Citat:
Ursprungligen postat av
ExpressK
Jag åkte till en studentstad i Norge med stor befolkning. Det chockade mig hur attraktiva/snygga tjejerna var där. Det går inte att jämföra med Sverige. Även om svenska befolkningen är attraktiva också så är norska befolkningen attraktivare.
Har det att göra med att studentstäder lockar snygga/attraktiva människor oavsett land? Är jag ensam med att tycka detta om Norge kontra Sveriges tjejer?
Så jag fattar inte detta med att norskar ser oss svenskar som attraktivare/snyggare? Har mer att göra med vilken befolkning som bor i staden?
Norrmän/norskor är mest attraktiva här i Skandinavien.
Maten är annorlunda samt retoriken, men en högmodig attityd bör norrmän försöka sudda ut då detta befläckar det vackra.
Har själv detta i blodet, och jag kan bara konstatera att Norge är ett väldigt fint land och för att göra det kort så är det ett bättre land än Sverige, men i mitt tycke överlag så gillar jag inte Skandinavien då retoriken är väldigt destruktiv, men ska haffa en utbildning sedan så blickar jag utanför Skandinavien.
Norge är det enda landet här i Skandinavien som faktiskt kan komma med något, Finland är nära men inte riktigt.
Men ska vi snacka om attraktiva kvinnor så är finskor väldigt nära norskor. Gillar deras attityd, de tar för sig fast endå förstår när de gör fel (finskor alltså).