Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Pudelfrillan är en lustig typ. Så fort som vi diskuterar andra tänkbara personer i fallet som BW eller TS eller någon annan, rycker Pudelfrillan ut i full mundering och ligger på som bara den. Men så fort som vi pratar om "mannen med pilotglasögon" i allmänhet och "mannen med pilotglasögon" som KM i synnerhet, går Pudelfrillan bananas och gör allt för att söndra och flytta fokus. Visst är det märkligt!
"Mannen med pilotglasögon" är inblandad, det finns inget att diskutera om den saken (och här lutar jag mot allt det som vi faktiskt redan har fått bekräftat via främst radioprogramserien), och hittills pekar det mesta mot att "mannen med pilotglasögon" är KM. Vi såg ju under senaste veckan hur oerhört stressad tråden var. Ett gott bevis gott som något på att "mannen med pilotglasögon" är helt rätt.
Sedan är det som jag har skrivit tidigare några gånger nu: Vi har sannolikt att göra med en mix av Skövde-polisens teori och GW Perssons teori. "Mannen med pilotglasögon" var en del i ett "större" sammanhang, även om han kan ha agerat ensam. Att BW skulle kunna vara inblandad är ingen högoddsare, inte SP heller. "Mannen med pilotglasögon" är självklar i sammanhanget. Vi behöver nu få in ytterligare en eller två personer.
Ditt inlägg är ett praktexempel på beröringsskräcken så fort BW tas upp till diskussion eller om man försöker syna honom i sömmarna.
Vidare skrev du:
"att BW skulle kunna vara inbkandad är ingen högoddsare" - vilket alltså betyder att han är en
trolig GM men det förstod visst inte du, för jag antar att du menar att BW är en osannolik GM vilket då är en "högoddsare", bara så du vet..
Kvalificerat skitsnack, jag pratar mer än gärna om MMPG varför skulle jag inte vilja göra det?
Följade citat från dig ingår numera i din floskel-arsenal som du ständigt avfyrar så fort det blir obekvämt::
Men så fort som vi pratar om "mannen med pilotglasögon" i allmänhet och "mannen med pilotglasögon" som KM i synnerhet, går Pudelfrillan bananas och gör allt för att söndra och flytta fokus. Visst är det märkligt!
Detta ständiga "i allmänhet och i synnerhet"-mantrat är skrattretande fånigt, nej det här börjar bli riktigt löjligt Ugglan, riktigt tramsigt och löjligt!
SP (Shane) behöver du inte ens nämna, han är garanterat inte inblandad. Jag ställer mig f.ö. väldigt tveksam till att BW spenderade kvällen med SP, att han påstås ha varit på en påstådd fest i Radbyn är jag inte heller övertygad om.
Och vad är det för svammel om stressad tråd? Det är bara du som är stressad Ugglan, ingen annan vilket snarare bevisar att BW är rätt. Så här "tokig" har du faktiskt aldrig varit...
På tal om en mix av Skövde-polisens teori och GW Perssons teori som du påstår dig ha
"skrivit om några gånger nu" så vill jag bara påminna dig om att det var
JAG som först påtalade att fallet förmodligen är en hybrid mellan dessa 2 teorier, detta skedde för drygt två månader sedan men den idén har du nu snott av mig och gjort till "din egen". Vilken pajas du är, du t.o.m.försöker få cred för något som jag har lagt fram - patetiskt Ugglan...