2018-08-31, 15:08
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Är du helt säker på att du skrev inlägget hösten 2014?

Lägg in en förfrågan här också så kanske fler kan leta:
(FB) Sökakuten: Vi hjälper dig att söka reda på rätt tråd eller extern sida
Jag kan inte vara helt hundra på att det var hösten 2014 men det bör ha varit det. Jag vill minnas att jag skrev i tråden att jag kan fråga om fyra år igen och att det skulle bli till nästa val (nu 2018). Jag tackar för tipset om tråden för att söka rätt på trådar som man letar efter.
Citera
2018-08-31, 15:13
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Det stämmer, jag har redan prövat den avancerade sökfunktionen med mitt användarnamn plus flera tänkbara sökord. T ex har jag provat med: toalett, handfat, sex, restaurang, namn, valet 2018, nästa val, men det ger ingenting. Känns hopplöst och jag vet inte vad mer jag kan göra för att hitta till den där tråden och mina inlägg från fyra år tillbaka i tiden ...
denna?

(FB) Ha sex på krogtoa-misstag.
Citera
2018-08-31, 15:23
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
denna?

(FB) Ha sex på krogtoa-misstag.
Otroligt, tack så jättemycket! Hur gjorde du för att hitta tråden (som jag misslyckades med)? Skall ställa min fråga i tråden som jag sa för fyra år sedan och får se om TS svarar. Ser ut som hon inte varit aktiv sen april förra året så jag får kanske inget svar. Eller så svarar hon om hon loggar in igen nån gång framöver ...
Citera
2018-08-31, 15:30
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Otroligt, tack så jättemycket! Hur gjorde du för att hitta tråden (som jag misslyckades med)? Skall ställa min fråga i tråden som jag sa för fyra år sedan och får se om TS svarar. Ser ut som hon inte varit aktiv sen april förra året så jag får kanske inget svar. Eller så svarar hon om hon loggar in igen nån gång framöver ...
Blev nyfiken på händelsen så jag testade några olika alternativ tills jag tänkte ingen kan posta så många om toa..

google:
Bdonk toa site:flashback.org

315st träffar.... men den fanns på första sidan.
Citera
2018-08-31, 15:37
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Blev nyfiken på händelsen så jag testade några olika alternativ tills jag tänkte ingen kan posta så många om toa..

google:
Bdonk toa site:flashback.org

315st träffar.... men den fanns på första sidan.
Bra jobbat, tack skall du ha!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in