2018-09-07, 12:36
Medlem
rainbow319s avatar
Har Palladon hemma, de som små kulor i kapslarna, har oxy depot 40 mg och oxynorm 20 mg kapslar.

Till problemet. Jag krossar dem i en tablettkrossare, sen finslipar med en matsked så gott jag kan. O sen eldar under tills de bubblar. MEN, sen när jag ska dra ut skitet vill det inte. kan 3 ml kanyler o 04x4mm nål. Vet inte om nålen e för smal eller om jag gör nåt fel...

Sett folk som gör det i dokumentärer med en fucking insuling spruta.... Så vad gör jag för fel? Ska koka det längre än tills det kokar/bubblar eller ska jag gör på annat sätt? Vill testa IV, fråga inte vf eller så. Bara snälla hjälp mig.

FIck med 5 pumpar från sjukan med 5 nålar på 0.4x40mm. Har redan sabbar 3 palladon snabbverkande på 2,6mg och 1-2 oxy på 40 mg. Vad FAN ska jag göra... Hur gör man. är newbie då snorta, rektalt osv inte längre duger.

Någon med erfarenhet skicka PM så kan vi prata ostört, eller svara här. mvh Tjej på 25.
Citera
2018-09-07, 17:25
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbow319
Har Palladon hemma, de som små kulor i kapslarna, har oxy depot 40 mg och oxynorm 20 mg kapslar.

Till problemet. Jag krossar dem i en tablettkrossare, sen finslipar med en matsked så gott jag kan. O sen eldar under tills de bubblar. MEN, sen när jag ska dra ut skitet vill det inte. kan 3 ml kanyler o 04x4mm nål. Vet inte om nålen e för smal eller om jag gör nåt fel...

Sett folk som gör det i dokumentärer med en fucking insuling spruta.... Så vad gör jag för fel? Ska koka det längre än tills det kokar/bubblar eller ska jag gör på annat sätt? Vill testa IV, fråga inte vf eller så. Bara snälla hjälp mig.

FIck med 5 pumpar från sjukan med 5 nålar på 0.4x40mm. Har redan sabbar 3 palladon snabbverkande på 2,6mg och 1-2 oxy på 40 mg. Vad FAN ska jag göra... Hur gör man. är newbie då snorta, rektalt osv inte längre duger.

Någon med erfarenhet skicka PM så kan vi prata ostört, eller svara här. mvh Tjej på 25.
Du ska inte dra upp igenom nålen utan pumpen. Sedan så är oxynorm kapslarna ska tydligen vara inprensip omöjligt att lösa upp och få till en fin lösning. Och hålla på och koka är bara onödigt. Det gör man till heroin och inget annat då heroin behövs kokas med askorbinsyra. Finns massa trådar om detta, Sök och lycka till.
Citera
2018-09-07, 20:13
Medlem
Citat:

Som ovan skrev - du ska dra upp i pumpen, helst genom ett filter först. Cigarrettfilter, tops bomull eller helst micronfilter så slipper du eventuellt stopp i nålen när det ska in i kroppen plus att du inte får inte större orenheter.
Lycka till och var försiktig.

Edit : Om du inte filtrerar är det relativt stor risk att du åker på en frossa som är väldigt otrevligt, har hört att frossa är en mindre blodförgiftning och det stämmer nog.
Senast redigerad av Flubro 2018-09-07 kl. 20:19.
Citera
2018-09-07, 21:20
Medlem
Citat:

Tänkte efter lite efter mitt förra svar och undrar hur pass färsk du är på opiater och vill be dej att läsa på ordentligt och injicera långsamt och känn efter såhär i början om du bestämt dig. Det är väldigt potenta preparat du har kommit över. Hydromorfon iv är i stort sett lika kraftigt som heroin iv. Jag föredrar faktiskt hydromorfon före heroin. Var försiktig som sagt, ha helst någon som är med och kan första hjälpen, har naloxon eller subutex att trycka i dig om du slutar andas. Var rädd om dig.

Edit igen : lösningen är nog inte för sabbad för rövpanna eller oralt om du är van vid det.
Senast redigerad av Flubro 2018-09-07 kl. 21:24.
Citera
2018-10-03, 03:06
Medlem
rainbow319s avatar
Viktig Fråga Om Oxy Och Iv

Hej, jag har nu ett tag käkat Oxycontin depot. men sen började jag krossa dom. o snorta. men nu funkar inte de mer. till problemet...

Jag hade tänkt börja injectiera dom. Är denna väg rätt??

1. Krossa till pulver
2. Koka en halv min under sked tills de bublar
3. ta en bomullstuss o sug ut vätskan
4. knacka sprutan o se att ingen luft är i
5. hitt en ven, dra ut o se om blod kommer så jag är i en ven o sen in.

till frågorna:

1. är vanligt kranvatten farligt eller är det det pundare anväder ändå. vill inte bli sjuk /infekterad.
2. vad händer om jag råkar injectivera utanför venen OCH
3. om jag lyckas, hur kommer jag känna mig?

PS: kan man använda samma nål flera ggr, typ en insulin nål som man spritar eller ska det va nya hela tiden. oroar mig mest för det o att kranvatten kan va farligt för de ju inte som dropp direkt....

