Citat:
Ursprungligen postat av
lifeinplastic
Hur länge har du haft problem med magen? Blod eller slem i avföringen?
Har du haft feber eller nattliga svettningar? Har du gått ner i vikt? I så fall hur mkt?
Förstår verkligen att du är orolig! Det går så klart aldrig att ge några säkra svar i det här skedet. Men mkt, mkt bra att en utredning görs! Försök att inte oroa dig, även om jag så klart inser att det är lättare sagt än gjort.
Att det skulle vara en primärtumör i levern är mindre sannolikt, utan OM det är cancer så är det troligtvis en metastas från en tumör som sitter någon annanstans i kroppen.
Haft problem med magen ca 10 år. Förvärrats markant senaste 3 månaderna. Blod och slem i avföringen 3-4 dagar i veckan. Feber har jag ofta, någon gång i veckan. Inga nattliga svettningar.
Gått ner mycket i vikt senaste 3 veckorna då jag knappt kunnat äta. 3 kg skulle jag gissa.
Jag oroar mig för att ha jag har ceohns sen 10 år tillbaka som utvecklats Till en magcancer som sedan spritt sig till levern. De verkar ju inte riktigt veta vad de hittat i magen heller.
Ska in på ett möte, svarar alla efter det.
Tack så otroligt återigen för er tid. Hjälper mig enormt mycket att hantera detta.