2018-08-23, 21:32
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Men hur skulle ni reagera själva om MP, S,L,V och C skulle besluta sig för att skicka ut alla medborgare som officiellt stött AFS till Mongoliet?

Om det skulle vara ett demokratiskt fattat beslut i Sveriges riksdag?

I det gamla Grekland hände det ibland att meningsmotståndare blev utvisade men att göra det är lite att tulla på demokratins hörnpelare medborgarna själva.

Men vissa menar ju att demokrati är majoritetens diktatur så visst.

Risken är att vänstermotståndare och sverigeovänner anammar utvisningspolitiken fast riktat mot annat håll. Medans de har majoritet.
Känns rätt så lindrigt med tanke på att MP, S,L,V och C i detta nu genomför folkmord på svenskar via demokratiskt fattade beslut.
Citera
2018-08-23, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Var det inte så att Israel/Palestina var en av de frågor som gamla SDU hamnade i kollision i med moderpartiet? Där SD var mer Israelvänliga?

Har trott att det är delvis därför som Ekeroth inte gått med i AfS,

Så ligger det till. Tidigare var de för en tvåstatslösning men var de står i frågan nu vet jag inte, men de fokuserar inte på Mellanöstern som är en irrelevant fråga för stunden när det svenska folkets existens står på spel. Men visst har israelvänliga aktörer, judar mer specifikt och deras sabbatsgoys agerat emot svenskars intressen men det är en senare fråga att behandla.
Citera
2018-08-23, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=159&artikel=5961028

"Få känner till rätten att ångerrösta på valdagen".

Skulle AfS särredovisas i minst en mätning på minst 3 procent, borde AfS starta någon form av kampanj om att stödrösta på AfS på valdagen (för de som redan förtidsröstat) och informera om att detta också faktiskt går.
Citera
2018-08-23, 21:35
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Irrelevant, räknas inte in i resultatet.
Aha! Najs.
Citera
2018-08-23, 21:36
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
De har ju vanliga jobb så det är inte direkt de går lottlösa, jag tror inte Kasselstrand ger upp så enkelt men visst det kommer vara besvärligare att hålla låga uppe för alla. Men det är ett icke scenario nu eftersom allt tyder på att AFS kan komma in ifall de får lite stödröster. Svarta piller bör betas av när det är ett faktum inte nu, strategiskt mycket opassande.

Jag imponeras av både Kasselstrand och Hahne, och Jessica Ohlson. Manegen i SD var krattad, och de hade båda utan problem blivit invalda med en lön på 60K+.

Med AfS offrar de en hel del, inklusive civila karriärer. Men de fortsätter kämpa för det de tror på.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
"Få känner till rätten att ångerrösta på valdagen".

Skulle AfS särredovisas i minst en mätning på minst 3 procent, borde AfS starta någon form av kampanj om att stödrösta på AfS på valdagen (för de som redan förtidsröstat) och informera om att detta också faktiskt går.

Bra förslag, jag kan tror det är väl lite sent ute, men det kan vara den avgörande faktorn, alla tips som kan leda till ett bättre Sverige skall premieras.
Citera
Medlem
Gnomegirls avatar
SD har låtit sig luras/blivit köpta av sionismen.
Vi är många som varit lurade, men nu börjar folk öppna ögonen. Risken är väl att även AfS tvingas vika sig i framtiden, men så länge de kan hålla sionisterna på mattan har de min röst.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2018-08-23, 21:38
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
FYI så fick AfS precis under 2% redan i mars när deras parti just hade lanserats.

Jaha. Men nu har de inte just lanserats längre.

Finns en historisk parallell i form av Arbetarlistan. Just när de lanserades fick de massivt stöd, men på valdagen blev det pannkaka och stor besvikelse.
Citera
2018-08-23, 21:40
Bannlyst
Citat:
Jag imponeras av både Kasselstrand och Hahne, och Jessica Ohlson. Manegen i SD var krattad, och de hade båda utan problem blivit invalda med en lön på 60K+.

Med AfS offrar de en hel del, inklusive civila karriärer. Men de fortsätter kämpa för det de tror på.

Jag hoppas att krigaren i Kasselstrand inte är en roll han spelar för att vara opportun för stunden under sina valmöten, utan den finns där på äkta vis. Bara hans närmaste kan bekräfta eller ej. Jag tror inte så dock, det har med hela kroppsspråket,retoriken han signalerar. Han vet sin roll i livets kretslopp och han vill omfamna den och göra det bästa för stunden för sitt folk, en ledares kall.
Citera
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Jaha. Men nu har de inte just lanserats längre.

Finns en historisk parallell i form av Arbetarlistan. Just när de lanserades fick de massivt stöd, men på valdagen blev det pannkaka och stor besvikelse.

Får jag fråga vilket parti du tror kommer få resterande 3.8% av rösterna när du säger att AfS på sin höjd når 1%.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
AFS är inte direkt israelvänliga som jag har tolkat det, men det är inte emot Israels existens heller om de inte skulle vara i konflikt med Sverige och svenskarna. Intressant scenario ifall kopplingar till Israel från mångkulturalisterna skulle avslöjas och hur agerar AFS vid ett sådant scenario. Svenskarna först!

Vadå "skulle avslöjas"? "Kopplingar" (århundradets underdrift) mellan mångkultur, massinvandring och uppblandningspropaganda å ena sidan och Israel, den organiserade judenheten i USA och judiska organisationer och individer i alla vita västländer å andra sidan har ju redan avslöjats, bevisats och dokumenterats många hundratals gånger. Det har skrivits otaliga artiklar och flera tjocka böcker om ämnet.

Detta vet naturligtvis många inom AfS om (många inom SD vet också) men man väljer att inte tala öppet eller vara konfrontativa i denna fråga pga politisk taktik.
Citera
2018-08-23, 21:42
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
De har nog runt 3% redan nu... Kanske även mer om det går ännu sämre för PP och MED. Övrigt fick 4,8% i senaste undersökning...

https://www.metro.se/artikel/yougov-sd-st%C3%B6rst-om-det-vore-val-i-dag

PP känns som heldöda. 0,2-0,4 procent?

Ska jag gissa tror jag MED är något större än AfS, men troligen når ingen av dem mer än en procent.

Tror du AfS får tre procent så kommer du bli besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in