Citat:
Ursprungligen postat av
Marieholm
Det är väl bara M-kael R-nnlund som skrivit ut vem han är IRL. Det finns enligt vad jag vet inga andra som har avslöjat vilka de är i verkligheten här i tråden under alla år?
PUdelnfrillan, du jobbar hårt för att etablera en trådsanning att den riktige P-r U-lberg (återvändsgränd) aldrig skrivit här. Det kan inte vara så att du själv har gått i en fälla? Är bara förvånad över hur snabbt du konstaterat nåt slags faktum?
Du får se upp så du inte bryter mot reglerna kring att "outa" folk dessutom? Folk har blivit avstängda för mindre.
Nja det finns väl fler..PK, PR och MRör? fast det blir ju inte mycket att hänga i granen...
PK:s konto - kan mycket väl vara ett troll-konto som PU:s
PR är avliden och MRö:s konto verkar vara ok.
Nej jag har inte fått i en fälla, jag har inte bara min A källa att luta mig mot utan även ett par andra mycket starka indikationer på att Atervandsgrand är ett konto som är startat i syfte att sprida lögner och desinformation.
Snabbt och snabbt?... han fick ju chansen men duckade, jag är efter vårt samtal igår 110% säker på att Atervandsgrand4 inte fixar en "kontrollfråga".
Men som jag har sagt, han är välkommen att kontakta mig, han får en chans till.
Jag kommer inte att outa någon, du behöver inte oroa dig, hur skulle jag kunna göra det?