2016-01-08, 20:59
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det som varit känt i flera månader är nu officiellt, PSG är passerat vilket bland annat bekräftades av svt-sporten.

Söker ny klubb och tränar nu på egen hand. Hon är inte känd för att mentalt vara den smidigaste fotbollsspelaren direkt.

Hon gjorde ändå bra ifrån sig i PSG. Vet i och för sig inte vad kriterierna för en bra kvinnlig målspruta är, men många mål gjorde hon i alla fall.
Citera
2016-01-09, 10:58
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Hon gjorde ändå bra ifrån sig i PSG. Vet i och för sig inte vad kriterierna för en bra kvinnlig målspruta är, men många mål gjorde hon i alla fall.

Rent fotbollsmässigt har det gått ganska bra för henne enligt min uppfattning. Däremot är inte hennes egofokuserade personlighet den lättaste att hantera.
Citera
2016-01-09, 13:26
Medlem
Ratads avatar
Blir det USA framöver? Hon är ju inte gammal och deras liga är väl inte lika full av föredettingar som vill trappa ner som i herrligan? En vitalare liga helt enkelt.

Hittar hon en plats där egot får utrymme kan hon göra ett bra jobb.
Citera
2016-01-09, 13:32
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Blir det USA framöver? Hon är ju inte gammal och deras liga är väl inte lika full av föredettingar som vill trappa ner som i herrligan? En vitalare liga helt enkelt.

Hittar hon en plats där egot får utrymme kan hon göra ett bra jobb.

USA är nog inte otroligt. Svenska klubbar har väl knappast ekonomiska förutsättningar.
Citera
2018-08-26, 10:26
Medlem
PSG och Manchester City, Kosovare Asllani har spelat i två av Europas storklubbar.*
Men tillvaron var långt i från alltid glamour.*
– Jag kördes ut till ett slumområde i Paris där jag skulle bo, säger den svenska landslagsstjärnan som också berättar om kampen mot fotbollspamparna, folkskyggheten och varför hon får frågan om hon har pojkvän.*

– Jag har pojkvän. Men jag är ganska privat, jag ser ingen anledning att berätta offentligt om saker som hur jag bor eller vem jag är tillsammans med.*

https://www.expressen.se/sport/fotboll/damallsvenskan/ar-svart-att-satta-ord-pa-hur-illa-jag-tycker-om-dem/
Citera
2018-08-26, 14:54
Medlem
Avskedsfestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
PSG och Manchester City, Kosovare Asllani har spelat i två av Europas storklubbar.*
Men tillvaron var långt i från alltid glamour.*
– Jag kördes ut till ett slumområde i Paris där jag skulle bo, säger den svenska landslagsstjärnan som också berättar om kampen mot fotbollspamparna, folkskyggheten och varför hon får frågan om hon har pojkvän.*

– Jag har pojkvän. Men jag är ganska privat, jag ser ingen anledning att berätta offentligt om saker som hur jag bor eller vem jag är tillsammans med.*

https://www.expressen.se/sport/fotboll/damallsvenskan/ar-svart-att-satta-ord-pa-hur-illa-jag-tycker-om-dem/

Jag tror inte det handlar om fördomar om huruvida hon är gay eller ej. Många är nog nyfikna eftersom jag tror att många tycker hon är otroligt otroligt vacker.
Citera
2018-08-26, 16:08
Medlem
Jurgentysks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avskedsfesten
Jag tror inte det handlar om fördomar om huruvida hon är gay eller ej. Många är nog nyfikna eftersom jag tror att många tycker hon är otroligt otroligt vacker.
Uppdiktat som sagt. Vi bryr oss endast om hon är singel eftersom vi vill trycka hon i dajmkrysset. Handlar inget om hennes sexuella läggning.
Citera
2018-08-26, 21:30
Medlem
brianmolkos avatar
Borde inte denna tråd byta namn snart då hon varit med länge nu ?
Citera
2018-08-31, 07:26
Medlem
Vad är det för jävla trams att börja flaxa med albanhänder när man gör mål?
Fullständigt idiotiskt när hon spelar för Sverige.
Citera
2018-09-06, 15:43
Medlem
Hur var det med den där segergesten med misstänkt albanska förtecken efter den
första kvalmatchen ?

https://www.svt.se/sport/fotboll/kosovare-asllani-om-malgesten-mot-ukraina

Verkar inte ha blivit någon större uppståndelse. Damfotboll får bara uppmärksamhet
ibland kan man säga.
Citera
2018-10-30, 11:06
Medlem
mordrotelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Hur var det med den där segergesten med misstänkt albanska förtecken efter den
första kvalmatchen ?

https://www.svt.se/sport/fotboll/kosovare-asllani-om-malgesten-mot-ukraina

Verkar inte ha blivit någon större uppståndelse. Damfotboll får bara uppmärksamhet
ibland kan man säga.

Gesten verkar va uppe på tapeten igen enligt expressen.
Senast redigerad av mordroteln 2018-10-30 kl. 11:08. Anledning: Skrev att det stod i Aftonbladet när det i själva verket stod i expressen
Citera
2018-10-30, 14:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perotta8
Vad är det för jävla trams att börja flaxa med albanhänder när man gör mål?
Fullständigt idiotiskt när hon spelar för Sverige.
Det visar var hon har sin lojalitet.

Lite som om Stefan Schwarz hade heilat för att han är tyskättling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in