Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Nej, deras umgänge skulle inte vålla , starka reaktioner från någonförutom HD då kanske.
Nej, inget konkret, det är inte LW´s handstil och heller ingen digital logg finns. Bara SD som säger så och han är väldigt jävig... han har såklart ett motiv att påskina att de träffades. Jag tror inte något på detta.
Det fetade: Det beror väl på. Någon kan ju vilja veta var LW befann sig runt den30/3. Det måste ju inte handla om amorösa affärer. Det finns faktiskt andra motiv i sinnevärlden, med minst samma reaktionspotential. Med all respekt Sherlock, du känner JG, vilket jag inte betvivlar. JG är amerikan, och frireligiös, vilket är mer regel än undantag, så att han har en traditionell högerkristen syn på otrohet och äktenskap verkar helt normalt. Men JG kan även ha en annan koppling till detta fall som han av professionella skäl inte yppar till sina vänner.
Jag skrev en liten hänvisning igår om en artikel i Aftonbladet. Försöker igen:
Aftonbladet skrev den 30/8 2018 att FBI genom avlyssning av Internetforum, varnat den svenska polisen för misstänkt farligt föremål i Västerås.. Visst OT, men det finns faktiskt folk från FBI som håller koll. Inte bara i en stackars tjackares fantasier.