2018-09-01, 17:27
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag är inte bög men...

Hur gick det för min bromance-Ahl idag?

Han skämde ut vänsterfeminister och blev spottad på av en batikhäxa.

https://twitter.com/AnnaMar18082197/status/1035891865038544896
Citera
2018-09-01, 17:27
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Rösterna blir inte ogiltiga för att man skriver på en blank valsedel, så länge det tydligt framgår vilket parti det gäller.
AfS ställer inte upp i kommun och landsting, därav blir rösten ogiltig men jag tror de räknas i statestiken.
Citera
2018-09-01, 17:28
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
För att öppna upp mentalt för andra partier, som AfS, längre fram.
Vi är inte fem år gamla. Vi kan nog hantera chocken med ett parti som företräder oss, svenskar.
Citera
2018-09-01, 17:30
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Japp. Chang Frick skrev på twitter vad AfS exakt fick.

Ja. Han skrev:

Citat:
"Jag dubbelkollade, det är exakt 1,5 procent på AfS i senaste Sentio. Det är viktat resultat."

https://twitter.com/ChangFrick/status/1035851519646748672
Citera
2018-09-01, 17:33
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Han skämde ut vänsterfeminister och blev spottad på av en batikhäxa.

Man vinner inte val i mjukiskläder.
Citera
2018-09-01, 17:34
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Pewdiepie kommer köra sin karriär i sank. Å andra sidan är han väl redan ekonomiskt oberoende.

Men är det ens bekräftat att han dyker upp? Ja, han är redan rikare än Zlatan, så han kan köpa en ny lyxvilla i månaden.
Citera
2018-09-01, 17:36
Medlem
Jag skrev här att jag tvekade och skulle lägga min röst på SD men efter ha tittat på deras turné så måste jag fan hålla med om att kasselstrand och Jeff är kungar!

Min sambo som ville rösta på kd har jag fått över t afs. Även några andra släktingar som röstade rött förra valet ska rösta på afs.

Men är helt frälst i Erik berglund med. Nostalgi när ja hör hans röst!

Vill han i riksdagen så ska jag fixa 5 röster på han!
Citera
2018-09-01, 17:44
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Jag skrev här att jag tvekade och skulle lägga min röst på SD men efter ha tittat på deras turné så måste jag fan hålla med om att kasselstrand och Jeff är kungar!

Min sambo som ville rösta på kd har jag fått över t afs. Även några andra släktingar som röstade rött förra valet ska rösta på afs.

Men är helt frälst i Erik berglund med. Nostalgi när ja hör hans röst!

Vill han i riksdagen så ska jag fixa 5 röster på han!

Riktigt kul att höra! Jag har lyckats få över 4 hittills.
Citera
2018-09-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Riktigt kul att höra! Jag har lyckats få över 4 hittills.
Valdagen blir episk! Jag vill se ahl och Kasselstrand grilla Annie lööf i riksdagen.
Citera
2018-09-01, 17:53
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Valdagen blir episk! Jag vill se ahl och Kasselstrand grilla Annie lööf i riksdagen.

Jag hoppas de modererar sig något i debatterna jämfört med tal. Det är olika saker och i debatt behöver de hålla sig kyliga men samtidigt retoriskt vassa och få motståndaren att avslöja dubbelmoral och inkonsekvens. Fakta och repliker som klär av motståndaren in på bara skinnet. Vid för mycket torgtalsretorik blottar de sig själva mot diffusa bredsidor tillbaka och det blir svårare för neutrala åhörare att ta ställning.

Nej, precision som en karolinervärja från Wira bruk som får globalisterna att spricka som troll i ljuset, det vill vi se. Och jag är övertygad om att Kasselstrand kommer att bjuda på det.
Senast redigerad av StuG 2018-09-01 kl. 17:56.
Citera
2018-09-01, 17:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Vilka fantastiska tal i Halmstad. Bra av Jeff Ahl och sedan ett långt tal av Kasselstrand. Han håller alltid sitt bästa tal som avslutning. Och som Ahl går han igång som fan när det står motdemonstranter i närheten.

Dränera det politiska, mediala och kulturella träsket. Åt helvete med politisk korrekthet. Detta måste krossas, förintas. Om vi tycker det är för mkt nu. Hur ska det då bli för kommande generationer?

Som Jeff Ahl så ge dom en "rak högerkrok". Hur man nu gör en högerkrok rak?
Citera
2018-09-01, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Vi är inte fem år gamla. Vi kan nog hantera chocken med ett parti som företräder oss, svenskar.

99.999999% av svenskarna håller inte med dig. Kan vi återvända till Topic nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in