2018-08-28, 13:13
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Förlåt, men Poya och Mourinho har väl ingenting gemensamt, varken i personlighet eller spelidéer?

Precis, förstod knappast den jämförelsen.

Poya >>> Ideolog

Mourinho >>> Pragmatiker

Dessutom kan Poya knappast belastas för gårdagen, förhoppningsvis spelar han bara aldrig KDG igen. Ofattbart usel. Matchplanen satt till punkt och pricka innan han ska fucka upp allt. Som jag skrev i matchtråden, ter det sig mycket ologiskt att grabben spenderade några år i Arsenals ungdomsakademi. Vad såg de i honom egentligen...?
2018-08-28, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Precis, förstod knappast den jämförelsen.

Poya >>> Ideolog

Mourinho >>> Pragmatiker

Dessutom kan Poya knappast belastas för gårdagen, förhoppningsvis spelar han bara aldrig KDG igen. Ofattbart usel. Matchplanen satt till punkt och pricka innan han ska fucka upp allt. Som jag skrev i matchtråden, ter det sig mycket ologiskt att grabben spenderade några år i Arsenals ungdomsakademi. Vad såg de i honom egentligen...?
Han är generellt inte så dålig som han var igår mot Norrköping. Precis som Lindelöf vanligtvis inte är så dålig som han var igår mot Tottenham.
2018-08-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlegendikostym
Inte första gången Smajl tappar behärskning.
Misshandlade en egen supporter därav sparken från Sundsvall
Låter som en sympatisk kille.
2018-08-28, 15:31
Medlem
BarryHeros avatar
AIK:are, hur är det med Joel Ekstrand? Han skrev ju på i januari men missade vårsäsongen på grund av skada. Är han nära en debut snart?
2018-08-28, 15:52
Medlem
De senaste matcherna har vi...

1. Slagit Östersund, vid den tidpunkten det formstarkaste laget i AS.
2. Gått vidare i cupen, förvisso inte mot något monstermotstånd, även om det uppenbarligen var en omöjlig uppgift för en del lag.
3. Pressat Peking borta in på mållinjen. Jag vet inte när vi vann i Norrköping senaste, men det var väl kanske 2011 eller något.

Är det surt att torska som igår? SOM FAN. Men prestationen var rätt bra, mot ett Peking som ligger 3a, framförallt så tycker jag vi filat på en del detaljer i försvaret som gör att det känns väldigt stabilt, både Norrköping och Östersund har haft väldigt svårt att skapa chanser på oss.
2018-08-28, 15:53
Medlem
Tycker förövrigt att Fällman är seriens mest underskattade spelare.

Har väl fått lite mer hyll senaste matcherna men överlag inte alls i den mån han förtjänar.

Fällman-Paulsen som mittlås ger härliga Petur-Max vibbar. Då är inte ens Fenger med som i mitt tycke är en betydligt bättre mittback än Paulsen.
2018-08-28, 16:32
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Tycker förövrigt att Fällman är seriens mest underskattade spelare.

Har väl fått lite mer hyll senaste matcherna men överlag inte alls i den mån han förtjänar.

Fällman-Paulsen som mittlås ger härliga Petur-Max vibbar. Då är inte ens Fenger med som i mitt tycke är en betydligt bättre mittback än Paulsen.

Instämmer helt om Fällman. Knappt satt en fot fel hittills, peppar peppar.

Så komplext för Paulsen för han måste in någonstans i elvan, även fast han kanske inte är bäst i truppen på en viss position.
2018-08-28, 17:02
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
AIK:are, hur är det med Joel Ekstrand? Han skrev ju på i januari men missade vårsäsongen på grund av skada. Är han nära en debut snart?

Han är i full träning i princip. Men antar ganska duktig avsaknad av matchtempo så man väntar antagligen till nästa säsong.
2018-08-28, 18:09
Medlem
landofmoronss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
De senaste matcherna har vi...

1. Slagit Östersund, vid den tidpunkten det formstarkaste laget i AS.
2. Gått vidare i cupen, förvisso inte mot något monstermotstånd, även om det uppenbarligen var en omöjlig uppgift för en del lag.
3. Pressat Peking borta in på mållinjen. Jag vet inte när vi vann i Norrköping senaste, men det var väl kanske 2011 eller något.

Är det surt att torska som igår? SOM FAN. Men prestationen var rätt bra, mot ett Peking som ligger 3a, framförallt så tycker jag vi filat på en del detaljer i försvaret som gör att det känns väldigt stabilt, både Norrköping och Östersund har haft väldigt svårt att skapa chanser på oss.

Håller med fullt ut. Sen att folk försöker sänka laget är ju bara tragiskt att se. I med o motgång för fan. Sen kan da graca suga min pung, skänk han till öis eller Gais.
2018-08-28, 19:03
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Håller med fullt ut. Sen att folk försöker sänka laget är ju bara tragiskt att se. I med o motgång för fan. Sen kan da graca suga min pung, skänk han till öis eller Gais.

Ingår inte Da Graca i Laget? I med o motgång för fan.
2018-08-28, 19:04
Medlem
landofmoronss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ingår inte Da Graca i Laget? I med o motgång för fan.

Andra straffen i år han drar på sig. Han ingår i laget tills vi skänker honom...

Edit: Ja du har rätt. Men han är inte laget. Folk kapar laget på Facebook och till viss del här. Det är fel i mitt tycke. Men han förtjänar att kapas.
Senast redigerad av landofmorons 2018-08-28 kl. 19:08.
2018-08-28, 20:02
Medlem
Tlagnojs avatar
Hoppas man skjutit mycket på Linnér på träning. De senaste 5 matcherna har han fått 6 skott på mål, härnäst kommer ett väldigt offensivt Häcken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in