Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Jag kanske har missuppfattat något men var inte den nu försvunna loggen från februari 2015? Alltså två år före LWs anmälan. Menar du att hon ger igen genom text i loggar i förtid?
Ja jag vet inte hur skiten funkar och vill knappt veta (föredrar tipspromenad) men hoppades kanske någpt ljushuvud här med lite rappare synapser kunde få någon snilleblixt.
Jag vet ju inte vad som kan läggas till i efterhand (digitalt i logg eller fysiskt i gömsle) eller om det finns någon narrativ i gåtform eller så som kan behöva justeras för att inte peka ut någon för de som är insatta.
Det skulle ju kunna innebära en form av ”flaskpost” från LW om hon kände sig hotad — för att slå på den stora fb-trumman.
Givet att man kan gå in i redan etablerade loggar(vad det kan vara) och ändra. Om man är på plats eller har behörighet. Eller känner någon som har.
De hade ju f.ö. hållt på vid sidan om i evigheter om jag inte minns fel, och det bör/vill kanske inte en geocachamde HD (eller ngn som kände dem närmare) få reda på (med bibehållet gott humör).
Jag kan annars inte heller riktigt förstå varför tråden ägnar sig åt saker så långt tillbaka i tiden. Men någon kanske vill förklara.
Tillägg: någon påpekade ju f.ö. nyss (ljug elelr ej) att HD var ute med några bekanta och letade efter en LW-cache medan SD satt i häkte. Det kan ju låta som att HD antingen försöker skydda SD (kontrollera ngt) eller tvärt om försökte ta reda på vad fan SD pysslat med vid exv ett givet datum då han angivit att han inkomstdeklarerade och hon ställt in en resa för att ta hand om barnen — typ. Elelr legat sjuk på akuten elelr vad vet man.