2018-09-04, 02:00
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Du är så "bakom". Allt står offentligt i tråden från sidan 442 och framåt.

PS Det är inte en kvinna, utan tre. DS

Jag undrar endast om taxi-infon ursprungligen kommer från "atervandsgrand4"?

Du kan väl ta och svara på det, du som vet?
Citera
2018-09-04, 02:00
Medlem
Citat:
Min fetning: Och detta vet du? Skulle inte tro det. Mig veterligen har Flashback aldrig lämnat ut en IP-adress.
Menar du att du sitter på en sådan position att du bör veta om så hade skett?
Citera
2018-09-04, 02:01
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Jag undrar endast om taxi-infon ursprungligen kommer från "atervandsgrand4"?

Du kan väl ta och svara på det, du som vet?

LÄS FRÅN SIDAN 442!
Citera
2018-09-04, 02:05
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Menar du att du sitter på en sådan position att du bör veta om så hade skett?

Nej, jag sitter inte på en sådan position, men jag har försökt att läsa på och vad jag vet har Flashback aldrig lämnat ut en IP-adress - i alla fall inte i Sverige.

Läs kommentarerna från "tobes", "ruskigbuss" och "admin": (FB) Lämnar Flashback ut ip-nr
Senast redigerad av Ugglan. 2018-09-04 kl. 02:08.
Citera
2018-09-04, 02:08
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ingen kan "bara så där" tuta i mig att användarnamnet "Atervandsgrand4" - med det självvalda avslöjandet att P*r U*lberg står bakom och som har använts sedan 2012 - skulle vara kapat utan att den riktige P*r U*lberg skulle ha agerat långt tidigare. Detta finns som alla förstår inte på kartan! Det är först nu - de senaste två, tre veckorna när tråden har hettat till på riktigt och sex år (!) efter det att användarnamnet registrerades - som detta försök till "dementi" kommer. Och föga överraskande är det DU - Pudelfrillan - som ligger bakom. Sanningen är att det börjar bli fett besvärligt nu.

Mitt tips är - utifrån all den information som hittills föreligger - att KM och PU - och kanske en eller två till - är huvudansvariga för vad som hände Helena.

Det finns ingen anledning för den "riktiga" P*r Ull*berg att kommentera, dementera eller skriva i den här tråden.
Med tanke på att kontot är kapat och att all info är falsk så finns det inget som talar för att PU har varit på "en massa" polisförhör under årens lopp, det är inget annat än en trådsanning skapad av dig Ugglan.
Möjligen att PU är förhörd -92 som så många andra men definitivt inte -96, -98 och 2001, försök inte tuta i mig det Ugglan, sluta flytta fokus och lägg ner dina försök att vilseleda och styra tråden.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-09-04 kl. 02:11.
Citera
2018-09-04, 02:10
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Det finns ingen anledning för den "riktiga" P*r Ull*berg att kommentera, dementera eller skriva i den här tråden. Med tanke på att kontot är kapat och all info falsk så finns det inget som talar för att PU dkulle ha varit på en massa polisförhör under årens lopp, det är inget annat än en trådsanning. Möjligen att PU är förhörd -92 dom så många andra men inte -96, -98 och 2001, försök inte tuta i mig det Ugglan, sluta flytta fokus och lägg ner fina försök att vilseleda och styra tråden.

Nej, det är DU som försöker lura tråden, men mig lurar du INTE!
Citera
2018-09-04, 02:17
Medlem
Citat:
Det finns ingen anledning för den "riktiga" P*r Ull*berg att kommentera, dementera eller skriva i den här tråden.
Med tanke på att kontot är kapat och att all info är falsk så finns det inget som talar för att PU har varit på "en massa" polisförhör under årens lopp, det är inget annat än en trådsanning skapad av dig Ugglan.
Möjligen att PU är förhörd -92 som så många andra men definitivt inte -96, -98 och 2001, försök inte tuta i mig det Ugglan, sluta flytta fokus och lägg ner dina försök att vilseleda och styra tråden.
Samma fråga till dig som till Ugglan. Sitter du på en sådan position att du vet att flashback har lämnat ut ip-adress tidigare?
Citera
2018-09-04, 02:42
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ingen kan "bara så där" tuta i mig att användarnamnet "Atervandsgrand4" - med det självvalda avslöjandet att P*r U*lberg står bakom och som har använts sedan 2012 - skulle vara kapat utan att den riktige P*r U*lberg skulle ha agerat långt tidigare. Detta finns som alla förstår inte på kartan! Det är först nu - de senaste två, tre veckorna när tråden har hettat till på riktigt och sex år (!) efter det att användarnamnet registrerades - som detta försök till "dementi" kommer. Och föga överraskande är det DU - Pudelfrillan - som ligger bakom. Sanningen är att det börjar bli fett besvärligt nu.

Mitt tips är - utifrån all den information som hittills föreligger - att KM och PU - och kanske en eller två till - är huvudansvariga för vad som hände Helena.

Det här är betydligt större än vad du försöker få det hela att framstå som. Du påstår, att jag försöker tuta i dig något "bara så där", men nej det försöker jag inte göra Ugglan.
Jag upprepar, jag har fått uppgifter från en A- källa att det inte är P*r Ul*berg dom skriver i tråden utan någon annan som utger sig för att vara PU. Detta kan jag dessutom enkelt kontrollera då jag har fått ett antal frågor av Källa A vilka hen har bett mig ställa till "Atervandsgrand4". Rätt svar på dessa frågor skulle bevisa att det verkligen är PU som skriver och frivilligt delger tråden information om sina förehavanden. Men den person som gömmer sig bakom nicket "Atervandsgrand4" vägrar svara på frågor.

