[quote=Snor-Johan|65049855]Bra formulerat. Ett antal postare suggererar varandra till hårresande falsarier.
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
Att ringa runt efter att LWs barn ringt SD på morgonen ang, LWs bortavaro är enligt min bestämda uppfattning självklart.
Nedan finns kärnan av dom deltagare i tråden vilka metodiskt och illvilligt misstolkar i stort varje min och ord som läggs tråden tillhanda. Dessa misstolkningar exemplifierar bra mitt påstående.
Till LimeTime s förvar bör rättvist också ta med hennes sent uppvaknande i samma inlägg innan posten ovan skickades.
Ovan uppräknade postare är ett axplock det finns ett antal till vilka med säkerhet känner igen sig.
Nu har speciellt uppmärksammade mord en mycket stark dragningskraft för knäppgökar. En inte ringa del av tipsen som kommer in om mord är från allehanda virrpannor. Somliga tar på sig morden andra suggererar sig till vittnesuppgifter. Följaktligen är inte Fbs kriminaltrådar heller förskonade och får tyvärr p.g.a anonymiteten långt mer än sin beskärda del av psykiska snedseglare.
Måhända är stycket undertill något att fundera över för trådens allra värsta?
Kuriosa: Ubåts-Madsen har f.ö. inlett en kärleksfull relation med med sin kvinnligs fängelse vakt.
Kvinnan uppger att hon kunde ”prata om allt” med Peter Madsen. Hon ska en tid efter att de träffats börjat besöka mördaren i hans cell så ofta hon kunde.
[url]https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1kpJgX/fangelsevakt-fick-sparken--efter-relation-med-peter-madsen[/url
Citerade postare ovan inklusive mig själv är nog de som till sist kommer kunna säga: ” vad var det jag sa”