Citat:
Då borde du tro mer på KM än BW som mmpg. Kombinationen polisens teori och GW teori bildar tillsammans lösningen. Inte två personer utan tre. En i sällskap med HA på bron + två i bil. Var BW ofta onykter och HJ ofta nykter och den som körde? Var BW den som bestämde över HJ. Var dessa två bra kompisar redan på den tiden? HJ är ett år yngre än BW. Hur träffades dessa två och när? Freija som var vän med BW kanske kan uttala sig om detta. Har inte sett till dig under hela BW diskussionen.
Citat:
Min egen sannolikhet på inblandade stärks mer och mer...K* - *W - *U är en trio som har sotade samveten. Bakom den enes nick-name på forumet tror jag att en av de andra två har möjlighet att skriva. Ingen match att dela på ett konto här !! Det finns naturligtvis andra som vet hur händelsen gick till och det är åter en fråga till Polisen från mig hur i h*lvete det gått till när man förhört alla man SAGT varit på förhör !! Journalisterna får ursäkta men vilket genomskinligt
försök att via radiodokumentären föra fallet framåt !!
Fallet Helena Andersson
1992 - ?!
1992 - ?!
Min egen sannolikhet på inblandade stärks mer och mer...K* - *W - *U är en trio som har sotade samveten. Bakom den enes nick-name på forumet tror jag att en av de andra två har möjlighet att skriva. Ingen match att dela på ett konto här !! Det finns naturligtvis andra som vet hur händelsen gick till och det är åter en fråga till Polisen från mig hur i h*lvete det gått till när man förhört alla man SAGT varit på förhör !! Journalisterna får ursäkta men vilket genomskinligt
försök att via radiodokumentären föra fallet framåt !!
Min fetning: Precis vad jag har hävdat länge nu: En kombination av Skövde-polisens teori och GW Perssons teori. "Mannen med pilotglasögon" är på fest i Töreboda och limmar på Helena inne på hotellet. De två andra finns i anslutning till hotellet vid stängning - möjligen att två inblandade kan ha varit på hotellet.
Alltså:
1) En på hotellet och två utanför (huvudvarianten, med "mannen med pilotglasögon" som den som är inne på hotellet)
eller
2) Två på hotellet och en eller två utanför. Här gäller att om det är två inblandade som är inne på hotellet, är den ene av dem "mannen med pilotglasögon" och den andre kanske PU efter allt som har framkommit (om nu dessa två inte råkar vara en och samma person). Den som vi så här långt tror oss veta befann sig utanför och som kan vara intressant är BW. En annan som kan ha befunnit sig utanför och som kan vara intressant är SP (ihop med BW). Och varför inte HJ(M)? Var befann han sig? Sedan har vi R*tgersson också. Han är väl kusin med KM? Har för mig att också R*tgersson var på festen i Töreboda. Har någon säker koll på detta? Och inte att räkna bort är PR, trots allt.
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-26 kl. 21:34.
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-26 kl. 21:34.