2018-08-23, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Tycker han har rätt i denna fråga. Så jävla många barn som är helt könsplacerade. Tycker det är tufft nu när flickor och pojkar kan leka samma lekar, spela samma spel tillsammans. Hör aldrig något om tjejbaciller och annat idag. Tycker detta är bra, tycker det är ganska kasst att pojkar och flickor skapar separata grupper tidigt.

Exakt!

Båda könen kommer vinna på detta också, mer svängrum i sina roller ge bättre anpassning av allas individualitet.
Citera
2018-08-23, 13:44
Medlem
Denoms avatar
Om pojkar tvingas leka med dockor som barn är det slut på våldtäkter i framtiden alltså enligt Fridolin?
Citera
2018-08-23, 14:03
Medlem
Att avidentifera barns könsidentitet ska ses som precis vad det är - ÖVERGEPP.
Jag kan lätt jämföra det med vänsterns vurmande för pedofili i RFSL för några decennier sedan.

Fungerande familjer som bidrar till ett tryggt och harmoniskt välfärdssamhälle kan bara skapas genom att uppväxande barn är på det klara med sina roller i samhället.

"Fridolins barn" hamnar på psyket, blir missbrukare av medeciner, droger eller rent av krimnella.
Fridolins barn kan inte skapa och hålla ihop kärnfamiljer.

Förhoppningsvis är miljöpartiet ett minne blott efter den 9/9.
Citera
2018-08-23, 14:06
Medlem
Lydans avatar
Varenda jävla påhitt som de här feministerna har kommit med har gått käpprätt åt helvete, ofta har det rakt motsatt effekt. VARJE GÅNG. Nästan otroligt.

Så kommer även ske här. Könsförvirrade pojkar som inte lär sig att ta ansvar och vara män är de som våldtar, det ser man bl.a. på att de är så överrepresenterade inom media.
Citera
2018-08-23, 14:12
Medlem
salty-sailors avatar
Om det stämmer att pojkar blir till våldtäktsmän för att dom leker med bilar så undrar jag varför vi inte har fler våldtäktsmän? Är det därför jag inte är våldtäktsman? För att jag lekte med flygplan och helikoptrar istället?
Citera
2018-08-23, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Exakt!

Båda könen kommer vinna på detta också, mer svängrum i sina roller ge bättre anpassning av allas individualitet.

Vill man ha feminiserade hen bögar till barn absolut, östrogenet flödar och barnen är könslösa, blir lätt att få fram någon polis och militär i framtiden med genusflum..
Citera
2018-08-23, 14:31
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag har inte läst forskningen, men Gustav är väl utbildad inom det? Han är väl lärare? Så jag antar att han vet det bättre än jag. Jag skulle aldrig sätta mina barn på dagis över huvud taget.
Sånt ska man aldrig anta. Det måste man ta reda på själv.

Hälsningar från en som aldrig satt sitt fot på ett dagis, men betalat multum till det.
Citera
2018-08-23, 14:35
Bannlyst
Det framgick ju tydligt i metoo att det bara var cuckade feminister som Virtanen som ägnade sig åt dessa övergrepp.
Citera
2018-08-23, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Vill man ha feminiserade hen bögar till barn absolut, östrogenet flödar och barnen är könslösa, blir lätt att få fram någon polis och militär i framtiden med genusflum..

Well, till skillnad från dig så anser jag inte att svenska jämställda män är "feminiserade hen bögar"

Inte heller anser jag någon förlorar sitt kön för att den som människa anammar vissa positiva egenskaper eller beteenden som ex. förmågan byta en blöja eller byta däck.

Sitter man på sin lilla stjärt och tror det och blir hysterisk om någon ber en göra något som inte 1950 ansågs tillhöra ens genus, eller om man ser en kvinnlig polis ex. så är man ju tämligen fånig.
Citera
2018-08-23, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicki

Har man däremot som mål att reducera vita män så är Fridolins ideer utmärkta.
Genom att skapa könsförvirrade pojkar så skapar man också män som fär det ytterst svårt att kunna bilda familj. Det natruliga spelet mellan män och kvinnor som det bara finns ett av, kommer dessa grabbar aldrig att lära sig. De blir barnlösa och tar med sig sina vita gener i graven.
Kanske bra. Vi har ju ett stort mansöverskott nu. Kanske är det detta som Fridolin har i bakhuvudet?

De rasifierade familjerna däremot, som skiter helt i Fridolins trams uppfostrar sina barn hemifrån, genom sin religion och medhavda kultur, som iofs kan vara rätt skruvad, men könsrollerna har de 100 koll på.

De vita flickorna vill, oavsett genustramset, ha en stabil "stark" MAN som är säker på sin identitet som just man. Den urgamla devisen att de vill ha en man som kan "skydda dem och avkomman" är lika stark som alltid. De kommer att välja en brun man..
Senast redigerad av MrStreamer 2018-08-23 kl. 14:50.
Citera
2018-08-23, 14:50
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Well, till skillnad från dig så anser jag inte att svenska jämställda män är "feminiserade hen bögar"

Inte heller anser jag någon förlorar sitt kön för att den som människa anammar vissa positiva egenskaper eller beteenden som ex. förmågan byta en blöja eller byta däck.

Sitter man på sin lilla stjärt och tror det och blir hysterisk om någon ber en göra något som inte 1950 ansågs tillhöra ens genus, eller om man ser en kvinnlig polis ex. så är man ju tämligen fånig.

Det har ingen effekt. Ett tag försökte man att uppfostra pojkar födda med defekta penisar som flickor. Gissa vad som hände? De betedde sig som pojkar iaf så man la ner försöken.

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmoa022236

Citat:
The parents of all 14 subjects assigned to female sex stated that they had reared their child as a female. Twelve of these subjects have sisters: parents described equivalent child-rearing approaches and attitudes toward the subjects and their sisters. However, parents described a moderate-to-pronounced unfolding of male-typical behaviors and attitudes over time in these subjects — but not in their sisters. Parents reported that the subjects typically resisted attempts to encourage play with female-typical toys or with female playmates or to behave as parents thought typical girls might behave. These 14 subjects expressed difficulties fitting in with girls. All but one played primarily or exclusively with male-typical toys. Only one played with dolls; the others did so almost never or never. Only one ever played house. Each of the three exceptions represents a different subject. Parents noted substantial difficulty attempting to dress the subjects — but not their sisters — in clearly feminine attire after about four years of age.

Det är nämligen biologiskt vilket vi har försökt förklara för dig tusen gånger om i den andra tråden.
Citera
2018-08-23, 14:54
Medlem
Enorms avatar
Jag undrar vilka lekar, leksaker som skapade denna vilsna varelse.... Eller vilken ursäkt han nu har? FAKTUM kvarstår, Fridolin o MP är en skam för Sverige o miljön. Typisk kommentar från Gustav, bara DRAVEL!
Senast redigerad av Enorm 2018-08-23 kl. 15:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in