Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Din trovärdighet är numera nere på 0 hos mig. Jag vet även vad du var ute efter i dina sluga, inställsamma och manipulativa PM, du gjorde ett par riktigt bra och avancerade försök att röja min identitet. Nej du Fedup, det jag länge har misstänkt är nu efter ditt senaste inlägg bekräftat.
Och DU, sluta upp med att kalla Freija21 för "hon" som du gör vid ett flertal tillfällen i ditt inlägg, eftersom det precis lika gärna kan vara en "han"
Intressant utveckling i tråden... minst sagt.
Du gav mig tre nya adjektiv som ingen någonsin har gett mig. Och du fetade mitt inlägg utan att lyfta den bisats som var min essens.
När jag kontaktade dig vet du att det handlade det om att jag ville få en officiell uppgift på mmpg, jag kontaktade flera instanser utan svar och jag mailade sedan PW. Du och jag resonerade om detta. Du hänvisar till att jag försökte röja din identitet när jag skickade en länk i ett PM, jag är fortfarande lika ovetande att man kan röja sin IP-adress genom att klicka på länkar.
Jag är aldrig ute efter någons identitet, vad skulle jag med dina uppgifter till? Det tror jag inte ens att du kan stå för att du skriver. Jag förstår inte din hållning. Tycker att du hade en god ingång i diskussionen när du återkom. Jag antar att du nu håller på att spela ut dig själv men jag förstår inte varför.
Det är väl rimligt att skriva hon om ett kvinnligt NN? Freija21 kan vara en han men jag använder inte hen.