2018-09-04, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Hej Atervandsgrand4, är du redo att ta det i PM igen så vi får det här överstökat en gång för alla, eller ger du upp på förhand?

Nu får du ge dig. Jag behöver inte bevisa för dig någonting. Sedan om du väljer att tro och tänka något egenhändigt, så är det dig fritt.
Citera
2018-09-04, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Ja, den relationen har varit som alltid- obefintlig.

När du skriver hör i tråden- vilket du ska ha beröm för. Känns det som du skriver väldigt "försiktigt" - har du ögonen på dig från annat håll- andra personer som läser tråden tex?
Citera
2018-09-04, 23:13
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Hej Atervandsgrand4, är du redo att ta det i PM igen så vi får det här överstökat en gång för alla, eller ger du upp på förhand?

Teatern fortsätter. Vi går inte på detta.
Citera
2018-09-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
När du skriver hör i tråden- vilket du ska ha beröm för. Känns det som du skriver väldigt "försiktigt" - har du ögonen på dig från annat håll- andra personer som läser tråden tex?

Integritet är något som jag står upp för. Jag talar för mig och ingen annan. Nej, det finns inget sådant.
Citera
2018-09-04, 23:20
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Nu får du ge dig. Jag behöver inte bevisa för dig någotting. Sedan om du väljer att tro och tänka något egenhändigt, så är det dig fritt.

Exakt, det här kunde t.o.m en retard räkna ut att du inte skulle våga svara på någon av mina frågor...

Problemet är att du inte kan svara på en enda av mina frågor för om du hade kunnat göra det så hade du gjort det.

Du är garanterat inte den du utger dig för att vara det är en sak som är 100% säkert.

Du åkte på en rejäl blåsning igår, jag lindade dig runt mitt finger och du blev så skitnödig och svarslös att du var tvungen att pipa iväg ut genom bakdörren. Du är en ynkrygg som inte kan stå för att du är helt svarslös.
Citera
2018-09-04, 23:22
Medlem
Citat:
Integritet är något som jag står upp för. Jag talar för mig och ingen annan. Nej, det finns inget sådant.
Hur dags börjar du imorgon?
Citera
2018-09-04, 23:24
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

Du menar att du nu försvarar Atervandsgrand som du i vanliga fall ständigt jagar och anklagar i tråden och som du påstår har med Helenas försvinnande att göra?

Hur mår du?
Citera
2018-09-04, 23:25
Medlem
Citat:
Exakt, det här kunde t.o.m en retard räkna ut att du inte skulle våga svara på någon av mina frågor...

Problemet är att du inte kan svara på en enda av mina frågor för om du hade kunnat göra det så hade du gjort det.

Du är garanterat inte den du utger dig för att vara det är en sak som är 100% säkert.

Du åkte på en rejäl blåsning igår, jag lindade dig runt mitt finger och du blev så skitnödig och svarslös att du var tvungen att pipa iväg ut genom bakdörren. Du är en ynkrygg som inte kan stå för att du är helt svarslös.

Du har inte ens ställt någon fråga, utan frågat om jag var villig att bevisa på något sätt min identitet. Och om jag kunde det? Då besvarade jag dig med samma svar jag gav dig nu i tråden. ”Jag behöver inte bevisa någonting”.
Citera
2018-09-04, 23:28
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Ja det är klart att du gör, det bli mycket att hålla reda på.... du är en trots allt en hyfsad skådis...
Citera
2018-09-04, 23:32
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Du har inte ens ställt någon fråga, utan frågat om jag var villig att bevisa på något sätt min identitet. Och om jag kunde det? Då besvarade jag dig med samma svar jag gav dig nu i tråden. ”Jag behöver inte bevisa någonting”.

Du KAN inte bevisa att du är den du tidigare har utgett dig för att vara.
Det är så sjukt uppenbart att det hela blir löjligt.

Btw, påstår du fortfarande att du är PU eller har du ändrat dig?

Vi tar EN fråga i PM så är det över sen, ok?
Citera
2018-09-05, 00:22
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Om PU har varit på förhör och blivit frågad om saker han skrivit i tråden som inte stämmer så blir det logiskt att PU har kommit på att det var oklokt att skriva i tråden eftersom han snärjde in sig själv och nu försöker rädda sitt skinn och "nolla" det han sagt i tråden. Hur gör han det? Jo genom att påstå att han inte skrivit i tråden utan det är någon annan som skrivit och utgett sig för att vara han... Kan det vara så Pudelfrillan?

Nej det är klart att det inte är så.

Atervandsgrand4 dök ju plötsligt upp i tråden för någon vecka sedan och då var han fortfarande P*r Ul*berg.
Varför skulle han plötsligt få idén att "nolla" sig just exakt när jag hade honom på kroken och skulle ställa den avgörande frågan som skulle bevisa om han är PU eller inte

Nej den sannolikheten är ungefär lika stor som att du kommer att träffas av en komet i huvudet imorgon!

Summa sumarum:
Atervandsgrand4 är med 100% säkerhet inte PU utan någon helt annan. Kontot Atervandsgrand4 är endast startat av detta troll för att sprida lögner och desinformation i Helena-tråden.

Det känns trots allt bra att ha lyckats avslöja det, även om det inte leder någon vart.
Den hör tråden är dock så starkt styrd och kontrollerad att det aldrig kommer gå att få någon rätsida på den, tyvärr.
Citera
2018-09-05, 00:25
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

Citat:
Du menar att du nu försvarar Atervandsgrand som du i vanliga fall ständigt jagar och anklagar i tråden och som du påstår har med Helenas försvinnande att göra?

Hur mår du?

Nää, jag ser er teater fortsätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in