2018-09-05, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silberstein
Lågoddsare? Jag skule bli otroligt överraskad om det var Hanif det handlar om.
Han syftade väl på högoddsare. För någon som inte är insatt i spel och dobbel kan ”lågoddsare” låta som något som inte är särkilt troligt, ungefär som ”låga chanser”..

Stor värvning? Jag är inte bergis på att det finns särkilt många kloka människor bland riksdagspartierna.. vet ej om det kommer vara till SDs favör detta.
Det välkomnas dock varmt.
Citera
2018-09-05, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Nja...

https://twitter.com/hanifbali/status/1036956017769238529?s=21

Vore märkligt att annonsera detta om han planerade ett partibyte.

Är du nervös?
Citera
2018-09-05, 23:47
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Nja...

https://twitter.com/hanifbali/status/1036956017769238529?s=21

Vore märkligt att annonsera detta om han planerade ett partibyte.

Såvida han inte berättar om hur bra Sd är?
Citera
2018-09-05, 23:47
Medlem
Rosteres avatar
Jag tror ni kommer bli missnöjda. Vi har 349 riksdagsledamöter, känner ni ens till hälften?
Citera
2018-09-05, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Han syftade väl på högoddsare. För någon som inte är insatt i spel och dobbel kan ”lågoddsare” låta som något som inte är särkilt troligt, ungefär som ”låga chanser”..

Stor värvning? Jag är inte bergis på att det finns särkilt många kloka människor bland riksdagspartierna.. vet ej om det kommer vara till SDs favör detta.
Det välkomnas dock varmt.
Så SD har gräddan av politikerna menar du?
Citera
2018-09-05, 23:48
Medlem
framtands avatar
"Från ett av de andra riksdagspartierna", antyder det inte att det är en aktiv politiker eller feltolkar jag det?

Tror på någon okänd långt ner på M eller KDs lista som annars skulle ryka från köttgrytorna efter valet. Hoppas verkligen på Göran Persson eller Skyttedal eller Borg, rejäla och trovärdiga profiler.

Hanif Bali är en personlig favorit men han behövs tyvärr inom M.
Citera
2018-09-05, 23:50
Medlem
blue_no1s avatar
Kd's e.b.t?
Citera
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Är du nervös?
Nej, jag försöker bara diskutera vad som är realistiskt och jag tror inte att Hanif Bali kommer att gå till SD i detta läge.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostere
Jag tror ni kommer bli missnöjda. Vi har 349 riksdagsledamöter, känner ni ens till hälften?
Det framgår inte explicit att det handlar om nån riksdagsledamot.
Citera
2018-09-05, 23:51
Medlem
Citat:

Det tror inte jag. Mira Aksoy är en utav Moderaternas i särklass mest populäre ungdomspolitiker på sociala medier. Och det gjordes ingen stor deal av det. I samband med sin övergång så sa hon att det väntade fler avhopp från Moderaterna.

Jag tror på Heberlein eller Bali. Vilken annan Moderat skulle det kunna vara isåfall?
Citera
2018-09-05, 23:55
Medlem
Är Bert Karlsson aktiv i KD?
Citera
2018-09-05, 23:55
Medlem
atts avatar
Citat:

Jag tror också vi kommer att bli missnöjda. Visserligen står det "från ett av de andra riksdagspartierna", då behöver det inte vara en person som sitter i riksdagen nu, så Göran Persson skulle teoretiskt kunna vara tänkbar. Men det står "en av Sverigedemokraternas största värvningar hittills" (min fetning), alltså inte den största utan bara en av de största. Då torde det vara någon som gemene man, jag inräknad, knappast har hört talas om.

Men jag tycker att SD borde sätta in en stöt mot Göran P, helt negativ verkar han inte vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in