Citat:
Det enda vi kan vara säkra på med JL är att Seb hade varit begravd i Sibirien. Underbart att slippa Jörgen.
Poya å andra sidan behöver lugna ner sig lite mer rotationer och startelve-förändringar, inget fel med lite kontinuitet. Spelare som DBW och Paka skall spela om dom inte är otillgängliga för spel, jag vet inte riktigt när vi hade en så bolltrygg och tekniskt begåvad spelare som Paka i blåvitt senast, men det var ett tag sedan, bara han får vara hel nu.
Poya å andra sidan behöver lugna ner sig lite mer rotationer och startelve-förändringar, inget fel med lite kontinuitet. Spelare som DBW och Paka skall spela om dom inte är otillgängliga för spel, jag vet inte riktigt när vi hade en så bolltrygg och tekniskt begåvad spelare som Paka i blåvitt senast, men det var ett tag sedan, bara han får vara hel nu.
Jag säger som jag sagt hela tiden, DBW är en spelare och människa jag gillar skarpt men det är svårt att se vem av våra andra mittbackar han skall peta. Speciellt om vi kör fyrbackslinje. Med tre mittbackar är det större chans såklart.
Det är omöjligt att peta Starfelt och även Calisir faktiskt även om den sistnämnde där inte var kanon senast (vem var det förresten, inte ens vi på en glödhet bortaläktare) men dom två får ändå ses som givna.
Citat:
Dessutom ska man nog ha i åtanke att förutom skynda långsamt rent generellt med Paka har det varit två raka matcher på plastaskit, och att det sliter mer är ju ingen hemlighet varvid man tveklöst inte valt att chansa med honom. Hade det inte sett så illa ut som det gjorde senast hade han säkerligen fått ännu mindre speltid.
Helt rätt att ta det lugnt där dock. Vi har inget behov av att chansa för mycket där.
Som skrivits i tråden så gynnas han nog enbart av en riktig försäsong innan han är åter till 100% inför 2019.
Citat:
Jag har inga problem med att folk tar några öl till en middag men att tro att man kan köra efter två stora starka är ju direkt felaktigt. Sedan att man inte känner sig direkt full är en helt annan femma.
Ska man köra bil skall man helt enkelt inte ha druckit innan, väldigt enkel regel.