Citat:
Hej!
Tack! Jo jag tänkte det också.
Har funderat på varför försvaret inte tryckte mer på den amerikanska bilen.
Tror aldrig att vi kommer att få veta vem som hade den.
Inte heller den lilla vita skrotbilen som AC eventuellt körde.
Hoppas att vi aldrig mer behöver uppleva den typen av mord som detta har varit.
Stackars de anhöriga som aldrig kommer att få svar på sina frågor.
Tack för att du delat med dej av all din kunskap, har lärt mej mycket om hur lagen fungerar.
Tack! Jo jag tänkte det också.
Har funderat på varför försvaret inte tryckte mer på den amerikanska bilen.
Tror aldrig att vi kommer att få veta vem som hade den.
Inte heller den lilla vita skrotbilen som AC eventuellt körde.
Hoppas att vi aldrig mer behöver uppleva den typen av mord som detta har varit.
Stackars de anhöriga som aldrig kommer att få svar på sina frågor.
Tack för att du delat med dej av all din kunskap, har lärt mej mycket om hur lagen fungerar.
Just av denna anledning så är det oerhört viktigt att vara till mer än 200% säker på att Edvin är ensam skyldig.
Jag begriper mig inte på dem som av någon sorts prestige skäl eller vad det kan vara blir ursinniga på dem som inte riktigt tycker att allt stämmer och faller på plats.
Vad är värst? Att Edvin sitter ensam på livstid och en eller två psykopater som skär halsen av folk finns här ute bland oss, eller att man vänder på alla stenar, kanske hittar och burar in dem också. Det enda godtagbara alternativet är att räta ut alla frågetecken som flera av oss ser.
Det handlar inte om att Edvin ska gå fri. Han är medhjälpare till ett dubbelmord, alternativt medgärningsman. Att läget är uttömt just nu för rättsväsendet är en annan sak. Det beror på vårt rättssamhälle och är en konsekvens av demokratin. Personligen kan jag inte se något fel i domarna.
Jag vill verkligen inte låta som en domedagsprofet, men det finns vissa detaljer i själva skärskadorna som tillsammans med andra händelser både i tid och lokal som oroar mig.