2018-09-04, 17:58
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrskarn
MEN SERIÖST!! SPELAR under 2.5 mål det blir mål i minut 90 och 91 och resultatet 2-1 VARFÖR händer det här mig??? men jag har fått nog nu bränt 75k på 2-3 dagar och har knappt pengar samt skulder på ca 140k ska jobba mig nu upp och aldrig komma till det här... så onödigt slösa tid och pengar på det här i mer än 4 år.. spelat 90% av min lön...

Bara ta nya tag !
Du klarar detta om du vill

Vi varnade dej många ggr
Hoppas du verkligen ger fan i skiten nu
Citera
2018-09-04, 18:14
Medlem
Jag har sjuk abstinens just nu. Vet ifan vad jag ska ta mig till tips?????????????????????????????

Lite bakgrundsstory. Har under hela året tippat bort min lön varje månad, betalat alla räkningar och sen resten på bets. Hade ett jävla flyt och vann tillbaka nästan allt så bestämde mig för att stanna (ALDRIG KLARAT DET INNAN, ATT STANNA) och tog ut pengarna samt blockerade mig från sidan. Nu mår jag riktigt dåligt när jag inte kan betta och den stora fina summan jag har på mitt konto är jag inte ens glad eller lycklig över.

Hur länge mår man piss efter att man slutat betta? 1 vecka? Månader? Jag har aldrig bettat för att bli rik, hade jag gjort det hade jag varit rik nu eftersom jag ändå vunnit mycket då och då. Har bettat för att få kickar. Kickar jag inte kan få längre då jag är avstängd.

HJÄLP MIG
Citera
2018-09-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hoppas du verkligen ger fan i skiten nu

Hoppas alla ger fan i skiten nu. Alla här i tråden och alla mörkertal av beroende som inte postar här. Vi måste tillsammans kämpa. Inte fan ska snorrika folk få våra pengar.

Det är jävligt svårt men måste gå att sluta på något sätt. Hur vet jag inte.
Citera
2018-09-04, 18:19
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjurenidiot133
Hoppas alla ger fan i skiten nu. Alla här i tråden och alla mörkertal av beroende som inte postar här. Vi måste tillsammans kämpa. Inte fan ska snorrika folk få våra pengar.

Det är jävligt svårt men måste gå att sluta på något sätt. Hur vet jag inte.

Ta en promenad å va stolt över dej själv som inte spelar!
Det kommer en dag suget minskar å du kan hantera dagarna bättre!
Citera
2018-09-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QkNN
tänk om du lyssnar på mig. Då hade du kunnat åkt jorden runt nu, chillat och levt livet en månad.

Dock vet vi ju båda att en spelmissbrukare aldrig lyssnar och är på tok för snål för att göra något sånt. Det är en sjukdom som är obotlig. Tyvärr.
Målet var att vinna tillbaka sina pengar det är typ det man strävar efter, livsmål... Känns det hindrar att vilja göra allt annat så bryr mig inte om åka runt världen ville bara VINNNAAAAA
Citera
2018-09-04, 18:27
Medlem
Citat:
Målet var att vinna tillbaka sina pengar det är typ det man strävar efter, livsmål... Känns det hindrar att vilja göra allt annat så bryr mig inte om åka runt världen ville bara VINNNAAAAA
Det är när man ska vinna tillbaka man förlorar allt. Har märkt att när jag har 0 press eller krav så tänker jag igenom mina bets och går +. Sen kommer förlusten och man ska vinna tillbaka de förlorade snabbt = nollad på nolltid.
Citera
2018-09-04, 18:43
Medlem
HJÄLP behöver tips.

Skulle ta lån 400 000 kr men jag avbröt sista sekunden. Det är tänkt så här, har jag 400 000 betalar jag av mina andra lån på ca 150 000, då har jag 250 000 och jag betalar av lånet i 3 år ca 13 000 per månad sen att jag får in lön så då har jag dom här 250 000 och lönen blir 13 000 mindre på 3 år. Borde man göra det eller leva med några tusen lappar tills sommaren så man kan betala av nästan hela sin skuld? TACK!
Citera
2018-09-04, 19:52
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
HJÄLP behöver tips.

Skulle ta lån 400 000 kr men jag avbröt sista sekunden. Det är tänkt så här, har jag 400 000 betalar jag av mina andra lån på ca 150 000, då har jag 250 000 och jag betalar av lånet i 3 år ca 13 000 per månad sen att jag får in lön så då har jag dom här 250 000 och lönen blir 13 000 mindre på 3 år. Borde man göra det eller leva med några tusen lappar tills sommaren så man kan betala av nästan hela sin skuld? TACK!

Du har ju spelat bort 200 k på ca 1 dygn . Så 250 k lär gå innan 2 dygn.

Vad gör du när du spelat bort de 250 k ?

Nya lån ?

Du skrev ju nyligen : aldrig igen

Bästa du kan göra är att låsa in dej på Psyk eller något. Du är inne i någon manisk period. Lider du av manodepressiv ?
De har ofta ingen koll på pengar, sätter sej i stora skulder vid maniska perioder .
Du låter allafall som du e helsnurrig! Du vänder på 5 sekunder liksom.
Senast redigerad av sonofnature 2018-09-04 kl. 20:05.
Citera
2018-09-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Du har ju spelat bort 200 k på ca 1 dygn . Så 250 k lär gå innan 2 dygn.

Vad gör du när du spelat bort de 250 k ?

Nya lån ?

Du skrev ju nyligen : aldrig igen

Bästa du kan göra är att låsa in dej på Psyk eller något. Du är inne i någon manisk period. Lider du av manodepressiv ?
De har ofta ingen koll på pengar, sätter sej i stora skulder vid maniska perioder .
Du låter allafall som du e helsnurrig! Du vänder på 5 sekunder liksom.

Vem sa jag ska spela mer? Har verkligen slutat nu menar det, finns ingen mening längre det är inte ens kul...

Menar så jag har pengar i kontot för ser är sorligt att se sitt konto nu när man hade ganska bra med pengar. Därför tänkte jsg om jag tar lån nu på 400k betalar av andra lån på ca 150k sen resten har jag i kontot.
Citera
2018-09-04, 21:51
Medlem
Citat:
Vem sa jag ska spela mer? Har verkligen slutat nu menar det, finns ingen mening längre det är inte ens kul

Vet inte hur många gånger man själv lurat sig själv och andra detta.

Det finns ingen enkel utväg. Istället för att ta lån på 400k så sök hjälp, snälla.
Citera
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Vem sa jag ska spela mer? Har verkligen slutat nu menar det, finns ingen mening längre det är inte ens kul...

Menar så jag har pengar i kontot för ser är sorligt att se sitt konto nu när man hade ganska bra med pengar. Därför tänkte jsg om jag tar lån nu på 400k betalar av andra lån på ca 150k sen resten har jag i kontot.

men varför ta lån på 400.000 ?
Å tror du att du kommer klara att ha 250 k på kontot just nu utan att spela ?
Du tänker oklart

Det blir bra om du slutar nu att spela. Du får jobba å betala av dina skulder på sikt.
Citera
Medlem
Citat:
HJÄLP behöver tips.

Ta inget lån du kommer bara spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in