Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hahahaha. Jag kunde inte låta bli att lägga en spoiler.
Det var väl att det snarare skenade sexuellt till de han skrev till, det tilltog per brev, så jag skulle väl tippa att flertal drog öronen åt sig. Tänk att jobba där och behöva lyssna på galenskaperna och bortförklaringarna, uhuj..
Jag säger ingenting om de stackare som blev drabbade av Madsen och Lundin innan de åkte dit, då kan man bli manipulerad och uppsnurrad på läktaren men nu med facit i handen, hur fan kan man bli bortkollrad och manipulerad då?
Allt finns ju att läsa, svart på vitt, båda är fullblodsidioter och passar endast i en bur hur fan kan nå¨gon ens komma på tanken att det skulle på något sätt vara meningsfullt eller intressant att utbyta några tankar med dessa idioter?
Hur fan tänkte kvinnan som fick sparken eller blev uppsagd från sitt jobb som plit, (finns lite olika uppgifter i media om hur det förehåller sig) tvåbarnsmor och allt, att inbilla sig att det på något vis skulle finnas en framtid tillsammans med en sådan som Madsen.
Hon jobbade som plit och visste mycket väl vad fan Madsen var för dåre, hur fan kan det uppstå attraktion då?
Obegripligt är det, lika obegripligt om nu någon idiot till karl skulle få för sig att brevväxla med Johanna Möller eller svarta änkan, Carina Frödén heter hon väl har jag för mig, läs vad som skrivs om fanskapen och inse att det inte finns något att hämta där som är bra för någon.