Citat:
Ursprungligen postat av
Suck
Kan ändringarna uppåt i OI bero på att många nu har förhandsröstat? Jag menar,,Smoothman har i ett par års tid varnat för mörkertalet och Bradleyeffekten. Nu när många redan lagt sin röst så skiter dom i rädslan för att folk kanske får veta hur dom röstat?
Bara en tanke,,,,,och NEJ,,jag snusar inte och har aldrig haft någon EPA.
Dessutom tror jag att vi är många,, (Inte bara fattigpensionärer) utan sk rännstenspensionärer som blivit besvikna på att "spelreglerna" ändrades från dom 5 bästa årsinkomsterna till att bli dom 5 senaste.
Många förlorade då pensionspengar pga av att dom kanske levt som sjukpensionärer dom senaste 7 åren ,, men dessförinnan jobbat sönder sina kroppar i kanske 40-50 års tid?
Hur tror ni dom röstar ??
Med vänlig hälsning
"Suck"
Tja eller är väljarna bara arga, ingenting kan uteslutas nu, förhoppningsvis en massa samverkande faktorer som nu timat konvergerar

(trist med din pension, men kanske får du något att glädja dig över snart)
Förresten, det här förslaget med bensinpriset var ju briljant, alliansen kan liksom inte kontra (centern kan ju inte riskera sig att framstå som de hycklande "miljövänner" de är) - med så högt pris vi har för tillfället kommer SD sopa banan med de andra partierna, på landsbygden och liksom bland alla andra som ser/har bilen som sitt huvudsakliga transportsätt. Och för mig personligen är det inte pengarna det kanske inte de sparade kronorna som är det viktigaste, utom symboliken..