2018-08-21, 09:30
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Det är gammal skolgårdstaktik att missuppfatta npgon med flit som försöker vara rolig. Skönt att se att allt förändras nör man blir vuxen.,, eller inte alls.
Citera
2018-08-21, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Källa?

Det var ett ledarstick av Mellin i Aftonbladet igår eller i förgår där hon kritiserade Löfven för hans tapp över nästan hela väljarlinjen demografiskt och socialt. En av många mätningar presenterades också där KD fick vill jag minnas ovanligt höga 5-6 % medan L låg på 4,5%.
Inte mycket till källanvisning men hennes artikel hittas inte nu, sannolikt är den arkiverad. Aftonbladet ansåg väl att Mellin gick för långt och att artikeln var skadlig för Socialdemokraterna.
Citera
2018-08-21, 09:37
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Vi fick beviset i år när svenska msm lyckades pressa google till lydnad. Svensk msm med Bonniers vid rodret är livsfarliga. Nu har regeringen en direktlinje till Facebook för att snabbt kunna rensa fake news.
Enligt TS, skitnödigt, ja. Fjollan till Nya M-ledare satt dessutom på morgonnyheterna och tog avstånd som väntat. Han är en liten man i alla bemärkelser.

Jag är glad att flera representativare moderater såsom Erik Berglund och Markus Jonsson har tagit steget över till Alternativ för Sverige (AfS), så de slipper dessa skitnödiga dolkstick i ryggen av sina egna som ständigt synes förekomma - främst inom SD - men på senaste tiden även inom Nya M.

Notera skillnaden i hur Alternativ för Sveriges rakryggade ledare Gustav Kasselstrand hanterade Dagens ljugNyheter:

– Sverige står i lågor – upplopp och kaos råder – och du vill prata om ett klistermärke? Jag är ute på återvandringsturné för att rädda vårt land och har inte tid med Dagens Dumheter.

Aldrig backa. Aldrig pudla, när det gäller nonsens som detta när det kommer till dessa agendasättande farliga PK-medier. Sedan tar man vid behov kandidaten i örat, enskilt och inte via en offentlig uthängning, såsom de ynkliga SD:arna Mattias Karlsson & Paula Bieler ägnat sig åt på senaste tiden mot sina egna aktiva. Det är ett så förrädiskt och ynkligt samt patetiskt ledarskap som verkligen inte ska premieras vare sig inom politiken eller företagsvärlden.

AfS visade nyligen dock vägen - igen. Det tackar vi för.
Citera
2018-08-21, 09:45
Medlem
Att en rikspolitiker driver med skolskjutningar är helt enkelt vidrigt. Tillsammans med kvittofifflaren bör det här sammantaget dra ner m till 12-13%.
Citera
2018-08-21, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus

Ännu sjukare att riksdagspolitiker står och poserar med vapen, detta är inte USA liksom... Men ingen är väl förvånad när det gäller Bali...
Vad är det som är sjukt med det? Är du gjord av sockervadd, eller?
Citera
Medlem
Brukade tro att Bali skulle bli minister ganska snabbt, som symbol för hur långt
man kan gå, oavsett hur man kommit hit. Men han kanske inte vill ta ansvar på
en hög post. Och kanske partiledningen inte vill det heller.

Som tur är har vi inte traditionen med t ex skolskjutningar i Sverige. Morden i
Kronogården skedde ju t ex på annat sätt ...
Citera
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggyme
Jag gillar honom inte sa jag ju. Vad är det som får dej att tro att jag vill sitta och tjafsa med dej om en sån stor sopa?

https://nyheter24.se/maktkamp24/912846-hanif-bali-poserar-med-vapen-pa-grundskola-moter-stark-kritik

nej, precis.
"Du gillar honom inte"..

Och därför är det helt okej att du sitter och skriver en massa påhittat trams och skapar helt egna varianter av vad som har hänt..och när någon påpekar detta, på ett diskussionsforum..så vill du inte prata om det.."För du gillar honom ju inte"..

Mycket konstigt har jag läst på Flashback under åren, men det här är skapligt..
Är du autistisk på något sätt?
Citera
2018-08-21, 09:58
Medlem
YP4XQs avatar
Hjärntröttheten i Sverige visar sitt äckliga ansikte igen. Mord på svenskar av icke svenskar, gängvåldtäkter, allmänna illdåd, imamer som förespråkar mord på otrogna i Sverige och så vidare - är INGENTING mot en satirbild! Vänd upp och ner på Sverige och stoppa pressarna!!
Citera
2018-08-21, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det är gammal skolgårdstaktik att missuppfatta npgon med flit som försöker vara rolig. Skönt att se att allt förändras nör man blir vuxen.,, eller inte alls.

Alla skämt är inte roliga. Som t ex Mr Cool häromsistens ...

Däremot är det väldigt roligt när den judiske ståuppkomikern Aron Flam pratar om
Mengele och Läkare utan Gränser.
Citera
2018-08-21, 09:59
Medlem
Har Balis testiklar verkligen vandrat ner eller är han fortfarande i sin pre-pubertet? Eller så har han brutalt missförstått sitt uppdrag. Han är politiker inte ståuppkomiker. Inte för att han verkar ha talang för något av det.

Inte konstigt att Kristersson ser trött och less ut när han återigen får stå i TV och hantera Balis omogna tilltag.
Senast redigerad av B.R.Donut 2018-08-21 kl. 10:03.
Citera
2018-08-21, 10:01
Medlem
scoremaxs avatar
Det här är fanimig helt otroligt.
Jag SKÄMS å Svenskarnas vägnar.

Hela diskussionen är uppbyggd av helt påhittade grejor och anklagelser med skolkjutningar och allt möjligt.

Man blir Kränkt & Hotad™ av saker man skapar själv.

Och otippat, byfånar som husvagnen hakar på...
Citera
2018-08-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Att en rikspolitiker driver med skolskjutningar är helt enkelt vidrigt. Tillsammans med kvittofifflaren bör det här sammantaget dra ner m till 12-13%.

Var ser du att Hanif har drivit med skolskjutningar? Bifoga gärna källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in