2018-08-27, 22:26
Bannlyst
AFS ligger mellan 3,9-4,1 % därav är det otroligt viktigt att alla AFS-sympatisörer gör sitt yttersta att ragga röster och faktiskt röstar på AFS för att göra SD mer nationalistiskt!
Citera
2018-08-27, 22:27
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Göteborg om några borde vara stora supporters till återvandring, de blir ersatta av folk där Staten betalar 80% av lönen, man kan alltså anställa 5 personer till samma pris som en Göteborgs arbetare för få ett jobb utfört. Tycker de brukar grina om lönedumpning och skit då och då, sen fortsätter de rösta på S? WTF?

Absolut,, men poletten tycks inte trilla ner. Vet inte va det är för fel på dom.
Citera
2018-08-27, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Nej. Men att SD skulle vara orsaken till detta är foliehattssnack.

Den riktiga orsaken är att vänstern går in på AfS's kanal på YouTube och flaggar dom. Då blir AfS's blockad eller straffad eller liknande under en viss kort tid. Där efter så kommer någon från YouTube och ber om ursäkt och sedan ger tillbaka filmerna.

Samma sak som förra gången. Har ju även inträffat SD's dokumentär om korrupta S.
Något som dock inte är foliehatt? SD är livrädda att väljarna går över till AFS. Därför drog de till med återvandrigsretoriken. De gick back i senaste stora mätningen minns du. De vet vart väljarna går.

Tack SD, ingen vill vara i ett ljugarparti!
Citera
2018-08-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Något som dock inte är foliehatt? SD är livrädda att väljarna går över till AFS. Därför drog de till med återvandrigsretoriken. De gick back i senaste stora mätningen minns du. De vet vart väljarna går.

Tack SD, ingen vill vara i ett ljugarparti!

Bra! Om SD driver denna frågan, med Kasselstrand flåsandes bakom Åkesson's rygg, så är jag nöjd.
Citera
2018-08-27, 22:33
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Vi är så nära målgång, bara att fortsätta att kriga på alla håll och kanter, vi skall vinna det totala kriget mot den djupa staten och dess lakejer och då krävs det engagemang till sista sekund...

Viktigt att få ut information till folket. Många är fortfarande osäkra.
Plantera information och alternativa fakta på tåg, bussar, väntrum, lunchrum.
Människor har rätt att få veta.
Citera
2018-08-27, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Bra! Om SD driver denna frågan, med Kasselstrand flåsandes bakom Åkesson's rygg, så är jag nöjd.
Åkesson kan sätta sig i baksätet. -Det finns en ny sheriff i stan!
Citera
2018-08-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
AFS ligger mellan 3,9-4,1 % därav är det otroligt viktigt att alla AFS-sympatisörer gör sitt yttersta att ragga röster och faktiskt röstar på AFS för att göra SD mer nationalistiskt!

Att nu AfS tydligen ska särredovisas (vilket jag inte trodde) tyder på att de ligger högt. Visst kan de ev. ligga någonstans runt de % du skrev men personligen tror jag på mindre. Kanske strax över 2%?
Citera
2018-08-27, 22:43
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Att nu AfS tydligen ska särredovisas (vilket jag inte trodde) tyder på att de ligger högt. Visst kan de ev. ligga någonstans runt de % du skrev men personligen tror jag på mindre. Kanske strax över 2%?
Jag tror inte att AfS väljare finns med bland opinionsinstituten. Där finns de som byter parti från åttaklövern. Soffliggarna som nu vaknat har ingen röst hos dem. Antagligen är spärren passerad med god marginal.
Citera
2018-08-27, 22:45
Medlem
Hexen666s avatar
Är det någon som har koll på vad Afs står i cannabisfrågan? Har inte hört dom säga något om det
Citera
2018-08-27, 22:56
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Är det någon som har koll på vad Afs står i cannabisfrågan? Har inte hört dom säga något om det

De har inte tagit någon ställning i den frågan ännu. I framtiden skulle de nog kunna sträcka sig till en avkriminalisering, precis som Norge och Danmark.
Citera
2018-08-27, 23:01
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
https://www.breakit.se/artikel/15010/alternativ-for-sverige-smog-in-pa-dn-och-gp-fick-in-otillaten-annons

Hahahaha! Bilden från DN's hemsida är obetalbar!

Riktigt bra! Gerillataktik med humor. David mot Goliat och Deep State. Generation Y mot åderförkalkade 68-or.

Intressant också att man inte påstår att AfS är dödsknarkarnazister utan man låter faktiskt rätt objektiva. Man kunde ju lagt till kritiska mot kulturradikalt inflytande över myndigheter och institutioner.
Citera
2018-08-27, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Detta var intressant:

Många som planerar att rösta på AfS i år röstade inte på något parti alls vid förra riksdagsvalet. Sk soffliggare. Med AfS har de äntligen fått ett parti som de vill rösta på.

Ytterst få kommer från sjuklövern:

AfS väljare kommer antingen från SD eller från soffan.

Eller från gymnasiet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in