2018-09-02, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Usch, vad pinsam hon här! Jag förstår inte hur hon kunde bli inbjuden alls.
Jag funderar också över varför Camilla Henemark var inbjuden. Vad för något "känt" har kvinnan pysslat med dom senaste åren?
Citera
2018-09-02, 14:11
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Jag funderar också över varför Camilla Henemark var inbjuden. Vad för något "känt" har kvinnan pysslat med dom senaste åren?

Jag tycker att LaCamilla är ganska underhållande. Hon visar sin personlighet med infall och (milda) utfall. Anna Anka är en narcissist som lätt punkteras.
Citera
2018-09-02, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Jag tycker att LaCamilla är ganska underhållande. Hon visar sin personlighet med infall och (milda) utfall. Anna Anka är en narcissist som lätt punkteras.
Hon har ju lite dålig impulskontroll pga sin adhd så jag tycker mest hon är rolig. Ofta så säger hon det som vi andra tänker men som vi inte säger pga sociala koder. Har en son med samma diagnos (och några till) inte alltid roligt att vara hans mamma när han vräker ur sig saker, men oftast så ligger det ju rätt mycket sanning i dem.
Citera
2018-09-02, 14:31
Medlem
hängballens avatar
Säljer hon fittan?
Citera
2018-09-02, 16:16
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Hon var med i "Biggest loser VIP" där hon gjorde allt annat än att kämpa.
Senast redigerad av enfindam 2018-09-02 kl. 16:41.
Citera
2018-09-02, 16:50
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hon var med i "Biggest loser VIP" där hon gjorde allt annat än att kämpa.

Farmen vip också tror jag, men orkar inte följa någon av nämnda produktioner.
Citera
2018-09-04, 00:41
Medlem
Nu kastar hon in handduken och tar en "timeout", som det heter på politikerspråk:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3jbJnM/camilla-henemark-tar-timeout-efter-anna-anka-pahoppet-pa-kristallengal

Nu erkänner hon dessutom det vi alla redan visste, och det som hon hittills förnekat, hon HADE supit innan!
Citera
2018-09-04, 04:46
Medlem
JerryCottons avatar
Henemark har fan en poäng i att Anka inte pratar svenska. Vad säger hon? -Jag pratar inte svenska så jag kan inte saj nåt. Vad säger Ankan sedan, Heda något? Någon som kan översätta?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rLRpWR/har-ar-alla-vinnare-fran-kristallen-2018
Citera
2018-09-04, 09:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Henemark har fan en poäng i att Anka inte pratar svenska. Vad säger hon? -Jag pratar inte svenska så jag kan inte saj nåt. Vad säger Ankan sedan, Heda något? Någon som kan översätta?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rLRpWR/har-ar-alla-vinnare-fran-kristallen-2018

Men hon sa först:
Citat:
Camilla Henemark menar att utspelet var menat som en protest – där hon ifrågasätter vem som har rätt att definiera vad svenska är.

– Det har att göra med de partier som faktiskt kräver att folk ska lära sig svenska. Och då tänker jag: var börjar vi, i vilken del? Hallandsåsen eller? När jag säger så är det en protest jag gör. En protest som säger att vem ska definiera vad svenska är. Kanske rinkeby-svenska är lika stort som skånska?

Sedan kom det fram att det var:
Citat:
I ”Breaking news med Filip och Fredrik” talar hon ut om incidenten.

– Jag vet inte vad som hände i mitt huvud, säger hon i programmet.

Tillsammans med "några" glas vin innan. Den comebacken slutade alltså med timeout närmast direkt.

Sedan fattar du inte vad Anka säger? Är inte från Skåne men är inte så jättesvårt att fatta. Jag tror väl där Anka kunde sagt vad som. Camilla hade skrikit ändå just för att försöka göra en liten billig politisk poäng som nu inte gick hem.
Citera
2018-09-04, 09:48
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Var det inte Henemark som prasslade med kungen, eller var det Leila K?
Citera
2018-09-04, 09:51
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Var det inte Henemark som prasslade med kungen, eller var det Leila K?

Henemark var tydligen Kaffeflicka åt vår kung med följe.
Citera
2018-09-04, 11:59
Medlem
Krickerts avatar
Timeout.....?

Från vad?
Är inte hon en hemlös missbrukare?

Hon bodde väl på samma härbärge som Leila K tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in