2018-08-24, 11:29
Medlem
Hej

Jag har bara en lite men ändå stor fråga, Bris finns för barn och ungdomar där de kan chatta,prata mm om saker som de undrar över även om de mår dåligt ( typ sex området mm)

Men jag vet att det finns killar/män som skulle behöva prata om liknande saker (jag är en av de), Nu menar jag inte psyk, någon chatt på nätet kanske.

Det finns ju frågor som man kanske skäms att berätta personligen, pga många tycker att man är äcklig, mm.

Snälla vet någon så svara gärna.
''
Mvh Tony
Citera
2018-08-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy1974
Hej

Jag har bara en lite men ändå stor fråga, Bris finns för barn och ungdomar där de kan chatta,prata mm om saker som de undrar över även om de mår dåligt ( typ sex området mm)

Men jag vet att det finns killar/män som skulle behöva prata om liknande saker (jag är en av de), Nu menar jag inte psyk, någon chatt på nätet kanske.

Det finns ju frågor som man kanske skäms att berätta personligen, pga många tycker att man är äcklig, mm.

Snälla vet någon så svara gärna.
''
Mvh Tony

Flashback?
Så, ut med det bara. Vad tynger dig?
Citera
2018-08-24, 11:43
Medlem
Denoms avatar
Varför kan du inte gå till psykiatrin?
Citera
2018-08-24, 12:00
Medlem
Det finns några organisationer du som vuxen kan ringa dock har de flesta bara öppet sent på kvällen samt nattetid.

Jourhavande medmänniska, nationella hjälplinjen, jourhavande präst, olika mansjourer mm... sök på jourhavande så hittar du förhoppningsvis något som passar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in