2018-09-04, 14:58
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Vad jag tror så har han inte varit aktiv här inne på länge 🤔 sedan kan jag hålla m dig ang det du tror och tänker runt olika ” alias ! Inte alla konstigt om man reagerar som du gör när man ev har kommit på något viktigt och av värde här ? Det mesta är ju bara en massa repeat ... om och om igen 😕 klart man känner frustration och ilska när man inte blir betrodd ? Tycker du ska fortsätta som du gör .... allt som för denna tråd framåt är ett steg kanske närmare vad dom hände denna Juni natt gör 26 år sedan 😕
De finns de som så gärna vill vara den som kommer på saker ?? men surar ihop när någon annan kliver ett steg framåt och närmare 👊👊👊

Tack! ja, jag kommer att fortsätta som jag gör givetvis... 👊👊👊

Tråkigt bara att ingen vill samarbeta när det är så mycket som är på gång...
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-09-04 kl. 15:06.
Citera
2018-09-04, 15:10
Medlem
2012 pekades PU ut av flera i tråden som en av GM . Även någon / några lirare som jobbade på en bensin mack / verkstad i närheten där H jobbade ibland . De var tydligen inte omtalade för ditt charmanta uppträdande 😕
Detta är ju såklart stötts och blötts massor av gånger men just ang PU har han i många år varit en ” av de misstänkta .
Citera
2018-09-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det finns inget hackat konto.
Kontot är startat av en person som utger sig för att vara PU, jag vet att det är så. Vad ni andra drar för valser kvittar eftersom jag är 110% säker på att Atervandsgrand4 är ett troll-konto, skapat för att sprida lögner och flytta fokus och det mesta talar för att även Rednecksvedala-kontot är startat i samma syfte

Det är inte första gången du skriver: "Jag vet att det är så!"...... undrar vad nästa grej blir. Du är bara en patetisk pudel som sitter här 24/7 utan att sova. Skaffa ett liv och sov lite emellanåt. Och kanske ett jobb så du får rensa tankarna lite. Och ge FAN i din otrevliga attityd mot övriga. Du sköter inte det här snyggt för att man ska ta dig på allvar. Ok?!
Citera
2018-09-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Det enda substantiella man kan sila ut ur detta inlägget är att ingen tycks vilja ha med dig att göra för stunden. Du har fått alla emot dig och det med all rätt. Det som du håller på med är så genomskinligt.

Njaa...Det kommer högst troligt att visa sig framöver
Vill fråga Herr Uggla eller någon annan skribent om det finns något absolut bekräftat att eventuellt PU & BW har varit eller är bekanta med varandra..?? Om så vore finns en hel del som stämmer överens och annat inte !?
Citera
2018-09-04, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skovdebosse
Det är inte första gången du skriver: "Jag vet att det är så!"...... undrar vad nästa grej blir. Du är bara en patetisk pudel som sitter här 24/7 utan att sova. Skaffa ett liv och sov lite emellanåt. Och kanske ett jobb så du får rensa tankarna lite. Och ge FAN i din otrevliga attityd mot övriga. Du sköter inte det här snyggt för att man ska ta dig på allvar. Ok?!

Det är det tyvärr flera som inte gör 😕själv blev jag utpekad som både misstänk , lögnare och troll ! Det är den enkla anledningen att bakom dessa nick namn så sitter till 100% den riktige GM och även kanske några inblandade till ? Dessa kan lura skiten av vem som helst och sedan få sig ett gott skratt pga allt som snurrar runt här i denna tråd ? Varför inte haka på om ” någon säger att den tror sig veta det och det? Stämmer det inte så finns nog tiden till att börja ältar andra namn i några år 😕 Polisen och även LGWP vet 1000 ggr mer än oss här ..... och har ändå inte lyckats lösa fallet ? Vad är då oddsen att tråden gör det efter så många år . Att samarbeta och lyssna , göra en egen teori är något Fb handlar om ? I bland så blir det rätt ... och ibland helt fel ? Det är så det är , även gör Polisen som jobbar / jobbat m detta i över 25 år😳

