2018-08-30, 17:54
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Här var en bra bild på den där vänsterkärringen jag pratade om som vallat dit blattarna. En vänsterpartist:

https://twitter.com/arvidhaag/status/1035182554498965504
Det har säkert gått många mil afghan-kuk i fittan på den ruggsuggan.

Bra att killarna står upp för sig. Spotta på det svenska värdfolket och du får en rak höger.
Citera
2018-08-30, 17:57
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Det är lite intressant att det har gått ganska ok på de här olika torgmötesturnéerna fram tills idag. Tidigare såg jag att SD har attackerats i Falkenberg idag (också ägg bl.a). Här diskuterar vi AfS som blev attackerade, och just precis såg jag följande inlägg:

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR

NMR attackerade i Boden.

Det kan ju vara en konstig slump att alla tre invandringskritiska partier blir attackerade på samma dag. Eller så ser vi en sorts upptrappning inför sista veckan. Även om det ser kaosartat ut så kan det gått ut påbud om att driva upp stämningen, samla mer folk, förbereda sig på ett annat sätt osv. I Uddevalla såg det t.ex. ut som det var nån jävla vänsterkärring som hade vallat dit alla de här svartingarna. Hon stod mitt bland dem och verkade vara nån sorts ledare.

Det syntes tydligt att rödingen försökte domptera hudingflocken hon släpat dit. Det här kunde ha slutat riktigt illa. En underdimensionerad polisstyrka mot våldtäktsvänsterns babianarmé. Röda gbg kommer sluta i blodbad.
Citera
2018-08-30, 17:59
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Även på twitter nu:

https://twitter.com/AfS_riks/status/1035189642776256512

Blattar älskar verkligen att kaoza.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Röda gbg kommer sluta i blodbad.
Polisen där har bättre koll. De här mindre städerna har varit så lugna hittills så jag tror polisen togs lite på sängen idag. Inför imorgon har de planerat länge. Det blir inget blodbad.
Citera
Medlem
Politiska aspekter av våldsamheter mot AfS under valrörelsen (samlingstråd//mod)

Alternativ för Sverige höll idag torgmöte i Uddevalla. Efter mötet urartade situationen när invandrare attackerade två riksdagskandidater för AfS och fullt kaos uppstod.

Länk till tumultet: https://www.facebook.com/altforsverige/videos/239423403431397/

Länk till hela torgmötet: https://www.facebook.com/altforsverige/videos/407796093082567/
Citera
2018-08-30, 18:00
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskanslern
Man får hoppas att de lär sig av Uddevalla. Det finns ju helt klart en möjlighet att det blir fler och intensivare attacker framåt slutet av turnén, i Göteborg och Stockholm framför allt. Vore trist om någon partimedlem skulle behöva bli allvarligt skadad.

Det blir framför allt livat i Malmö. Jag är allvarligt oroad över Gustav Kasselstrands säkerhet framöver.
Citera
2018-08-30, 18:00
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Det har säkert gått många mil afghan-kuk i fittan på den ruggsuggan.

Bra att killarna står upp för sig. Spotta på det svenska värdfolket och du får en rak höger.

Den raka högern borde ha kommit för 30 år sedan.

Men vi fixar det här. Som Kasselstrand säger: Det här är inte sista chansen för Sverige, tvärtom är det här den första chansen för Sverige.

Och nej alla bidragande och självintegrerade invandrare - det handlar inte om er.
Citera
2018-08-30, 18:01
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Även på twitter nu:

https://twitter.com/AfS_riks/status/1035189642776256512

Fyfan vad det daltas med bananplockarna.

Tror ni polisen hade varit lika snälla mot ett kompani från NMR på ett Vänster-möte?
Citera
2018-08-30, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Det blir framför allt livat i Malmö. Jag är allvarligt oroad över Gustav Kasselstrands säkerhet framöver.

Kasselstrand är värd all respekt! Det är mycket modigt att bedriva torgmöte för AfS i Malmö.
Citera
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Polisen där har bättre koll. De här mindre städerna har varit så lugna hittills så jag tror polisen togs lite på sängen idag. Inför imorgon har de planerat länge. Det blir inget blodbad.
Vi får se.

Det är väl inget som hindrar att NMR bildar skyddshäck åt AfS. Kunde ge bra pr åt NMR och de vet ju hur man handskas med rödingar.
Citera
Medlem
Citat:

Han eldar på med rasistiska påhopp trots att han märker att publiken med utländsk härkomst är rädda och upprörda. Det är inte genomtänkt.
Citera
2018-08-30, 18:05
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Han får ta med sig värjan. I självförsvarssyfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in