2007-03-07, 12:40
Bannlyst
Någon som vet eller har testat hur man får ut själva amfetaminet eller
de verksamma ämnet.
Citera
2007-03-07, 14:40
Medlem
Det verksamma ämnet i concerta är metylfenidiat http://www.erowid.org/pharms/methylphenidate/methylphenidate.shtml

Såvitt jag förstått är det enda man kan göra med just concerta tabletterna att krossa dom o sedan svälja så att man får i sig allt på en gång.
Citera
2007-03-07, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nero_of_the_day
Någon som vet eller har testat hur man får ut själva amfetaminet eller
de verksamma ämnet.

Krossa skiten och släng i de i ett glas vatten. Metylfenidat är det aktiva ämnet och du behöver en jävla massa för att det ska funka fint. Själv tycker jag att Concerta suger balle.
Citera
2007-03-07, 19:38
Medlem
Shrapnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Krossa skiten och släng i de i ett glas vatten. Metylfenidat är det aktiva ämnet och du behöver en jävla massa för att det ska funka fint. Själv tycker jag att Concerta suger balle.
I ett glas vatten? Varför? Det skulle ju bara bli en geggig sörja som är omöjlig att få i sig.
Citera
2007-03-07, 19:42
Medlem
LiquidSwordss avatar
Snorta funkar fint... jag gillar concerta/ritalin
Citera
2007-03-08, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shrapnel
I ett glas vatten? Varför? Det skulle ju bara bli en geggig sörja som är omöjlig att få i sig.

Det är lätt att få i sig, hellre dricker jag skiten än sitter och käkar eller snortar hästmängder med pulver
Citera
2007-03-08, 14:29
Medlem
Shrapnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Det är lätt att få i sig, hellre dricker jag skiten än sitter och käkar eller snortar hästmängder med pulver
Har du gjort det eller spekulerar du bara? För det finns bindmedel i concerta som reagerar med vatten och bildar ett tjockt jävla gegg som jag nog iaf inte skulle kunna dricka.
Citera
2007-03-08, 16:53
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrapnel
Har du gjort det eller spekulerar du bara? För det finns bindmedel i concerta som reagerar med vatten och bildar ett tjockt jävla gegg som jag nog iaf inte skulle kunna dricka.
Man märker att han spekulerar eftersom det inte heller är "hästmängder" med pulver. Man blir grovt grovt speedad av 2st Ritalina20mg alltså 40mg pulver.
Citera
2007-03-08, 17:03
Medlem
Zot^s avatar
Nej det blir man inte alls, jag somnade efter en sådan dos.
Citera
2007-03-08, 17:06
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Nej det blir man inte alls, jag somnade efter en sådan dos.
Okej, själv blir jag så speedad att jag får rysningar i huvet och snackar skit om allt till alla i 200km/h, förmodligen samtidigt som jag gör tre andra saker på samma gång och svettas som en maratonlöpare... men det kanske är väldigt individuellt eller så är du bara jävligt tolerant.
Citera
2007-03-08, 17:10
Medlem
Zot^s avatar
Jo ibland känns det som jag har någon jobbig inbyggd tolerans mot det mesta, min polare blir ungefär som du också... Sist drog jag 200mg och då blev jag iaf lite speedad.
Citera
2007-03-08, 18:17
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Jo ibland känns det som jag har någon jobbig inbyggd tolerans mot det mesta, min polare blir ungefär som du också... Sist drog jag 200mg och då blev jag iaf lite speedad.
TVÅ HUNDRA MG? "Lite" speedad? Säker att du inte skriver lite fel nu?

Saxat från Erowid:
Citat:
Ursprungligen postat av Erowid
30 - 40 mg taken orally is recommended for a moderately strong dose in people(s) with no or little tolerance to the drug. 10 - 20 mg is good by means of insufflation
10-20mg snortat för en "moderately strong dose", och du tog alltså 20x mer än en stark dos och blev "lite" speedad? Antingen räknar du helt fel hur mycket du tog eller så snackar du bara skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in