2018-08-31, 22:30
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Den här Kasselstrand ger mig sociopats-vibbar. Det är något med sättet han pratar och ler som får mig att tänka att han skulle inte tveka att skada någon utan samvete. Någon som känner honom personligen?

Känner inte Kasselstrand men jag får inga sociopatvibbar av honom.

Jag tycker att han alltid har givit ett ödmjukt och resonerande intryck i podden Den kokta grodan och besväras inte när hans sidekick tar mycket plats. Man kan också se en utveckling i hans tal, han var ganska försynt och försiktig som yngre. Det hade inte en sociopat varit, en sådan hade kört på utan nervositet redan från början.

En sociopat brinner inte för något utan gör allt bara för sin egen skull. Exempelvis så kunde han lätt spelat med i SD-ledningens spel och fått vara kvar som ledare över SDU och få en riksdagsplats. Absolut enklaste sättet för honom att få ära, pengar och makt.

Jag tycker mig heller inte se att han har den där själdöda genomborrande blicken som sociopater brukar ha. Exempel Reinfeldt, Svartenbrandt och bluffkirurgen Macchiarini.

Min uppfattning är i varje fall att Gustav är genuin, hoppas inte att jag har fel.
Citera
2018-08-31, 22:30
Medlem
MrSkargards avatar
Utan att ta ställning för eller emot någon så tycker jag att ni ska lägga ner judediskussionen. Den kan vänta eller föras i någon annan tråd.
Citera
2018-08-31, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Vakna med Paula Bieler och öppen svenskhet, oh yeah. Nu ska vi se, vad är det som har sex uddar....
(((Jagvet)))Det finns mycket som väljarna inte vet om Paula. Det ligger hundar skelett och allt begravet i den garderoben.
Citera
2018-08-31, 22:32
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BravePessimism
Rösta på NMR då.
Näe, de lämnade ut sitt kundregister och jag vill inte riskera min vapenlicens.
Citera
2018-08-31, 22:33
Medlem
Citat:
Vilken omistlig frihet? Bli kallad rasist när man ifrågasätter invandringen? Bli bannad från sociala medier när man inte instämmer i den sjuka hyllningskören för mångkultur? Du kanske skulle ta och besöka ditt forna hemland och se med egna ögon hur det förvandlats till oigenkännlighet. Tack vare dig och dina gelikar.

Jag har inte läst något om AfS kriminalpolitiska program men jag har verkligen svårt att tro att det behöver revideras. Snarare skärpas, ordentligt. För knarksmugglare eller skatteflyktingar är det förstås obekvämt. Men du kan ju alltid ansöka om nåd.

Nu avslöjar du dig själv som en halvbildad och okunnig AfS-sympatisör! Du vet uppenbarligen inte vad frihet vill säga. Och hur f-n kan du komma på den idiotiska idén att beskylla mig för det mångkulturella helvete svenska foilket faktiskt själva valt? Jag har aldrig röstat på sjuklövern, sanna mina ord!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lefflan
Hon och Reinfeldt. Jag tror inte Stefan Löfven är psykopat. Han känns mer som en jävligt korkad hemlös alkis som systemet hittade liggandes på en parkbänk, där de erbjöd han ett liv i lyx mot att han gör precis det han är tillsagd. Den hemlöse Löfven tackade ja, och blev iklädd en kostym och gör som han blir tillsagd, han är för dum för att förstå bättre. Han är för dum för att ens förstå vad han håller på med. Kolla hur han för sig utomlands, säger allt.

Reinfeldt däremot, där snackar vi psykopat, där snackar vi hat mot svenskar som når Mona Sahlins höjder (också psykopat).

Psykopaterna hatar oss, de andra som t.ex Löfven är för korkade för att fatta vad de sysslar med.
Haha rwinfeldt slåe nog alla rekord. Där snackar vi psyk. Och han glider runt på räkmacka fortfarande..inte en jävel bryr sig om hans landsförräderi eller brott. Han säljer böcker minglar med islamister och lever livet. Snuten bryr sig inte! Fritt fram
Citera
Medlem
robotguras avatar
Fun fact: Tråden har fått runt 120.000 visningar på en vecka.
Citera
2018-08-31, 22:35
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
(((Jagvet)))Det finns mycket som väljarna inte vet om Paula. Det ligger hundar skelett och allt begravet i den garderoben.

