2018-09-06, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshener
Så kstrati då ingen som lyckats knäppa dom aphuvena än. De har försökt ta livet av fifty flera gånger men inte lyckats. Den dag kastrati blerim och adrian trillar av pinnen ska jag ta ett lock öl och sätta mig och njuta och tänka äntligen

Du vart mig en riktig glädjespridare du . Bra att veta att dem sitter på pinnen. Har aldrig hört att dem just skulle ha försökt ta livet av fifty men du verkar veta mer . Tror ingen bryr sig om varken fifty eller Kastrati . Må bäste man vinna och såvitt jag vet så har ju Kastrati varit styrkan i Eddies liga . Det är ju aldrig sagt att Eddie skulle vart ballarna som har står i ligan södra . Vem annars än Adrian har tryckt av ? INGEN .
Så njaaaa nu får vi lugna oss lite .
Citera
2018-09-06, 12:58
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampbob87
Du vart mig en riktig glädjespridare du . Bra att veta att dem sitter på pinnen. Har aldrig hört att dem just skulle ha försökt ta livet av fifty men du verkar veta mer . Tror ingen bryr sig om varken fifty eller Kastrati . Må bäste man vinna och såvitt jag vet så har ju Kastrati varit styrkan i Eddies liga . Det är ju aldrig sagt att Eddie skulle vart ballarna som har står i ligan södra . Vem annars än Adrian har tryckt av ? INGEN .
Så njaaaa nu får vi lugna oss lite .

Haha Eddie har skickat många fler att skjuta än Adrian kan ja lova dig
Citera
2018-09-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Haha Eddie har skickat många fler att skjuta än Adrian kan ja lova dig

Så många utöver Rasmus är det ju dock inte?

Många som tryckte av förr var ju allierade med just berat. Så frågan är vem det är som skjutit sista gångerna
Citera
2018-09-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187

Många som tryckte av förr var ju allierade med just berat. Så frågan är vem det är som skjutit sista gångerna

Komiskt att det ens vågas påstås att Eddie skickat bra skyttar . Negern Noah ? Hehe , lägg ägg för fasiken . Är inte direkt fascinerad av Eddies kraft , att han skickar andra negern Jallow som då får ta död på Javier för att bevisa vadå ? Javier va inte ens med Kastratis så jag förstår inte meningen med just detta mord . Att mörda en tvåbarnspappa som inte ens va involverad är som att bevisa att man inte kommer längre än så .
Citera
2018-09-06, 21:21
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Komiskt att det ens vågas påstås att Eddie skickat bra skyttar . Negern Noah ? Hehe , lägg ägg för fasiken . Är inte direkt fascinerad av Eddies kraft , att han skickar andra negern Jallow som då får ta död på Javier för att bevisa vadå ? Javier va inte ens med Kastratis så jag förstår inte meningen med just detta mord . Att mörda en tvåbarnspappa som inte ens va involverad är som att bevisa att man inte kommer längre än så .

Så, vem har påstått att han har skickat bra skyttar? Du kanske rent av hittar på?
Citera
2018-09-06, 21:22
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187

Det var betydligt färre som skjöt förr, och nu är det mer utspritt.
Citera
2018-09-06, 21:47
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Det var betydligt färre som skjöt förr, och nu är det mer utspritt.
Gick väl sådär med Noah fast hen varit i UK.
Citera
2018-09-06, 21:48
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Gick väl sådär med Noah fast hem varit i UK.

Yes, han fick en jävla skjuts. Alltid trevligt när de landar på hjässan med.
Citera
2018-09-07, 00:48
Medlem
Citat:

Skulle nog mer tro att denna jav*er hade problem uppe i sthlm områden och att eddie löst allting här i gbg såsom flyktbil, vapen, lägenhet, kläder osv.

Och att edd1e haft mellankontakt mellan allting.

Dock har jag aldrig hört att albanerna har försöka klippa edd1e,
Tror mer att dem väntar på rätt läge att slå till, ingen vill riskera livstid
Polisen har stenkoll på dessa grabbar

Medans edd1e gömmer sig och inte vill riskera något då han låter skitungar ”ta” över och lyda edd1es order från första början, håller sig alltid clean ifrån allting & låter andra åka dit.

Skall bli spännande ifall denna d*do sjunger i förhör nu när det gäller anstiftande till mord.

När han satt häktad för grovt penningtvätt i edd1e målet så golade han ner edd1e.

Skall bli intressant att läsa.
Citera
2018-09-07, 00:52
Medlem
Vet dock inte hur albaner ser in i detta då dem inte har gjort ett ända attentat mot edd1e gänget, endast att avfyra skott mot dent1n jobe därav startat allting, samt handgranaten hos morsan.
Inget annat, medans edd1e har visat framfötterna och gjort uppemot 8.
Samt ett mordplan mot bler1m.

Jag som är kurd, så hade vi bokstavligen knackat dörr hos herrn jobe och avrättat honom på plats.

Hade suttit life för det utav tveka.

Adr1an & hans far blev beskjuten, vet inte hur dem tittar på det.
Citera
2018-09-07, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haltbb22
Vet dock inte hur albaner ser in i detta då dem inte har gjort ett ända attentat mot edd1e gänget, endast att avfyra skott mot dent1n jobe därav startat allting, samt handgranaten hos morsan.
Inget annat, medans edd1e har visat framfötterna och gjort uppemot 8.
Samt ett mordplan mot bler1m.

Jag som är kurd, så hade vi bokstavligen knackat dörr hos herrn jobe och avrättat honom på plats.

Hade suttit life för det utav tveka.

Adr1an & hans far blev beskjuten, vet inte hur dem tittar på det.

Den stora frågan är hur B3rat ser på det hela. Han är inte som andra människor, utan gör ditt liv surt väldigt fort om han vill och Eddie vet detta.
Citera
2018-09-07, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Den stora frågan är hur B3rat ser på det hela. Han är inte som andra människor, utan gör ditt liv surt väldigt fort om han vill och Eddie vet detta.

Han är ju fullblodsalban å någon har ju skjutit samt kastat handgranat mot hans nära å kära. Låter han detta gå förbi obemärkt så har han tappat tempot efter sin femma av avverkat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in