Följde tråden om Madeleine Ekfalk ( hon som blev begravd i cement ) där fanns en skribent som var på platsen där Madeleine blev mördad och begravd . Han hittade även saker som polisen missat . Dagen innan tjejen hittades skrev en skribent eller rättare sagt ställde en fråga i tråden som ingen annan än en inblandad el mördare själv visste om 😕 Och där var ju den misstänkte väldigt aktiv i tråden och ” behjälplig i alla frågor han fick ? Även de frågor som var direkt utpekande och anklagande ? Det stoppade inte honom från att vara stjärnan i tråden . Så vem vet vad och vilka som döljer sig bakom de olika nick namnen 🤔
Citera
2018-09-04, 15:43
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marieholm
Tajmingen är intressant. Uppgifterna om att det skulle finnas ett hackat konto kommer nästan samtidigt som det påpekas att rätt mycket faller samman år 2001.

PU blev påkommen med byxorna nere, och försöker nu desperat att dra upp dem igen.

Du är helt fel ute, PU har med största sannolikhet aldrig skrivit i den här tråden. Någon har skapat ett konto för att medvetet låtsas vara PU och syftet är fokusförflyttning. Någon försöker via kontot Atervandsgrand4 utöva kontroll över tråden genom att sprida desinformation och lögner, i första hand om P*er Ul*berg. (lämpligt offer i egenskap av strulputte, missbruk m.m.)
På det sättet (via troll-kontot) kommer PU alltid att vara en av dom huvudmisstänkta här i tråden och ständigt ältas som en potentiell GM eller medhjälpare vilket givetvis gynnar den riktiga GM.
Min gissning är att P*r U*lberg är helt oskyldig och att hans namn används som en bricka i spelet för att styra tråden. Fokus bör i det här läget riktas mot dom nick som fortsätter att göra allt för att svartmåla PU, dom nick som fortfarande febrilt ägnar tid åt att peka ut PU.

Jag utesluter inte efter avslöjandet av det falska kontot Atervandsgrand4 att det finns ett par till liknande konton i tråden, dock lär det INTE vara något av dessa som vågar ta saker med mig direkt i "live" PM efter vad som nu hände med Atervändsgrand4, eftersom man inser att man då riskerar att bli avslöjad och tvingas stå med nerdragna byxor i tråden. Dessutom förlorar den som gömmer sig bakom falska konton både makt och kontroll om han avslöjas vilket personen i fråga inte vill riskera.

Det vore intressant om någon kunde lista dom konton som påstås användas av "riktiga personer" som påstår att dom är samma person i tråden som dom är IRL.

1. Atervandsgrand4 - påstår sig vara PU
(falskt konto tills motsatsen har bevisats, den som utger sig för att vara PU får gärna ta kontakt med mig på nytt).

2. Rednecksvedala - påstår sig vara PK

3. Fyll gärna på

4. Fyll gärna på

5. Fyll gärna på
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-09-04 kl. 15:50.
Citera
2018-09-04, 15:46
Medlem
Citat:
Tack! ja, jag kommer att fortsätta som jag gör givetvis... 👊👊👊

Tråkigt bara att ingen vill samarbeta när det är så mycket som är på gång...
Att ingen vill samarbeta med dig kan naturligvis inte ha något med att göra att du är otrevlig mot alla?
Citera
2018-09-04, 16:01
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Att ingen vill samarbeta med dig kan naturligvis inte ha något med att göra att du är otrevlig mot alla?

Jag är faktiskt riktigt trevlig jämförelse med dom som ständigt hoppar på mig och trycker ner mig och förlöjligar all information som jag kommer med.

Alla nick som passar in på ovanstående beskrivning bör också kollas upp lite mer noggrant, dessa konton alltid är överrens, backar upp och stöttar varandra samt attackerar i grupp när man inte gillar det som diskuteras. Jag rekommenderar att lista även dessa konton (eftersom dom agerar som en enhet) för att på så sätt kunna ha överblick över tråden och hur den "fungerar/ lirar", dock inte offentligt eftersom nicken då skulle gå i taket och gnälla över att dom är utpekade.
Citera
2018-09-04, 16:09
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Från augusti. Säger allt!
Säger absolut ingenting. Jubbero maler på om Atervandsgrand4 och någon "impulsgrej" från en trollskribent som inte ens är P*r Ul*berg....
Det är bara en massa brus som saknar substans.
Dina sammanställda citat gav inte mycket att fundera över - status quo verkar råda.
Citera
2018-09-04, 16:10
Medlem
Citat:
Jag är faktiskt riktigt trevlig jämförelse med dom som ständigt hoppar på mig och trycker ner mig och förlöjligar all information som jag kommer med.