Så Ugglan, varför vägrar "Atervandsgrand4" att svara på dessa kontrollfrågor som enkelt skulle kunna bevisa att han verkligen är P*er Ul*berg?

Du förstår väl det motsägelsefulla i det här Ugglan? Du påstår att PU frivilligt skriver i tråden och du framhåller själv alla hans s.k. "självvalda avslöjanden".

Om nu PU verkligen vill berätta öppet för tråden om alla dessa "självvalda avslöjanden" som du kallar det för, varför skulle han då inte mer än gärna vilja stå för dom??? och stå upp för att det verkligen är han, dvs P*r Ul*berg som ligger bakom alla dessa uttalanden.

Nej, Istället totalvägrar "Atervandsgrand4" att svara på kontrollfrågor som skulle bekräfta att det verkligen är PU som skriver under nicket.

Sluta upp med att försvara den här lögnhalsen nu Ugglan eller ge mig en enda trovärdig anledning till varför PU inte vill bevisa att han är den han utger sig för att vara?

Det finns ingen som helst logik i det här beteendet Ugglan.

Case Closed!
Citera
2018-09-04, 02:51
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Intressant

Nja, jag tycker att det som "teamet" jobbar på är betydligt mer intressant. Att Ugglan är ute och rekar kring Ekudden och på mordplatsen, mäter, stegar och klockar tider är väl sammantaget ett ganska normalt beteende...
Citera
2018-09-04, 02:57
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Och jag tänker en kombination av Skövde-polisens och GW Perssons teorier.

Jag föreslog att det här kunde vara en hybrid mellan Skövde-polisens teori och GWs teori långt innan du ens började prata om en "kombination" av dessa två.
Bara så du vet...
Citera
2018-09-04, 03:04
Medlem
Citat:
Det här är betydligt större än vad du försöker få det hela att framstå som. Du påstår, att jag försöker tuta i dig något "bara så där", men nej det försöker jag inte göra Ugglan.
Jag upprepar, jag har fått uppgifter från en A- källa att det inte är P*r Ul*berg dom skriver i tråden utan någon annan som utger sig för att vara PU. Detta kan jag dessutom enkelt kontrollera då jag har fått ett antal frågor av Källa A vilka hen har bett mig ställa till "Atervandsgrand4". Rätt svar på dessa frågor skulle bevisa att det verkligen är PU som skriver och frivilligt delger tråden information om sina förehavanden. Men den person som gömmer sig bakom nicket "Atervandsgrand4" vägrar svara på frågor.

Så Ugglan, varför vägrar "Atervandsgrand4" att svara på dessa kontrollfrågor som enkelt skulle kunna bevisa att han verkligen är P*er Ul*berg?

Du förstår väl det motsägelsefulla i det här Ugglan? Du påstår att PU frivilligt skriver i tråden och du framhåller själv alla hans s.k. "självvalda avslöjanden".

Om nu PU verkligen vill berätta öppet för tråden om alla dessa "självvalda avslöjanden" som du kallar det för, varför skulle han då inte mer än gärna vilja stå för dom??? och stå upp för att det verkligen är han, dvs P*r Ul*berg som ligger bakom alla dessa uttalanden.

Nej, Istället totalvägrar "Atervandsgrand4" att svara på kontrollfrågor som skulle bekräfta att det verkligen är PU som skriver under nicket.

Sluta upp med att försvara den här lögnhalsen nu Ugglan eller ge mig en enda trovärdig anledning till varför PU inte vill bevisa att han är den han utger sig för att vara?

Det finns ingen som helst logik i det här beteendet Ugglan.

Case Closed!
Jag minns att någon tidigare i tråden körde kontrollfrågor på atervandsgrand men vem det var minns jag inte. Den personen påstod då att det var PU efter kontrollfrågan. Ska se om jag kan hitta det. Ska stå någonstans i tråden om minnet inte helt svikit mig. Allt är dock möjligt precis som du säger att det är medveten fokusförflyttning med samma användare bakom flera konton. Den som isåfall har låtsas varit PU borde känna honom väldigt väl och det är också mycket märkligt att inte PU eller någon han känner har reagerat på detta under dessa år. Ser det som ganska osannolikt att det inte har nått PU öron.
Citera
2018-09-04, 03:17
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Om vi ska komma framåt i tråden så borde vi diskutera sådant här också.

Jaså? när jag nyligen tog upp just den här
typen av saker, som t.ex. vart HAs kvarlevor kunde tänkas finnas m.m. men hade BW som utgångspunkt istället för KM så bemöttes det med ett kollektivt avståndstagande, mina inlägg fick inte ens kommentar, i efterhand kom dock ett par kaskadspyor upprapade som förklarade att jag var en idiot som pekade ut BW, trots att det hela endast var spekulationer.

Så hur menar du att vi ska kunna komma framåt Freija, jag hade ju samma upplägg i mitt inlägg men BW funkar ju inte för "teamet", han är tydligen helt fel person som GM. Medans KM är utvald av "teamet", krönt till "pilot" och utsedd till GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in