga som läst koranen har ingen som helst ursäkt för att vara muslimer. Är man muslim ställer man upp på de bestialiska delarna av islam. Det är en dement och rå ondska som representeras av islam och deras falska profet var en genuint ond människa.
Vänligen läs på:
http://prophetofdoom.net/
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Det är bäst att ta ut segern i förskott, då kan det bli dubbel glädje.
Kommer dom inte in så ska jag trolla sönder Facebook, Youtube och Flashback kommer bli olidligt för vänsterblivna.
Citera
2018-09-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Kravet på renhet dödar varje parti.

Får jag köpa kebab av en muslim?

Nej, men gärna en pizza från Jay123:s eminente pizzabagare.

"Min lokala pizzeria har fått en ny ägare som är supertrevlig och superschysst (bjussar på extraingredienser, pizzasallad etc.). Försöker numer alltid ha några hundra kronor tillhands i kontanter enbart av anledningen att jag ska kunna betala kontant på denna pizzeria."
Citera
2018-09-08, 12:34
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas

Man har ryckts med i energin under återvandringsturnén som varit en succé, antalet anhängare har ökat markant och Övriga har gått upp i undersökningar.

Sen kommer pragmatikern tillbaka och påminner om hur ofta svenska folket varit en besvikelse.

Svårt att gissa när opinionsinstituten gör ett sådant dåligt jobb.

Det kan säker bli 2-5%.

När SD:are inser att deras röst har varit bortkastad så kommer de garanterat in nästa val...
Citera
2018-09-08, 12:35
Medlem
Citat:

Jag tror det.

Ska vi gissa valresultat i tråden så tror jag 4,1%.
Citera
2018-09-08, 12:36
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Jag är AfS-sympatisör och -väljare och tycker inte heller att det är bra att Jessica Ohlson arbetar/har arbetat med asylrättsfall. Man kan absolut ha en diskussion om det i rätt sammanhang.

Problemet med dig är att du är ett så kallat concerntroll och inte bryr dig om det där på riktigt. Din upprördhet är spelad och syftar till att stöta bort folk från att rösta på AfS nu inför valet (om frågan som sådan vore så viktig för dig hade du valt ett annat tillfälle).

Du har skrivit 40 (!) inlägg om detta sedan igår kväll strax före sju på kvällen. Innan dess hade du inte postat ett enda inlägg här på Flashback på över två år. Ditt senaste inlägg innan ditt inhopp här i tråden var en hyllning till din lokala pizzabagare.

Vad har man för torftigt liv om man håller på som du gör? Och alla dina ansträngningar i den här saken är dessutom förgäves. Det finns inte en enda person som vänder sig emot AfS på grund av det du drar upp (som dessutom var känt av många).

Han vägrar dessutom berätta vad alternativet är istället för Alternativ för Sverige.
Det ska fördömas och det ska lämnas men till vad exakt?

Samma sorts concerntrolling som Libtardtrollet håller på med.
"Fördöm! Annars!"
de verkar tro att AfS fungerar som SD med sin renhetsprincip där renhetsprincipen blivit till en Stasiverksamhet och man har en angiverikultur numera inbyggt i partiet, där "concerntrollen" Karlsson, Bieler och Jomshof har tagit över hela partiet.

Citat:
Nej, men gärna en pizza från Jay123:s eminente pizzabagare.

"Min lokala pizzeria har fått en ny ägare som är supertrevlig och superschysst (bjussar på extraingredienser, pizzasallad etc.). Försöker numer alltid ha några hundra kronor tillhands i kontanter enbart av anledningen att jag ska kunna betala kontant på denna pizzeria."

Svårt att stå på moralisk grund som medhjälpare till skattesmitning.
Hoppas Pizzaarkitekten fick råd till sin pizzaracer snabbare, dock jobbigt när vägarna har stora gropar i sig när man ska åka snabbt med pizzaracer, ibland flyger pizzaracern rakt in i ett träd, ett betongfundament eller ett berg. Ibland kan det vara bra att betala skatt... ibland.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-09-08 kl. 12:40.
Citera
2018-09-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Antagligen inte till fullo, nej.

Men det väcker en undra, folk börjar tänka. Vilket leder till nyfikenhet och man kanske sätter sig in mer.

Det banar även väg för att förstå problemet förr eller senare.

Bättra att prata om det och vissa bara förstår 1% än att inte prata det och oinsatta fortsätter leva i sin dvala.

Ja självklart! Tycker det är extremt befriande att Jeff Ahl talar klarspråk och att det finns människor med ryggrad som ställer sig emot dessa globalister. Man måste givetvis börja någonstans och som du säger så väcker man förhoppningsvis en tanke hos dessa fortsatt sovande människor. Man konventerar och ändrar inte åsikt över en natt, det tar lång tid, speciellt med all propaganda som medierna spyr ut över oss dag efter dag. Det bästa man kan göra är att stänga av TVn, undersöka själv och bilda sin egna åsikt. Därför tycker jag att det är en plikt och skyldighet för oss som har insett sanning att rösta på ASF oavsett vad man har för politiskideologi.
Senast redigerad av dullako 2018-09-08 kl. 12:39.
Citera
2018-09-08, 12:39
Medlem
De verkar ha mer folk än de behöver. Har mailat Simms om att hjälpa till på valdagen men inget svar än.
Citera
2018-09-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Svårt att gissa när opinionsinstituten gör ett sådant dåligt jobb.

Det kan säker bli 2-5%.

När SD:are inser att deras röst har varit bortkastad så kommer de garanterat in nästa val...

Det är väl heller ingen högoddsare på Åkesson kommer att avgå strax efter valet och då tror jag vi kommer att få se en stor överströmning från SD till AfS.

Så hur det än går i valet så är framtiden AfS.
Citera
2018-09-08, 12:41
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Jag är AfS-sympatisör och -väljare och tycker inte heller att det är bra att Jessica Ohlson arbetar/har arbetat med asylrättsfall. Man kan absolut ha en diskussion om det i rätt sammanhang.

Problemet med dig är att du är ett så kallat concerntroll och inte bryr dig om det där på riktigt. Din upprördhet är spelad och syftar till att stöta bort folk från att rösta på AfS nu inför valet (om frågan som sådan vore så viktig för dig hade du valt ett annat tillfälle).

Du har skrivit 40 (!) inlägg om detta sedan igår kväll strax före sju på kvällen. Innan dess hade du inte postat ett enda inlägg här på Flashback på över två år. Ditt senaste inlägg innan ditt inhopp här i tråden var en hyllning till din lokala pizzabagare.

Vad har man för torftigt liv om man håller på som du gör? Och alla dina ansträngningar i den här saken är dessutom förgäves. Det finns inte en enda person som vänder sig emot AfS på grund av det du drar upp (som dessutom var känt av många).

Bra inlägg.

Det är ett försök att sänka AfS.

SD är rädda för AfS, med all rätt.

Men SD kan tjäna på AfS.

AfS behövs för att tvinga de andra Riksdagspartierna inklusive SD att kliva av den kulturmarxistiska grusgången som leder till tyranneri och diktatur och sätta fötterna i verklighetens mylla.
Citera
2018-09-08, 12:44
Medlem
GusFrings avatar
Citat:

Det är 4 %-spärren som gör det svårt, eftersom många som annars hade röstat på dem taktikröstar på annat (främst SD).

Kommer därför att ta 4 år till. Omöjligt är det inte, men sannolikare att de får 1-2,5 %. Över 2,5 % vore en stor succé. Och 4 %+ en chock. Men att som helt nystartat parti börja plocka väljare i procent istället för promille måste sägas vara bra det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in