2018-08-31, 22:56
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Om förtroendet saknas så saknas en röst. Svårt att förklara men jag trodde de hade koll.

Verkar som du inte vet riktigt vad du vill säga om du frågar mig. Men jag kan ha fel.
Citera
2018-08-31, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lefflan
Skrattretande att vissa här tror att Kasselstrand skulle vara en psykopat.

Det som framförallt kännetecknar en psykopat, är att han är en parasit. En parasit som utnyttjar andra människor för sin egen vinning, tar ära för andras hårda slit på arbetsplatsen, narcissist som bara tänker på sig själv, med noll förmåga till empati, noll skam i kroppen.
Gustav är uppenbarligen en hård arbetare och passionerad i de han gör och det han säger. En psykopat skulle aldrig kunna prata så fritt som han gör, med sådan inlevelse, utan att det känns otroligt falskt för de som har ett öga för falska människor, psykopater känner inga äkta känslor, de kan endast FEJKA att de känner - och detta ser och känner folk med ett öga för såna svin, direkt.

En annan sak som kännetecknar en psykopat,
är att de har ingen humor. Notera att Kasselstrand kan göra spontana skämt, och genuint skratta.
En psykopat kan endast fejka, härma andra och bete sig på ett falskt vis för att maskera sina onda Intentioner.

Gustav är allt annat än en psykopat. Alla här kan vara lugna, Gustav och CO är äkta. Alternativ för Sverige är precis vad vi behöver, precis vad vårt folk har längtat efter och det är alla svenskars förbannade plikt, att ge dem sitt fulla stöd.
Det är nu striden för vår frihet börjar, på riktigt.

Jag har själv träffat psykopater. Du har uppenbarligen ingen aning om vad du pratar om. En psykopat kan inte skämta? LOL...kryp tillbaka i mammas källare!
Citera
Medlem
robotguras avatar
AfS har nu ökat med 3100 likes på Facebook senaste 15 timmarna, tror ni vi kan gå om C innan valet?

(AfS 48 100 - C 55 000)

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Är halv svensk så har skandinavisk DNA din tönt. Tro mig jag önskar att jag kunde flytta men så lätt är det inte när man har jobb, barn och familj. Jag har rest mycket och svenska män/muslimska män är dom mest obehagliga som finns. Fega, osocialt beteende, saknad verklighetsuppfattning och rasism. Ni har mycket gemensamt det är kanske därför ni hatar varandra så mycket!
Den största rasisten här är tveklöst du. Ta och titta igenom de inlägg du skrivit om svenskar enbart idag. Det du måste förstå är att ett sådant beteende får konsekvenser. Svensken har en lång stubin, men det kommer till slut till en punkt där det är nog. Där är vi nu.

Uppskattar man inte Sverige och svenskarna så ska man inte bo här. Så enkelt är det.
Citera
2018-08-31, 23:03
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vet jag ingenting om. Inget parti kan se vilka personer som gett dem röster.

Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Verkar som du inte vet riktigt vad du vill säga om du frågar mig. Men jag kan ha fel.
Jag gjorde misstaget att handla i NMR's webshop. De registrerade mig och sen blev shoppen hackad. Döm om min förvåning att mina uppgifter lagrades utan kryptering. Varför vet jag ej. Min tilltro till NMR finns inte. Säkerligen är det här inte bara något NMR har problem med. Det återfinns nog i alla partier. Men jag kommer aldrig mer att anförtro någon politisk organisation mitt tycke och smak.
Citera
2018-08-31, 23:04
Avstängd
tramsebyxans avatar
Ni som tror att Gustav är psykopat/sociopat - titta på honom när han håller talet i Göteborg. Han älskar Sverige och han älskar svenskarna. Sitt folk. Vårt folk. Det är en fullständig anomali att kasta in t.ex. 100 000 somalier här och tro att de plötsligt blir svenskar. De kommer aldrig att bli svenskar. De kan inte ens bli det. Lika lite som jag som svensk kan bli somalier.
Citera
2018-08-31, 23:08
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Jag gjorde misstaget att handla i NMR's webshop. De registrerade mig och sen blev shoppen hackad. Döm om min förvåning att mina uppgifter lagrades utan kryptering. Varför vet jag ej. Min tilltro till NMR finns inte. Säkerligen är det här inte bara något NMR har problem med. Det återfinns nog i alla partier. Men jag kommer aldrig mer att anförtro någon politisk organisation mitt tycke och smak.

Nej, du gjorde inget misstag. Sluta köp marxisternas dagsordning. NMR:s webbshop har dock inget med AfS att göra. Din röst i valet kommer inte att registreras av "främmande makt".
Citera
2018-08-31, 23:11
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Nej, du gjorde inget misstag. Sluta köp marxisternas dagsordning. NMR:s webbshop har dock inget med AfS att göra. Din röst i valet kommer inte att registreras av "främmande makt".
Nej, jag tror inte rösthemligheten är röjd. Frågan var hur mkt man kan lita på en politisk organisation som håller register över medlemmar och transaktioner. Hur vet jag att AfS medlemsregister inte hackas?
Citera
2018-08-31, 23:17
Medlem
Citat:
Tror jag felciterade dig och trodde jag svarade blattehoran. Ber om ursäkt isf.

Ursäkten accepterad.
Citera
2018-08-31, 23:18
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Kolla på jewtube, Jeff slaktar allt skit jämns fotknölarna i Borås. Mäktigt.

Ligger lite efter... Har haft en lååååång lunch med hel drös AfS-supportrar. Vi var över 30 pers som invaderade ett ställe. Några sitter fortfarande kvar...

Jeff var kanon i Göteborg. Han tog upp hyckleriet med tanke på 2001 - då vänstern demolerade Göteborg - då det var trendigt med Attac och man var anti-globalister. Medan idag har de gått all-in för globalismen, och är finansierade av desamma. Inga principer. Bara hat.

Även Kasselstrand vävde in Göteborg väldigt bra i sina tal. Han har ju bott flera år här.
Citera
2018-08-31, 23:18
Medlem
Vryzass avatar
Då jag inte hade möjlighet under dagen pga jobb att se Göteborgsmötet sitter jag nu i efterhand och ser det.

Energin går att ta på, frugan klagar på mina "Exaaaaakt!" och "Jaaaaa!" samt egenkomponerade "spöa dom jävla blattejävlarna!".

Vem vill jag se i Riksdagen? Nån jävla betamoderat som kuvar sig inför svartskallar eller någon som ger den äckliga blatten en smäll på käften både bokstavligen som bildligt? Jag vill ha de senare!

Alternativ för Sverige!
Citera
2018-08-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lefflan
Gustav säger och känner precis samma sak som i princip hela svenska folket, som är trötta på detta vansinne.
Jag skulle kunna tala betydligt hårdare och radikalare än Gustav har gjort (han håller en perfekt nivå enligt mig inför detta val). Och jag är ingen psykopat/sociopat.
Jag kan bara vara jävligt hård, men rättvis.

Njae, nu handlar det inte om samtal vid köksbordet. Det är trots allt en väldig skillnad mellan att som t. ex. du eller jag sitta och skrivbordskriga för den nationalistiska saken, och att starta upp ett parti. Jag har utvecklat mitt resonemang i flera andra inlägg, och hänvisar till dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in