Alla nick som passar in på ovanstående beskrivning bör också kollas upp lite mer noggrant, dessa konton alltid är överrens, backar upp och stöttar varandra samt attackerar i grupp när man inte gillar det som diskuteras. Jag rekommenderar att lista även dessa konton (eftersom dom agerar som en enhet) för att på så sätt kunna ha överblick över tråden och hur den "fungerar/ lirar", dock inte offentligt eftersom nicken då skulle gå i taket och gnälla över att dom är utpekade.
Så kan det naturligtvis vara.

Det kan också vara så att du projicerar en del av dina egna egenskaper på andra. Samt att du överreagerar på en del, kan det vara att du sover lite för lite?

Du måste ju också kunna utsättas för källkritik, eller hur? Inte bara alla som "inte" är du
Citera
2018-09-04, 16:15
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Säger absolut ingenting. Jubbero maler på om Atervandsgrand4 och någon "impulsgrej" från en trollskribent som inte ens är P*r Ul*berg....
Det är bara en massa brus som saknar substans.
Dina sammanställda citat gav inte mycket att fundera över - status quo verkar råda.

Verkar vara på sin plats att korrigera dig lite bara.
Jag må ha malt på kring en del, men Återvändsgränden har jag inte bränt nåt gummi på direkt. Du kanske ska läsa in dig lite bättre kring det du kommenterar.
Rätt ska ju vara rätt, det är ju viktigt även för dig om jag förstått dig rätt.......
Citera
2018-09-04, 16:19
Medlem
Citat:
Du är helt fel ute, PU har med största sannolikhet aldrig skrivit i den här tråden. Någon har skapat ett konto för att medvetet låtsas vara PU och syftet är fokusförflyttning. Någon försöker via kontot Atervandsgrand4 utöva kontroll över tråden genom att sprida desinformation och lögner, i första hand om P*er Ul*berg. (lämpligt offer i egenskap av strulputte, missbruk m.m.)
På det sättet (via troll-kontot) kommer PU alltid att vara en av dom huvudmisstänkta här i tråden och ständigt ältas som en potentiell GM eller medhjälpare vilket givetvis gynnar den riktiga GM.
Min gissning är att P*r U*lberg är helt oskyldig och att hans namn används som en bricka i spelet för att styra tråden. Fokus bör i det här läget riktas mot dom nick som fortsätter att göra allt för att svartmåla PU, dom nick som fortfarande febrilt ägnar tid åt att peka ut PU.

Jag utesluter inte efter avslöjandet av det falska kontot Atervandsgrand4 att det finns ett par till liknande konton i tråden, dock lär det INTE vara något av dessa som vågar ta saker med mig direkt i "live" PM efter vad som nu hände med Atervändsgrand4, eftersom man inser att man då riskerar att bli avslöjad och tvingas stå med nerdragna byxor i tråden. Dessutom förlorar den som gömmer sig bakom falska konton både makt och kontroll om han avslöjas vilket personen i fråga inte vill riskera.

Det vore intressant om någon kunde lista dom konton som påstås användas av "riktiga personer" som påstår att dom är samma person i tråden som dom är IRL.

1. Atervandsgrand4 - påstår sig vara PU
(falskt konto tills motsatsen har bevisats, den som utger sig för att vara PU får gärna ta kontakt med mig på nytt).

2. Rednecksvedala - påstår sig vara PK

3. Fyll gärna på

4. Fyll gärna på

5. Fyll gärna på

Det är väl bara M-kael R-nnlund som skrivit ut vem han är IRL. Det finns enligt vad jag vet inga andra som har avslöjat vilka de är i verkligheten här i tråden under alla år?

PUdelnfrillan, du jobbar hårt för att etablera en trådsanning att den riktige P-r U-lberg (återvändsgränd) aldrig skrivit här. Det kan inte vara så att du själv har gått i en fälla? Är bara förvånad över hur snabbt du konstaterat nåt slags faktum?

Du får se upp så du inte bryter mot reglerna kring att "outa" folk dessutom? Folk har blivit avstängda för mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in