Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Dra ned på pundandet så kanske din argumentation blir mindre krokig. Iofs tror jag inte vänstermänniskor är kapabla till konsekvent tänkande ändå. Om det nu är så enkelt att bygga och använda bomber varför har ni stolta rödgardister inte gjort det? Men som jag skrev vinner NMR mer på att spela ett annat spel och inte dras ned till vänsterohyrans nivå. Åtminstone än så länge. När det förändras kommer ni garanterat att märka det.
Varje läskunnig tolvåring kan bygga en bomb. Det betyder inte att varje läskunnig tolvåring ser något värde i det, såvida man inte bebor en vuxen mans kropp, är socialt missanpassad och sitter hemma o stympar sig och tittar på porr.

Men Viktor Porrfingret Melin lyckades ju inte ens bygga tre fungerande bomber så han får väl mentalt anses befinna sig tidigare än tolvårsåldern.
Ang vänstern så är min gissning är helt enkelt att autonoma inte är intresserade av att spränga saker.
Ert ”spel” går alltså ut på att växelvis gråta och spela allan ballan på nätet och därefter lydigt bända över när polisen kommer med styva batongen. Men visst, ni verkar ju gilla förnedring så varför inte...😄