Hade precis sex med en drömtjej enligt mina egna mått, hon var helt fantastisk, kändes som att vi rent
kroppsligt och själsligt passade varandra följsamt som handen i handsken under förspel
och hur vi knullade, ja allting, men när såg henne naken så syntes det märkbart att hon hade
fött ett barn, huden var lös vid magen men hennes kropp var helt prefekt förövrigt,
och smal och tight var hon förutom extremt stora naturliga fasta bröst.
Ibland händer det att om jag är med en tjej som är extremt snygg och vi inte riktigt är på
samma nivå så kan jag komma väldigt fort men när allting stämmer till 100% både personlighet
utseende , ansikte, kropp ja allt så brukar jag alltid kunna prestera riktigt bra även fast det är
första gången man har sex med personen, konstigt egentligen eftersom man kanske borde komma
ännu fortare då, men men iaf, och så var det med den här tjejen för Allting stämde till 100%

iaf när jag gick ner på den här tjejen, och egentligen redan innan så
kände jag att hennes fitta liksom var vidöppen...hmm...ja jag såg liksom hela hålet...och sen
började jag pulla henne för jag ville smaka på henne...men hon var liksom ganska torr där inuti...
allting som vi gjort innan signalerade ju annars på att hon borde väldigt våt där ...iallafall...
sen körde jag in kuken och hennes fitta var nog lite större än normalt och aningen torrare än
normalt....så..jag tänker mig att det här berodde på att hon fött ett barn..för jag har upplevt
liknande situationer med andra tjejer som är unga och har barn...
Av ren nyfikenhet, borde det inte bli svårare att få orgasm efter man fött barn, hur lång tid tar det
innan kroppen ställer om sig?
Hur lång tid tog det för er att få er första orgasm vid sex efter en förlossning (tänker mest på
penetrerande sex), eller är det ingen skillnad?