2018-09-03, 01:59
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
jag sa att jag börjar nog närma mig AfS

Det är bara att hoppa på AfS-tåget!

Och kom gärna till Stockholm på fredag. Du kommer inte att ångra dig. Det blir en fantastisk fest!
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-09-03 kl. 02:02.
Citera
2018-09-03, 02:03
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Det är bara att hoppa på AfS-tåget!

Och kom gärna till Stockholm på fredag. Du kommer inte att ångra dig. Det blir en fantastisk fest!
Det hade varit något, har vänner där med.
En som tvekade mellan SD och AfS han också, gissa vad valet föll på.
Men jag uppmanade honom att dra till Kungsträdgården på fredag i alla fall.
Citera
2018-09-03, 02:04
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
När ringen kastas i så förgörs även George Sauron a.k.a. Györgi Schwartz a.k.a. George Soros.
Orcherna förlorar modet och flyr fältet enda hem till Skithålistan.

I can accept that.

Dock ser jag mer Gustav som något av en "reinkarnation" inte av Kalle Dussin som flera här, jag ser honom som en "reinkarnation" av vår främsta konung Lejonet från Norden Konung Gustaf II Adolf den moderna krigskonstens fader.

Som sjuttonåring ärvde Gustav II Adolf Sveriges tron, en illa rustad armé och tre krig. När kungen dog tjugo år senare hyllades han som en av krigföringens stora förnyare.
https://militarhistoria.se/1600-tal/gustav-ii-adolf-8211-segrade-med-ny-taktik

hade han inte lönnmördats av de fega papistsvinen så hade han intagit Rom.

AfS är ju en illa rustad armé som för tre olika krig mot Massmedia, Åttaklövern och Återvandrarna.
Bara titta på AfS skrala budget, enbart donationer.
En David och Goliath historia.

Man använder även nya tekniker i valet likt Lejonet från Norden.

Lejonet från Norden
https://www.youtube.com/watch?v=kw4bGBDKrPs

Lite finare och mycket bättre än Kalle Dussin.
Nu ska vi bara få Gustav att anlägga ett G2A skägg och mustasch också
Efter att ha sett Louise Ask i Lund ligger en Jeanne dárc och bubblar på plats 43. Kanske en härförerska som kan dra en lans för Sverige och med AfS i Riksdagen. Med den geisten är hon en given vinnare.

https://www.youtube.com/watch?v=S3eb2l7je5E
Senast redigerad av DirtyBertie 2018-09-03 kl. 02:44.
Citera
2018-09-03, 02:35
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Det här klippet på ett av Afs torgmöten har gått viralt pga någon invandrartjej som är 'influencer' på FB och Insta har deltat det. Fairouz Khodr heter hon.

Över en halv miljon views och 2 400 kommentarer i skrivande stund. Nästan alla negativa från invandrare.

Ett axplock, pallade bara kolla på första 2-300 kommentarerna:

"Det är så sorgligt vilket tunnelseende dessa rasister har. Helt inrutade i sin värld. Inte så mycket intelligens har de heller för den delen. Sorgliga små varelser som behöver en käftsmäll och lite psykvård på det."

"Sabri Alhassoumi Horungar knullar de

Hahaha Sverige hade inte klarat sig utan oss

Mahdi Allameh Fan va äckliga ni är vilken äcklig människa ni är asså skäms lite skäms ni kommer få aldrig makt jävla Rasister ni är så jävla vidriga människor ni är e dum i huvudet. Sverige är ett Sverige och det är för alla , vi är alla människor oavsett vem du är och vart kommer du ifrån. Sverige är för alla alla ska känna sig trygga och njuta livet på ett bra sätt . Tack Sverige

Mahdi Allameh Även om ni fortsätter så här att skicka tillbaks invandrare ni kommer aldrig vinna mot oss vi är starkare än er 🇸🇪🇸🇪. #FuckRasism

Mänsklighetens absolut sämsta sida. Outbildade, småtjocka och kränkta.

bror var redo om de här får makten så blir situationen värre än Hitlers tid

han är hitler🤣🤣🤣fan de är själva. tråkigaste folk har sett i mitt liv i hela världen. skönt att vi åker .kan Sverige blir som spöke land plus ni är inte välkomna till andra länder .ni mest köper hus i Spanien. ska säga spanska folk ska slänga ut er därifrån och usa med 🤣fucking rasism .kiss ass invandras hol

Fyfan va vidrigt!! Var har mänskligheten tagit vägen 😳

Max Bäck Såna här människor vill jag inte ha och göra med. Det här är fan bara sjukt. Ingenting annat.

