2018-09-06, 10:22
Medlem
me-wes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Jag har svårt att se att AfS kan ha tillräckligt många sympatisörer och aktivister för att placera ut valsedlar i alla eller de flesta vallokaler på valdagen.
Och vad vill du ha sagt med det? Det är just nu över 1500 aktivister och i flera kommuner har vi kunnat lämna in våra valsedlar till kommunen som sedan fördelar dessa till alla lokaler. Så om du inte bor mitt ute i vildmarken så är oddsen för att du ska finna AfS-valsedlar i din lokal mycket låga.
Citera
2018-09-06, 10:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Hur många hederliga invandrare kan få stanna? 1 miljon? 2 miljoner? Kan även hederliga och skötsamma från Afrika och Mellanöstern stanna?

Jag tror inte AfS står för en politik där folk som lär sig svenska, är laglydiga, bidrar till samhället och delar våra värderingar ska kastas ut. Nu talar jag bara om de som redan finns i landet. Det ska införas ett asylstopp. Så svaret på din fråga får man ju genom att kolla kriminalregistret, sociala myndigheter, och skattemyndigheten exempelvis.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-09-06 kl. 10:28.
Citera
2018-09-06, 10:25
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Hur många hederliga invandrare kan få stanna? 1 miljon? 2 miljoner? Kan även hederliga och skötsamma från Afrika och Mellanöstern stanna?

Hederliga invandrare får givetvis stanna - så länge de inte belastar våra bidragssystem.

Otroligt många skötsamma, icke-kriminella invandrare går tyvärr uteslutande på bidrag, t.ex. majoriteten av de somaliska kvinnorna med 6-8-10 barn per familj. Det är enorma summor bidragspengar det handlar om.
Citera
2018-09-06, 10:29
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
AfS tjänar rollen att genom sin retorik spjärna emot självcensuren och den krympande åsiktskorridoren. Ytterst handlar det om att skapa ett nytt ideologiskt narrativ.

Exaaaakt! Detta är så otroligt viktigt att ta in. AfS är inte som SD, enbart ett parti mot invandring. Minst lika viktig är anti-etablissemangsdimensionen och strävan att öppna upp den politiska diskussionen; befria svenskens medvetande och öppna upp för kritiskt tänkande och insikt i hennes egna behov och rättigheter.
Citera
2018-09-06, 10:32
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Har du hört Jeff Ahl skrika och domdera om vilka som ska UT?

Kriminella, fuskare, bidragsberoende.
Citera
2018-09-06, 10:34
Medlem
FarbrorAgges avatar
Margot Wallström om Alternativ för Sverige: "Det är allvar nu".

– Vi måste bilda motkrafter och man måste förstå att det är allvar. Det är inte bara några få dårar, utan det här är rörelser som är i farten och vi måste hejda dem, säger Margot Wallström (S).

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=7036754
Citera
2018-09-06, 10:37
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Jag har svårt att se att AfS kan ha tillräckligt många sympatisörer och aktivister för att placera ut valsedlar i alla eller de flesta vallokaler på valdagen.

Vad jag vet så har det inte dykt upp en enda rapport på forumet om att sedlar ej funnits.

Självklart täcker inte flashback varje lokal i hela Sverige men man tycker ju att iallafall någon skulle ha rapporterat att det har saknats i deras lokal.

Börjar nästan misstänka att man har lyckats fått ut sina sedlar över hela landet redan.

Du behöver med andra ord inte oroa dig
Citera
2018-09-06, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hederliga invandrare får givetvis stanna - så länge de inte belastar våra bidragssystem.

Otroligt många skötsamma, icke-kriminella invandrare går tyvärr uteslutande på bidrag, t.ex. majoriteten av de somaliska kvinnorna med 6-8-10 barn per familj. Det är enorma summor bidragspengar det handlar om.

Hur ska Sverige kunna bli svenskt igen om det finns ett par miljoner hederliga araber och negrer i landet? AfS tror ju inte på öppen svenskhet heller. Det är nåt som inte stämmer med denna ekvation.
Citera
2018-09-06, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Margot Wallström om Alternativ för Sverige: "Det är allvar nu".

– Vi måste bilda motkrafter och man måste förstå att det är allvar. Det är inte bara några få dårar, utan det här är rörelser som är i farten och vi måste hejda dem, säger Margot Wallström (S).

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=7036754

Mer reklam för afs så det är ju trevligt. De vill utvisa de kriminella invandrarna inte de som sköter sig
Citera
2018-09-06, 10:42
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:

Vi får se. Hittills har jag inte sett någon här som förtidsröstat och inte funnit valsedlar utlagda, mig själv inkluderad.
Citera
2018-09-06, 10:44
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Hur ska Sverige kunna bli svenskt igen om det finns ett par miljoner hederliga araber och negrer i landet? AfS tror ju inte på öppen svenskhet heller. Det är nåt som inte stämmer med denna ekvation.

Vad är det du inte förstår? Att det inte finns ett par miljoner självförsörjande "araber och negrer" i landet?
Citera
2018-09-06, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Vi får se. Hittills har jag inte sett någon här som förtidsröstat och inte funnit valsedlar utlagda, mig själv inkluderad.

I förtidsröstlokaler kanske men på valdagen blir lokalerna 10 gånger så många som förtidsröstlokalerna och man behöver lägga ut valsedlarna på morgonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in