Snälla ni som kört IV, svara.
Tack
Senast redigerad av rainbow319 2018-10-03 kl. 03:08.
Citera
2018-10-03, 07:39
Medlem
Citat:
Hej, jag har nu ett tag käkat Oxycontin depot. men sen började jag krossa dom. o snorta. men nu funkar inte de mer. till problemet...

Jag hade tänkt börja injectiera dom. Är denna väg rätt??

1. Krossa till pulver
2. Koka en halv min under sked tills de bublar
3. ta en bomullstuss o sug ut vätskan
4. knacka sprutan o se att ingen luft är i
5. hitt en ven, dra ut o se om blod kommer så jag är i en ven o sen in.

till frågorna:

1. är vanligt kranvatten farligt eller är det det pundare anväder ändå. vill inte bli sjuk /infekterad.
2. vad händer om jag råkar injectivera utanför venen OCH
3. om jag lyckas, hur kommer jag känna mig?

PS: kan man använda samma nål flera ggr, typ en insulin nål som man spritar eller ska det va nya hela tiden. oroar mig mest för det o att kranvatten kan va farligt för de ju inte som dropp direkt....

Snälla ni som kört IV, svara.
Tack

Det ser väl ganska rätt ut. Skulle föredra tops eller cigarettfilter för filtreringen.

1. Nej. Vanligt kranvatten går hur bra som helst.

2. Du får en liten bula. Du känner om du slår utanför då det går trögt att få in lösningen. Är du i venen kan du trycka kolven i botten utan problem. Bara tunnheten på nålen som ger motstånd.

3. Beror på hur mycket du får i dig. Men jag upplever det som en våg av värme och välbehag, helst om jag är lite dålig innan.

Du kan använda samma nål flera gånger bara du sköljer den verktygen ganska omgående. Jag har ibland använt samma nål upp till en månad. Du ser om den blir grisig, typ blod nere i plasten. Går ju att koka om du är osäker.

Som alltid - var försiktig, helst om du har benso eller alkohol i blodet.

Lycka till.
Citera
2018-10-03, 19:56
Medlem
rainbow319s avatar
Hur länge ska jag koka en Oxy innan jag drar in i pumpen? Och är mitt nålmått bra eller ska försöka fuska till mig insulin nålar från sjukan. grejen är dom e bara på 1 ml eller ja vet inte. sett smala långa nålar på Intervention, en amerikansk dokumentär om beroende personer att de har långa smala pumpar o små nålar o sticker i fötter, händer, var som de fan finns en ven. Bara jag får min fix!

De jag har nu heter DB Plastipak. Men sen funderar jag funkar vanlig sked eller ska jag köpa sånadär stericups.

Sen till sist, kranvatten är inte farligt direkt i blodet va? De ju så dom gör ju i TV.
Citera
2018-10-04, 10:39
Medlem
Citat:
Hur länge ska jag koka en Oxy innan jag drar in i pumpen? Och är mitt nålmått bra eller ska försöka fuska till mig insulin nålar från sjukan. grejen är dom e bara på 1 ml eller ja vet inte. sett smala långa nålar på Intervention, en amerikansk dokumentär om beroende personer att de har långa smala pumpar o små nålar o sticker i fötter, händer, var som de fan finns en ven. Bara jag får min fix! 9

De jag har nu heter DB Plastipak. Men sen funderar jag funkar vanlig sked eller ska jag köpa sånadär stericups.

Sen till sist, kranvatten är inte farligt direkt i blodet va? De ju så dom gör ju i TV.

Jag har bara använt kranvatten i stort sett(testat vin, sprit och ramlösa med ) ett par gånger om dagen i nästan 20 år. Gått bra för det mesta, fått ca 5-10 frossor men det här nog berott på annat.
Insulinnålar kan vara lite väl tunna när man löser tabletter, bättre att föröka hitta blåa, orangea, gula eller gröna nålar.

När det gäller att koka gör jag alltid så att jag krossar, lägger i vatten och rör om. Är lösningen klar då så filtrerar jag och kör. Är den för grumlig eller har bitar i sig som typiskt för depåtabletter kokar jag tills det ser så klart som möjligt ut.

Edir: med klart menar jag genomskinligt.
Senast redigerad av Flubro 2018-10-04 kl. 10:43.
Citera
2018-10-04, 10:40
Medlem
Stor-Franks avatar
Nålmått? Vad har du för verktyg?
Har pmat dig.
Mvh
Citera
2018-10-16, 11:55
Medlem
Tror du behöver använda askorbinsyra eller citronsyra för att lösa upp det.
Citera
2018-10-16, 14:00
Medlem
RapLifes avatar
Ingen som skrivit än att skalet ska av först och främst? Och jo oxynorm går att skjuta, bara att låta en kopp med pulvret+kallvatten stå och dra sig en stund. Känns som att geggan som blir kvar (blir en hel del) fortfarande innehåller en hel del oxy så käka upp den. Men den helt klara vätskan du drar upp i pumpen innehåller definitivt oxy, prova själv med typ 60mg så får du se. Försök inte koka det dock då förstörs alltihop.
Citera
2018-10-16, 15:02
Medlem
Postade det här i fel tråd först.

Oxycontin(mundipharma) bör man värma det upplösta pulvret(i vatten såklart) och sedan spruta kallt vatten på lösningen.

Då kommer du få ett stelnat lager med vax på ytan som du skall skrapa bort(en tändsticka funkar bra),sen har du i princip en ren lösning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in