[quote=Pudelfrillan|65109868]
Citat:
Ursprungligen postat av
Xeitum
Ja avsikten med profilbilden var givetvis att visa vilken festlig jäkel 🤡 han är eftersom alla gamla polare VET att polisen och PW/MÖ idagsläget förhör och granskar "mannen med pilotglasögon".
En lite väl "festlig jäkel" kan jag då tycka, med tanke på att han var en så pass nära vän till Helena som försvann för 26 år sedan och som nu 2017-18 misstänks ha blivit mördad av just en man som bär pilotglasögon.
Ska det här vara humor från hans sida eller vad menar du? Om jag var UA, GA eller någon annan vän, släkting som stod Helena nära skulle jag tycka att den här s.k. vännen Bjö*n Wal*berg går över gränsen här och är direkt osmaklig när han lägger upp en sån här profilbild på fb.
Det var där jag fick upp ögonen på honom rejält,oavsett är det otroligt respektlöst .
DÅ förstod jag vi har att göra med en mkt självsäker man,som inte bryr sig om.han kommer bli omtalad....tvärtom skulle jag vilja säga.
Psykopat vibbar(som jag kände då j såg bilden)skjöt i höjden.
Vi har alltså någon som är så.pass självsäker på sig själv att han vill att vi ska tänka:Bw kan ju inte vara inblandad,varför skulle han i så fall vilja dra uppmärksamhet till sig????
Det är PRECIS så psykopater fungerar.
Och nej,jag är ingen läkare men mött en och annan genom åren.
Detta är bara min personliga åsikt.
Om det är Bw som är skyldig så förklarar det oxå hans totala orädsla,han vet att han går säkert.Systrarna skulle ju aldrig tro det om honom....