Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Ingen kan "bara så där" tuta i mig att användarnamnet "Atervandsgrand4" - med det självvalda avslöjandet att P*r U*lberg står bakom och som har använts sedan 2012 - skulle vara kapat utan att den riktige P*r U*lberg skulle ha agerat långt tidigare. Detta finns som alla förstår inte på kartan! Det är först nu - de senaste två, tre veckorna när tråden har hettat till på riktigt och sex år (!) efter det att användarnamnet registrerades - som detta försök till "dementi" kommer. Och föga överraskande är det DU - Pudelfrillan - som ligger bakom. Sanningen är att det börjar bli fett besvärligt nu.
Mitt tips är - utifrån all den information som hittills föreligger - att KM och PU - och kanske en eller två till - är huvudansvariga för vad som hände Helena.
Det här är betydligt större än vad du försöker få det hela att framstå som. Du påstår, att jag försöker tuta i dig något "bara så där", men nej det försöker jag inte göra Ugglan.
Jag upprepar, jag har fått uppgifter från en A- källa att det inte är P*r Ul*berg dom skriver i tråden utan någon annan som utger sig för att vara PU. Detta kan jag dessutom enkelt kontrollera då jag har fått ett antal frågor av Källa A vilka hen har bett mig ställa till "Atervandsgrand4". Rätt svar på dessa frågor skulle bevisa att det verkligen är PU som skriver och frivilligt delger tråden information om sina förehavanden. Men den person som gömmer sig bakom nicket "Atervandsgrand4" vägrar svara på frågor.
Så Ugglan, varför vägrar "Atervandsgrand4" att svara på dessa kontrollfrågor som enkelt skulle kunna bevisa att han verkligen är P*er Ul*berg?
Du förstår väl det motsägelsefulla i det här Ugglan? Du påstår att PU frivilligt skriver i tråden och du framhåller själv alla hans s.k. "självvalda avslöjanden".
Om nu PU verkligen vill berätta öppet för tråden om alla dessa "självvalda avslöjanden" som du kallar det för, varför skulle han då inte mer än gärna vilja stå för dom??? och stå upp för att det verkligen är han, dvs P*r Ul*berg som ligger bakom alla dessa uttalanden.
Nej, Istället totalvägrar "Atervandsgrand4" att svara på kontrollfrågor som skulle bekräfta att det verkligen är PU som skriver under nicket.
Sluta upp med att försvara den här lögnhalsen nu Ugglan eller ge mig en enda trovärdig anledning till varför PU inte vill bevisa att han är den han utger sig för att vara?
Det finns ingen som helst logik i det här beteendet Ugglan.
Case Closed!