Nezam Pirani Skulle invandrare åka till sina länder då skulle det landet drunkna i shit i ett dygn, då ska SD medlemmar ta hand om Alla inom omsorgen, skolan, kollektivtrafik och alla restauranger, oj oj SD medlemmar är lat i arslet men är duktiga att skjuta folk, SD kommer döda dom istället som man dödade gamlingar och handikappade för att dom kostar pengar presis det som man gjorde i NAZI TYSKLAND, alltså SD medlemmar ni är precis HITLERS POJKAR.
FAN TA ER😡"
Senast redigerad av HectorDaiquiri 2018-09-03 kl. 02:37.
Citera
2018-09-03, 03:00
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Var det en sån här gest? Märkligt att lagen inte är lika för alla...

Förhoppningsvis rinner det ut i sanden. AfS:arna är slipade och vet hur de ska föra sig för att balansera på precis rätt sida av lagen.
Kan du beskriva den balansen?
Citera
2018-09-03, 03:05
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
Det här klippet på ett av Afs torgmöten har gått viralt pga någon invandrartjej som är 'influencer' på FB och Insta har deltat det. Fairouz Khodr heter hon.

Över en halv miljon views och 2 400 kommentarer i skrivande stund. Nästan alla negativa från invandrare.

"Det är så sorgligt vilket tunnelseende dessa rasister har. Helt inrutade i sin värld. Inte så mycket intelligens har de heller för den delen. Sorgliga små varelser som behöver en käftsmäll och lite psykvård på det."

Mahdi Allameh Fan va äckliga ni är vilken äcklig människa ni är asså skäms lite skäms ni kommer få aldrig makt jävla Rasister ni är så jävla vidriga människor ni är e dum i huvudet. Sverige är ett Sverige och det är för alla , vi är alla människor oavsett vem du är och vart kommer du ifrån. Sverige är för alla alla ska känna sig trygga och njuta livet på ett bra sätt . Tack Sverige

Mahdi Allameh Även om ni fortsätter så här att skicka tillbaks invandrare ni kommer aldrig vinna mot oss vi är starkare än er 🇸🇪🇸🇪. #FuckRasism

han är hitler🤣🤣🤣fan de är själva. tråkigaste folk har sett i mitt liv i hela världen. skönt att vi åker .kan Sverige blir som spöke land plus ni är inte välkomna till andra länder .ni mest köper hus i Spanien. ska säga spanska folk ska slänga ut er därifrån och usa med 🤣fucking rasism .kiss ass invandras hol

Max Bäck Såna här människor vill jag inte ha och göra med. Det här är fan bara sjukt. Ingenting annat.

Nezam Pirani Skulle invandrare åka till sina länder då skulle det landet drunkna i shit i ett dygn, då ska SD medlemmar ta hand om Alla inom omsorgen, skolan, kollektivtrafik och alla restauranger, oj oj SD medlemmar är lat i arslet men är duktiga att skjuta folk, SD kommer döda dom istället som man dödade gamlingar och handikappade för att dom kostar pengar presis det som man gjorde i NAZI TYSKLAND, alltså SD medlemmar ni är precis HITLERS POJKAR.
FAN TA ER😡"
Bådar gott, pensionerna snart säkrade!
Citera
2018-09-03, 03:08
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Du förväxlar mig med någon annan. Jag har hela tiden hävdat att AfS kommer att få under 0,5%.

Står du fortfarande fast vid den prognosen? Som du säkert har noterat gillas AfS i skrivande stund av över 53 000 personer på Facebook:

https://www.facebook.com/pg/altforsverige/community/?ref=page_internal

Redan där finns det alltså nästan 1% av väljarkåren som öppet signalerar att de sympatiserar med AfS. Lägg därtill alla dem som inte finns på Facebook eller drar sig för att visa att de stödjer ett parti som utmålats som extremt och rasistiskt.

