2018-08-27, 16:25
Medlem
Kongruensbojds avatar
Alla videor finns att beskåda från där jag befinner mig i Asien.

Skandal hursomhelst att de tagits ner eller dolts i Sverige!
Citera
2018-08-27, 16:25
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ropethink
Jasså, då var censuren igång igen. Kommer torgmötena tillbaka kommer de ju givetvis vara i sånt där avskalat format där man inte får kommentera eller se antal visningar. För man får ju definitivt inte ge sken av att AfS växer i popularitet.

Alla torgmöten ligger på periscope och nås via AfS twittersida.
Citera
2018-08-27, 16:27
Medlem
Ulo2000s avatar
Vi får se censureringen som ett kvitto på att det går framåt för vårt AfS.
Samtidigt är det jäkligt ruskigt hur våra fiender ständigt tänjer och flyttar fram gränserna för vad som är godkänt att censurera och smutskasta. Folk rycker på axlarna, så länge det inte är deras åsikter som censureras är det helt okej.

Det är viktigt att AfS kommer in i riksdagen och agerar bromskloss mot den här skiten. SD har ju redan gett uttryck för att de vill kriminalisera NMR som de goda rövslickarna de är.
Citera
2018-08-27, 16:27
Medlem
Tjyvass avatar
Berglund förtydligar hur AfS förhåller sig till
rasistepitetet.

Citat:
Alla partier utom @sdriks går till val på att SD är rasister. SD går till val på att de inte är rasister. @AfS_riks är det enda partiet som går till val på en konkret politik och som inte bryr sig om hur motståndarna beskriver den.
https://mobile.twitter.com/erikberglund89/status/1034035673790070786

Så, nu kan vi lägga den diskussionen åt sidan.
Citera
2018-08-27, 16:40
Medlem
robotguras avatar
Så jävla tragiskt att censur händer 2018. Har för mig att Trump sa att han skulle förbjuda censurering på de sociala mediejättarna, någon som vet hur det går?
Citera
2018-08-27, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Finns ju ofta röstsedlar för AfS i förröstningslokalerna.

Annars skriver man:

Alternativ för Sverige

på en gul valsedel.

Inte AfS!

Utan Alternativ för Sverige.
Ens lokala förtidsröstnings-lokal kan man finna här:
https://data.val.se/val/val2018/rostmottagning/fortidsrostning/rike/index.html

Själv är jag ingen egentlig AFS:are. Men har funderingar.
Vi får se, det är lika stor chans att rösten hamnar hos AFS som hos SD. Krävs lite mer fundering.
Det positva med AFS i riksdagen är att taket för yttrandefrihet skulle lyftas upp ordentligt.
Citera
2018-08-27, 16:43
Medlem
Maaooss avatar
Vill rikta det här inlägget till er som är aktiva på youtube-chatten under livestreamingen. Jag vädjar er att hålla god ton & låta bli att yttra er allt för rasistiskt. Detta på grund av att förhindra nya potentiella väljare att bli avskräckta från vad partiet egentligen står för.
Citera
2018-08-27, 16:44
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Alla videor finns att beskåda från där jag befinner mig i Asien.

Skandal hursomhelst att de tagits ner eller dolts i Sverige!

Detta är fanimej det bästa beviset att AfS behövs. Det är diktaturmetoder man använder nu! Detta får inte gå obemärkt förbi, det är skandalöst. Sprid detta vitt och brett och kräv svar på på vilket sätt AfS skulle bryta mot Youtubes policy. Twitter, SvD, Sveriges Radio. Både etablerade och nya medier.
Citera
2018-08-27, 16:46
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maaoos
Vill rikta det här inlägget till er som är aktiva på youtube-chatten under livestreamingen. Jag vädjar er att hålla god ton & låta bli att yttra er allt för rasistiskt. Detta på grund av att förhindra nya potentiella väljare att bli avskräckta från vad partiet egentligen står för.

Självklart bör man påpeka att träskkommentarer sannolikt kommer från troll som vill misskreditera Sveriges nästa riksdagsparti.
Citera
2018-08-27, 16:50
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Detta är fanimej det bästa beviset att AfS behövs. Det är diktaturmetoder man använder nu! Detta får inte gå obemärkt förbi, det är skandalöst. Sprid detta vitt och brett och kräv svar på på vilket sätt AfS skulle bryta mot Youtubes policy. Twitter, SvD, Sveriges Radio. Både etablerade och nya medier.

Det verkar vara specifikt i Regionen Sverige som man blockerat videorna.
Man har även lagt till:
The following content has been identified by the YouTube community as inappropriate or offensive to some audiences.

på klipp som är kvar, t.ex.:
Torgmöte i Almedalen - Sverigedemokraternas dag
Alternativ för Sverige
https://www.youtube.com/watch?v=luk2FtrAtio
Certain features have been disabled for this video
In response to user reports, we have disabled some features, such as comments, sharing, and suggested videos, because this video contains content that may be inappropriate or offensive to some audiences.

Antidemokraterna på Google är fan ett riktigt piece of work. Verkar bara arbeta vänsterextremister på Google Sverige.
Citera
2018-08-27, 16:52
Medlem
BravePessimisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Så jävla tragiskt att censur händer 2018. Har för mig att Trump sa att han skulle förbjuda censurering på de sociala mediejättarna, någon som vet hur det går?

Tror tyvärr det blir svårt med tanke på alla mörka krafer han har runt sig och i kongressen. Blir väl som med muren...
Citera
2018-08-27, 17:05
Bannlyst
SVÄNGNINGEN SD HÅLLER PÅ MED BEKRÄFTAR BARA EN SAK.

De är nu fullblodiga politiker som säger saker bara för att få röster. Dessa kan man inte lita på längre.

Med AFS får man the real deal. Gå inte in i SD fällan, rösta AFS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in