Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-30, 22:14
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Hade någon AfS-politiker först och främst varit intresserad av att "håva in shekels" hade de i lugn och ro kunnat fortsätta med sina privata karriärer (alla högutbildade med respektabla övre medelklassyrken) istället för att stå med på riksdagslistan för det parti, näst NMR, som är mest hatat av media och det politiska etablissemanget.

Och de i AfS som kom från SDU hade kunnat sluta rocka båten, tonat ned sig och fått Riksdagspositioner, där de hade fått alla förmåner som alla de 349 sitter på.

Det är inte agerandet från en som är "shekelslav" eller vad man ska kalla de som bara är "in it for the money" och det lär ju vara majoriteten av alla politiker med tanke på att de kollektivt har suttit med tummarna i röven hela sina förbannade karriärer, avskum som de är.

Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Här ska inte delas. De ska ut. Nu.

Ja Sverige ska inte delas upp, territorium som tagits över av främmande makt ska attackeras och tas tillbaka, samtliga krigare för främmande makt som inte ger upp ska givetvis dödas.
Förorterna kommer bli slagfält i framtiden.

De som ger upp kan skickas hem.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-08-30 kl. 22:18.
Citera
2018-08-30, 22:15
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
AfS klipp på invandrarkravallerna i Uddevalla har nu 75 000 visningar (är medveten om att det finns en tråd speciellt för kravallerna, men detta inlägg syftar mer på spridningen av klippet i allmänhet). Tror det var runt 30-40 000 för någon timme sedan. Även deras likes har ökat med ungefär 100 stycken på någon timme. Det går framåt nu! Även videon av torgmötet i sig har 18 000 visningar, jämför med övriga torgmöten som verkar ligga på 6-7 000 för det mesta.
Citera
2018-08-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Samtidigt ska man räkna med att många av liksen kan vara upp till tio år gamla. Det finns förmodligen många ur 7 klövern och SD som likade sitt parti för många år sen men nu har bytt parti men som inte har avlikat sitt gamla parti. Afs 45 000 likes är högst 6 månader gamla.
Detta lär ju allra mest gälla PP. Många av mina vänner likar dem för att de röstade på eller sympatiserade med dem 2009 (då en del inte ens hade rösträtt än). Även MP ligger rätt högt, men man kan ju se att de inte växer särskilt mycket i jämförelse med en del andra partier. PP och FI tappar likes vissa perioder.
Citera
2018-08-30, 22:22
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Och de i AfS som kom från SDU hade kunnat sluta rocka båten, tonat ned sig och fått Riksdagspositioner, där de hade fått alla förmåner som alla de 349 sitter på.

Det är inte agerandet från en som är "shekelslav" eller vad man ska kalla de som bara är "in it for the money" och det lär ju vara majoriteten av alla politiker med tanke på att de kollektivt har suttit med tummarna i röven hela sina förbannade karriärer, avskum som de är.

Ja Sverige ska inte delas upp, territorium som tagits över av främmande makt ska attackeras och tas tillbaka, samtliga krigare för främmande makt som inte ger upp ska givetvis dödas.
Förorterna kommer bli slagfält i framtiden.

De som ger upp kan skickas hem.

Det här är ett reportage från 2015 men jag tycker det är en väldigt intressant text som ger god inblick i vilka Kasselstrand, Hahne m.fl. är och vad de eftersträvar. Sen ska man självfallet ignorera det infantila guilt by association-tramset som är DN:s signum.

Citat:
– Vi i ungdomsförbundet är uppvuxna i ett samhälle där mångkulturen alltid funnits närvarande, säger Gustav Kasselstrand. För många äldre i SD kom den som en traumatisk upp*levelse. Vår aha-upplevelse är inte den plötsliga invandringen utan den stolthet över våra rötter som hela tiden har förnekats oss i det mång*kulturella Sverige.

– SDU är inget akademikerförbund, nödvändigtvis, men vi som format det är inte personligen ekonomiskt drabbade av invandringens baksidor. Det är vetskapen om att vi tillhör den svenska familjen som lockat in oss i politiken. Vi strävar efter ett enat samhälle där man förstår varandra kulturellt.

