2018-09-06, 10:01
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemenemannen
Enligt säkra källor (en polare) så klev Olof Palme på ett flyg från Colombia igår och har bokat ett hotellrum i Motala.
Jaså.
Jag hörde från säkra källor att det är Fredrik Reinfeldt.
Citera
Medlem
Hanif Bali känns alldeles för liberal för SD. Är garanterat någon som bara en riktigt insatt politikernörd har hört talas om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Jaså.
Jag hörde från säkra källor att det är Fredrik Reinfeldt.

Eller Göran Greider!
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tänker i liknande banor. Det måste inte vara någon som sitter i riksdagen. Det kanske istället är någon fd. sosse-minister eller liknande som går över & blir någon slags expertrådgivare & talesman för SD i vissa frågor.
Detta skulle faktiskt vara mer intressant, om det är någon riktig tungviktare. Göran Persson?
Citera
2018-09-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Eftersom detta blivit en gissningstråd så vill jag också vara med. Jimmie har hängt mycket med Runar den senaste tiden, jag tror därför vi ska rikta blickarna mot Kristdemokraterna för att finna denna värvning.

Men om jag får önska så är blir det någon av följande med existerande eller tidigare kopplingar till något av våra riksdagspartier:

Malcom Kyeyune (V)
Hanif Bali (M)
Vidar Andersson (S)
*Stig-Björn Ljunggren* (S)
Göran Persson (S)
Alexander Bard (C & Fp)
Maria Wetterstrand (Mp)
Jan Emanuell (S) [Edit]

Tyvärr så blir det nog någon mindre namnkunnig.

/Provokatör - провокатор

Finns det något mer partitroget än en norrländsk sosse över 60?
Senast redigerad av Ompaoor 2018-09-06 kl. 10:07.
Citera
2018-09-06, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMojoRising
Hanif Bali känns alldeles för liberal för SD. Är garanterat någon som bara en riktigt insatt politikernörd har hört talas om.

Eller är mycket på Instagram eller Twitter! Dock är han ett stort dragplåster bland de väljare som står mellan Moderaterna och SD i det politiska spektrat!
Citera
2018-09-06, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brixemarker
Hanif Bali är ett bättre kap! Han visar då verkligen fingret åt M och han är stor på Twitter

Varför skall man ta emot honom eller de andra förrädarna? Skall de fortsätta sin politik via korrupta SD och förstöra Sverige?

Ungefär som alla gamla kommunister som blev kapitalister när Sovjet föll och EU infördes. Tänk Barrosso och en handfull oligarker i Ryssland.

Samma personer och samma politik, fast under nytt flagg. Ni lågpannor här har mycket att lära.
Citera
2018-09-06, 10:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Hanif Bali kan ni glömma. Han är alldeles för frispråkig för SD. Han skulle bli utesluten inom en vecka.
Citera
2018-09-06, 10:06
Medlem
Jag har funderat och det gick upp som en blixt i min hjärna. Ullenhag har nedgraderats och trivs inte längre i sitt parti. Han är ung och blir troligen migrations och integrationstalesman för SD.

Ullenhag har insett att han hade fel och går nu all in i SD.
Citera
2018-09-06, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hanif Bali kan ni glömma. Han är alldeles för frispråkig för SD. Han skulle bli utesluten inom en vecka.

Eller kanske därför de kanske tagit in honom! Han hetsar PK-media och det är något som han är bra på!
Citera
2018-09-06, 10:08
Medlem
Hamsterbolls avatar
Vilken politiker skulle tjäna på att byta parti tre dagar innan valet? Knappast någon från KD, V eller C.

Då återstår L, MP, M och S.

L och MP går bort. De gör ingen nytta för SD.

Då måste det vara en sosse eller en moderat. Med anknytning till Östergötland. Stor nog att få vara med på Jimmies tal i Motala.
Citera
2018-09-06, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har funderat och det gick upp som en blixt i min hjärna. Ullenhag har nedgraderats och trivs inte längre i sitt parti. Han är ung och blir troligen migrations och integrationstalesman för SD.

Ullenhag har insett att han hade fel och går nu all in i SD.

”Du ska inte dra billiga politiska poänger på att folks bilar brinner. Den politik som du för löser inga konflikter” - Erik Ullenhag

Tror nog han skulle bli skolpolitisk person! Han misslyckades med integrationen under 8 års tid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in