Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Svar på Fetningen. För att han inte längre vill kännas vid allt han delgett i tråden därför får du ett "tips" lägligt som kan friställa PU från det han sagt i tråden? Det måste du väl ändå kunna se som ett alternativ du som själv är öppen för olika möjligheter? När man får information kastat på sig utan man efterfrågat det bör man ana oråd. Tråden har blivit styrd sedan länge, jag anser att prinsessan har utnyttjats för att sprida falsk information därmed inte sagt att prinsessan själv har förstått detta utan jag tror prinsessan är på rätt sida. Frågan är om du nu tänker ta över stafettpinnen efter p och bli utnyttjad för att sprida lögner. Ifrågasätt, vänd och vrid men slå inte fast något som sanning som inte är bevisat som sanning. Atervandsgrand4 kommer såklart inte att dryfta något mer här nu när han kan falla ur som en lögnare och inte som PU. Smart.
Sorry, men det finns inget tips...
Jag har dock länge funderat över hur jag ska gå till väga för att avslöja Atervandsgrand4 för jag har länge haft mycket starka misstankar mot det här kontot och även fått flera indikationer på att det är något som inte riktigt stämmer med "PU". Så igår fick jag äntligen smart idé, den avgörande lilla pusselbiten om hur jag skulle gå till väga och som jag hade gått och funderat över länge fick plötsligt en lösning och jag skred direkt till verket.
Med facit i hand så gick ju planen i lås, jag lyckades få Atervandsgrand4 att nappa på mitt första s.k. "offentliga" inlägg i tråden om att jag sökte "live" PM- kontakt med Atervandsgrand4 och uppgav som orsak att jag hade några saker som jag vill få klarhet i och som jag ville ta direkt, privat med honom.
Sanningen om varför jag ville ha just "live" PM kontakt uppgav jag givetvis inte, men det var för att jag skulle kunna ställa honom mot väggen med mina "kontrollfrågor" och omöjliggöra att han skulle kunna få någon längre betänke tid att svara. Men efter ett par väldigt trevande och ljusskygga PM-svar från Atervandsgrand insåg han förmodligen sitt misstag, började han direkt att backa, och när det hettade till rejält och han visste vad som skulle komma och vad jag var ute efter så drog han sig ur direkt utan att varken, svara på frågorna eller på ett normalt sätt avsluta vår lilla chatt...
Jag känner att jag lyckades uppnå det jag ville och jag fick precis dom "svaren" som jag ville ha och som jag hade förväntat mig att få.
Så ni får gärna gratulera mig nu.
Ja det var en kupp och den gick hem.
Jag har alltså inte fått ett "tips" lägligt som kan friställa PU från vad han tidigare har sagt i tråden.
Jag har alltså inte heller fått information kastad på mig som jag inte själv har efterfrågat och har därmed inte heller haft någon anledning att åka oråd.
Jag har helt enkelt bara gjort det här jävligt bra, och följt min egen plan som jag hade slipat på i några veckor.