Vad i svenskheten får dig att ticka?

– Identitet, helt enkelt. Den nationella identiteten är väldigt attraktiv för mig. Jag är svensk, jag tillhör svenska folket, när jag inte lever kommer andra generationer att förvalta mitt arv.
https://fokus.dn.se/sdu/
Citera
2018-08-30, 22:23
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurzio
Tänk om afs får mellan 7-10% och sd 30 % önsketänkande dock

Italiens svar på SD fick väl runt 70% i senaste valet? Kan dra till med det hoppfulla Colombianska ordspråket; 'todo es posible, nada es seguro' översatt till; 'allt är möjligt, ingenting är säkert'
Citera
2018-08-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Italiens svar på SD fick väl runt 70% i senaste valet? Kan dra till med det hoppfulla Colombianska ordspråket; 'todo es posible, nada es seguro' översatt till; 'allt är möjligt, ingenting är säkert'

Fan du ger mig och säkert många andra hopp nu när du skrev så. 70% grymt bra
Citera
2018-08-30, 22:30
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah

Vem fick 70% sa du?
https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_general_election,_2018
Citera
2018-08-30, 22:32
Medlem
Citat:
Vem fick 70% sa du?
Måste ha blandat ihop det med Ungern där Orban fick 67 % av mandaten. Räknar man ihop Fidesz och Jobbik har de 80 % av mandaten.
Citera
2018-08-30, 22:34
Medlem
En viktig fråga är att plocka bort alla privata ekonomiska incitament för människor som har med flyktingar att göra. Allt som har med flyktingar att göra måste förstatligas så att människor inte tjänar på att ha dubbla lojaliteter mellan Sverige och utlänningarna.

Min uppfattning är att många i Sverige nu drivs av privat vinstintresse vad gäller migrationen. Alltså så måste all eventuell kvarvarande flyktingverksamhet förstatligas. Inga privata intressen i samband med flyktingar. Flyktingarna ska också bara få träffa tjänstemän i de statliga institutionerna fram till dess att det beslutas om de får stanna (temporärt).

Återvandringsverket måste dock få stora resurser att arbeta med. De ska också få möjlighet att anlita återvandringskonsulter och coacher liksom experter mm. Stora delar av biståndet ska styras om till ekonomiska incitament för hemländerna att ta emot sina landsmän.

Återvandringsindustrin ska förvandlas till den nya guldkalven som näringslivet och vinstsugna entreprenörer flockas flockas kring som flugor kring en nylagd. Privata återvandringsexperter ska dammsuga no-go zonerna i jakt på migranter som ska resa hem.

Förstatliga flyktingverksamheten. Släpp fram entreprenörerna. Sverige behöver en återvandringsindustri!!!
Senast redigerad av Ottokar 2018-08-30 kl. 22:41.
Citera
2018-08-30, 22:35
Medlem
Citat:
Vem fick 70% sa du?

Citat:
Ursprungligen postat av StatligaTeleverket
Måste ha blandat ihop det med Ungern där Orban fick 67 % av mandaten. Räknar man ihop Fidesz och Jobbik har de 80 % av mandaten.

Känns verkligen som allt är möjligt som du skev innan
Citera
2018-08-30, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Jag är besviken på er flashbackare har ännu inte sett konspirationsteorin om att AFS är ett judeparti som ska ta röster från SD för att kunna minska deras inflytande ni brukar ju vara bra på sånt!

Har gjort första kollen. Saknas namn med ädelmetaller i efternamnet. Verkar vara koscher.
Citera
2018-08-30, 22:37
Medlem
BravePessimisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Jag är besviken på er flashbackare har ännu inte sett konspirationsteorin om att AFS är ett judeparti som ska ta röster från SD för att kunna minska deras inflytande ni brukar ju vara bra på sånt!

Så judar har konspirerat ihop ett nytt parti som ska ta röster från sitt egna judiska parti? Låter rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in