Gör inget om det kommer fram nu. En del tycks tro att de röstar för Sverige när de väljer SD i kommun och landstingsval. Det är snarare det motsatta.
Citera
2018-08-31, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Det du kallar sociopati är bara normal självbevarelsedrift.

I decennier har svensken hukat sig som en strykrädd hund inför kolonisatörerna. "Sverige har ingen riktig kultur" och "svenskarna är så jävla tråkiga" - så har ni bruna kunnat mala på utan att någon vågat opponera sig. Svensken har bara funnit sig, fått se sitt land raseras och tvingats acceptera att bli undanträngd och utnyttjad, rånad och våldtagen.

Men förtrollningen är bruten nu. Ni kan gapa om "rasism" bäst ni vill - det biter inte längre. Svensken har fått nog och tiger inte mer. Jag antar att du insett det och att det är där det skaver för dig. Åk hem till ditt spännande hemland du bara. Ingen kommer att sakna dig.

Är halv svensk så har skandinavisk DNA din tönt. Tro mig jag önskar att jag kunde flytta men så lätt är det inte när man har jobb, barn och familj. Jag har rest mycket och svenska män/muslimska män är dom mest obehagliga som finns. Fega, osocialt beteende, saknad verklighetsuppfattning och rasism. Ni har mycket gemensamt det är kanske därför ni hatar varandra så mycket!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Dom pratar hela tiden om etniska svenskar och att dom minskar det betyder såklart att dom vill bara ha ett vitt land. Vissa av oss är halv-svenska och är bruna. Vi valde inte att födas i Sverige och att ha en annan hudfärg. Om dom får makt så är det inte bara dom kriminella invandrare dom vill utvisa utan alla som är icke vita!

Ni valde inte att födas här och ni valde inte era föräldrar. Det gjorde inte vi heller. En annan sak vi inte valde var att "globalister" skulle fylla vårt land med främmande folkgrupper i syfte att göra oss till en minoritet i vårt eget land och förinta oss. Det är verkligen inget personligt men det är som det är och vi måste prioritera vårt eget folks överlevnad och framtid. Många "oskyldiga" kommer tyvärr att drabbas.

Allt detta är "globalisternas" fel. Att varken vi eller ni har valt detta förändrar dock inte problematiken för någon av oss. Alla icke-globalister borde gå samman och bekämpa globalisterna, men även om det sker så kommer vi fortfarande vilja ha och behöva vårt eget land åt vårt eget folk.
Citera
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Missa inte Jeff i Borås! Krutröken låg tung där.

Det bästa hittills på turnén! Gustav och Viktor var obetalbart bra också i Borås.
Citera
Medlem
Största problemet för vanligt folk som inte är medvetna om hur psykopater fungerar, är att psykopater inte nödvändigtvis är direkta mördare eller som visar öppna tecken på att vara helt sjuka i huvudet.
Psykopater är oftast väldigt trevliga och charmiga (verkar det som), de vet hur de ska föra sig, de vet hur de ska bete sig för att lura alla de som inte är medvetna och som således inte ser de uppenbara varningssignalerna.

Det är slut med det nu. Det är slut med att dessa genomruttna parasiter får komma undan med sitt beteende som förstör och har förstört otaligt många liv.

De som tror att AfS bara är ett "mellanmjölks" parti som kommer bli ett nytt SD i sinom tid, har inte följt deras torgmöten.
Det är helt omöjligt för AfS att cucka ur nu, de har indirekt dragit bort gardinerna och blottat fienden till folket.
Det är nu kampen börjar på riktigt. Allt annat som varit tidigare har varit förberedelser för det som komma skall, och vi är i början av det som kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in