Citat:
Ursprungligen postat av
Mentapesola
Skojar du.
Det enda man pratade om i Almedalen var SD.
SD startade valrörelsen via sin dokumentär om sozzarnas förflutna när de andra partierna njöt av klimatförändringen i sina vita habitat.
Jimmie träffar fler människor på sin resa i Sverige än de andra partiledarna tillsammans.
MSM fullständigt översvämmas av artiklar om SD. Sveriges problem och våldtäktsmäns ursprung.
Alla kan se negrer, muslimer, zigenare och afghanhundar överallt. Alla svenska tjejer blir påtafsade av främlingar. Alla svenskar känner någon som utsatts för främlingsbrott. SD behöver inte längre tjata om det som alla svenskar kan uppleva med sina egna ögon och öron.
Du är enbart en patetisk vänsterbliven. En deltagare i en annan del av Köping när köpingen blivit sverigedemokratisk.
Snälla du din dumma ärta. Jag har varit medlem på Flashback i 10år. Jag vet mycket väl hur det är ställt med Sverige och hur tankarna går. Det du beskriver stämmer säkert bland din umgängeskrets men inte i min (Innerstaden, medelklass, 20-30 år). SD borde lägga in en extra växel och inte luta sig tillbaka och låta pianot spela på sig själv!