Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-05, 11:31
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Varför är det bara 4 videos under "livesändningar"? Jag hoppas att nya grejer dyker upp snart under mina prenumerationer men det känns inte som att jag kan lita på det till 100% och jag skulle föredra att själv navigera direkt till materialet.

Här är länken för deras livesändningar.

https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA/live
Citera
2018-09-05, 11:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Varför är det bara 4 videos under "livesändningar"? Jag hoppas att nya grejer dyker upp snart under mina prenumerationer men det känns inte som att jag kan lita på det till 100% och jag skulle föredra att själv navigera direkt till materialet.
Företaget trilskas, ändra position till exempelvis Finland eller gå via deras Twitterkonto.
Citera
2018-09-05, 11:33
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Trailer parks? Nej det blir gamla Polar och Cabby från 1970 talet uppställda i skogskanten.

Tänkte också lite så. Trailer parks är i USA oftast en lågbudgetvariant på att äga en fastighet. De ser ju ner på svenskar som bor i hyresrätt (dvs redan nu). Riktigt fattiga (dvs vad genomsnittssvenskan egentligen redan är) får räkna med att bo "lite enklare".

Norrmän och tyskar kommer att välla in i landet och ta över våra villor.
Citera
2018-09-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Precis så är det. Och det var därför jag röstade ja till euron 2003.

Drabbades du av fattigdom och lidande efter 2003, eller hur menar du?
Citera
2018-09-05, 11:39
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jag tycker folk borde snacka med Moderater och få dom att inse att AfS inte är något "enfrågeparti" (även om det är just denna fråga som allting hänger på för Sveriges del komiskt nog).

De hade ingen aning om vilka AfS var men när dom läste om deras politik samt såg deras laguppställning så var saken klar ganska så snabbt.

Det finns utan tvekan många Moderater som skulle hoppa över till AfS direkt om dom läste denna https://alternativforsverige.se/files/riksdagslista.pdf

Och denna https://alternativforsverige.se/politik/
Tack vare detta har AfS en enorm potential att växa efter att de kommit in i riksdagen och alla får reda på vilka de är och vad de står för. Kan tänka mig att det finns en massa moderater som längtar tillbaks till de gamla moderaternas politik. Sen alla SD:are som kommer byta parti. Jag tror att AfS kan få mer än 20% i valet 2022.
Citera
2018-09-05, 11:47
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Tack vare detta har AfS en enorm potential att växa efter att de kommit in i riksdagen och alla får reda på vilka de är och vad de står för. Kan tänka mig att det finns en massa moderater som längtar tillbaks till de gamla moderaternas politik. Sen alla SD:are som kommer byta parti. Jag tror att AfS kan få mer än 20% i valet 2022.
Exaakt! Det finns bara ett parti som vill sänka skatterna rejält, stoppa invandringen och som har duktiga företrädare.

Många ser tyvärr fortfarande till plånboken( vilket man kanske möjligtvis i en egoistisk självuppfyllande värld kan förstå) när allt över 38 000 kr i månaden skattas med över 50%.

Jag har en uppfattning att inte ens moderaterna vågar tala om rejäla skattesänkningar längre. Det används som ett skällsord i sjuklövern "du vill ju sänka skatten med 50 miljarder!"

Man ska komma ihåg att det här är något som inte bara lockar M, utan även KD och del folkpartister och Centerpartister.
Citera
2018-09-05, 11:50
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Lite komiskt att se dig argumentera för en cordon sanitaire gentemot brunhögern i Svegot.

Givetvis håller jag med om att AfS har allt att vinna på att klippa banden till brunhögern. Inga fler intervjuer, inga podcasts

AfS-killarna är inga fjantar med imbecill beröringsskräck. Det är klart de ska fortsätta att låta sig intervjuas av t.ex. Nordfront.

Citat:
inga NMR:are och nyfascister på AfS valmöten.

Ja ja, där har vi en till som vill förvandla AfS' torgmöten till Folkets Demonstration ā la Jennifer Black. Nej tack!

Citat:
Det är dock för sent för dem att göra det i årets valrörelse, och det kommer att avspegla sig i valresultatet.

Du kan väl säga vad du gissar på nu. Det ska bli så kul att jämföra i efterhand
Citera
2018-09-05, 11:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag gillar att AFS är så barnsliga på twitter att dom lägger in plastiga emojies i form
av flygplan & taxibilar för att förstärka ett budskap

Samt är så hövliga, att när vänstern har förstört ett av deras partyn
så skriver man att vederbörande bör skämmas, det är gulligt & trosskydligt

AFS bästa låt är Gustav techno-remixen "vi är Sveriges"
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-05 kl. 12:02.
Citera
2018-09-05, 11:56
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Hoppas dem tar upp svenska globalister i något tal snart! Som ser till att folkutbytet pågår i rasande takt.

Jeff Ahl har tagit upp det varje dag under hela turnén. Och han påpekar att globalismen är grundproblemet och massinvandringen ett symptom.
Citera
2018-09-05, 12:00
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Här är länken för deras livesändningar.

https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA/live
Tackar, det funkar! Krångligt men det är säkert youtubes fel. Länken borde finnas på AFS hemsida.
Citera
2018-09-05, 12:03
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks

Jag håller med. Har väldigt svårt att se hur inte AfS skulle bli största parti 2022.
Citera
2018-09-05, 12:04
Medlem
Haha, det stod en vänstertjej och grät. Hur kan de vara så känsliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in