Jag betraktar det som direkt osannolikt att AfS skulle få mindre än 2% i valet. Och det kan bli mycket mer än så.
Citera
2018-09-03, 03:31
Medlem
Stabskaptens avatar
Det här är också intressant. En analys med hjälp av Google Trends visar att intresset för Alternativ för Sverige under valrörelsen 2018 överstiger intresset för SD under valrörelsen 2010, det vill säga året då partiet kom in i riksdagen med 5,7% av rösterna.

https://twitter.com/sphlpp/status/1035982882865668096

Tecknen på att AfS ligger i närheten av, eller över riksdagsspärren blir allt fler.
Citera
2018-09-03, 03:41
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stabskapten
Står du fortfarande fast vid den prognosen? Som du säkert har noterat gillas AfS i skrivande stund av över 53 000 personer på Facebook:

https://www.facebook.com/pg/altforsverige/community/?ref=page_internal

Redan där finns det alltså nästan 1% av väljarkåren som öppet signalerar att de sympatiserar med AfS. Lägg därtill alla dem som inte finns på Facebook eller drar sig för att visa att de stödjer ett parti som utmålats som extremt och rasistiskt.

Jag betraktar det som direkt osannolikt att AfS skulle få mindre än 2% i valet. Och det kan bli mycket mer än så.
Många av likesen, är anti-AfS typer som måste lajka för att kunna kommentera. Svårt att säga hur stor andel av likesen denna grupp är (jag har inte inte direkt kollat hur många negativa till positiva kommentarer de har fått, men noterade lite snabbt att det fanns en del som kommenterat negativt om AfS), men det betyder i alla fall att det inte är 53 tusen AfS-väljare av dessa likes.

Angående om det blir 0.5% eller 2% osv, så går det att diskutera i all evighet baserat på opinionsundersökningarna. Om YouGov är mest representativ, ja då kan AfS mycket väl få 2%. Om Facebook likesen är representativ, då kan AfS mycket väl få 4%. Däremot säger den totala statistiken av opinionsundersökningarna, att övriga partier exklusive F! ligger på runt 2%, och det är ganska orealistisk fanboylogik att tro att AfS kommer få 90% av dessa 2%. Bara Piratpartiet kommer få 0.5 till 1%, sen kommer Enhet och alla partier mindre än Enhet få runt 0.5% de också. Så 0.5% till 1% för AfS är fullt rimligt.

Kommer AfS in i riksdagen redan i år så är det hur som helst mycket imponerande, och man får gratulera Kasslern och company för att ha lyckats med deras mål. Oavsett hur det går med procenten bör nog AfS I alla fall klara av att bli det största icke-SD nationalistpartiet i modern tid (alltså fler röster än ND:s bästa valrörelse, vilket låg på runt 10,000 röster om jag inte missminner).

Edit:

Stryk delen om måste lajka för att kunna kommentera. Såg precis att man faktiskt kan kommentera utan att lajka. Vissa Fagbookgrupper har det inställt att man måste gilla för att kommentera, men så var det inte här, dock var det lite otydligt från mobilen i alla fall, men dubbelkollade precis och det verkar gå. Får också skylla lite på att jag är nyvaken
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-09-03 kl. 03:57.
Citera
2018-09-03, 04:05
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri

FAN TA ER😡"

Det visar på att återvandring är ett måste, dessa avskrap till människor tror att Sverige inte klarar sig utan dessa. Vi klarade oss alldeles utmärkt utan dessa avskrap innan de var här, vi kommer klara oss alldeles utmärkt utan samtliga dessa.

Sen för att kontra det där klippet så kan man titta på detta:
Motdemonstranter, Alternativ för Sverige i Malmö och Lund (2/9-2018)
https://www.youtube.com/watch?v=2Bctuz8XS48

vi skulle alltså inte klara oss utan dessa psykfall?
Det vore en välsignelse att bli av med dessa. Vänsterblivna och blattar.
Totalt onödiga i Sverige. Åk och bygg ert superrike i Afghanistan hela högen...
motbevisa oss att ni skulle bygga ett fantastiskt samhälle tillsammans, så bygger vi ett Sverige av lite mer Old School snitt, hård arbete och uppfinningar. Så kan vi se vilka som lyckas bäst.

Yes you can som Obama säger... åk nu. Återvandra frivilligt och ta med er era vänsterblivna partners.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-09-03 kl. 04:08.
Citera
2018-09-03, 04:11
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Bådar gott, pensionerna snart säkrade!

Hela det där kommentarsfältet påminner om SDs öppna svenskhet
och ett avsnitt av blattedebattprogrammet TJAFS!
https://www.youtube.com/watch?v=DrVMksmr2mA

IQ Blatte! REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEE!
Citera
2018-09-03, 04:37
Medlem
Jag börja hänga på detta forum våren 2010.Får lite samma vibbar som då. Afs kmr klara spärren lätt!

Jag har min knytna näve i byxfickan tyvärr fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in