Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Jag är AfS-sympatisör och -väljare och tycker inte heller att det är bra att Jessica Ohlson arbetar/har arbetat med asylrättsfall. Man kan absolut ha en diskussion om det i rätt sammanhang.
Problemet med dig är att du är ett så kallat
concerntroll och inte bryr dig om det där på riktigt. Din upprördhet är spelad och syftar till att stöta bort folk från att rösta på AfS nu inför valet (om frågan som sådan vore så viktig för dig hade du valt ett annat tillfälle).
Du har skrivit 40 (!) inlägg om detta sedan igår kväll strax före sju på kvällen. Innan dess hade du inte postat ett enda inlägg här på Flashback på över två år. Ditt senaste inlägg innan ditt inhopp här i tråden var en hyllning till din lokala pizzabagare.
Vad har man för torftigt liv om man håller på som du gör? Och alla dina ansträngningar i den här saken är dessutom förgäves. Det finns inte en enda person som vänder sig emot AfS på grund av det du drar upp (som dessutom var känt av många).
Han vägrar dessutom berätta vad alternativet är istället för Alternativ för Sverige.
Det ska fördömas och det ska lämnas men till vad exakt?
Samma sorts concerntrolling som Libtardtrollet håller på med.
"Fördöm! Annars!"
de verkar tro att AfS fungerar som SD med sin renhetsprincip där renhetsprincipen blivit till en Stasiverksamhet och man har en angiverikultur numera inbyggt i partiet, där "concerntrollen" Karlsson, Bieler och Jomshof har tagit över hela partiet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Amriswil
Nej, men gärna en pizza från Jay123:s
eminente pizzabagare.
"Min lokala pizzeria har fått en ny ägare som är supertrevlig och superschysst (bjussar på extraingredienser, pizzasallad etc.). Försöker numer alltid ha några hundra kronor tillhands i kontanter enbart av anledningen att jag ska kunna betala kontant på denna pizzeria."
Svårt att stå på moralisk grund som medhjälpare till skattesmitning.
Hoppas Pizzaarkitekten fick råd till sin pizzaracer snabbare, dock jobbigt när vägarna har stora gropar i sig när man ska åka snabbt med pizzaracer, ibland flyger pizzaracern rakt in i ett träd, ett betongfundament eller ett berg. Ibland kan det vara bra att betala skatt... ibland.