2018-08-19, 19:38
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lionatthezoo
Men Özz sa ju att det säkert var svenska rasister.
Vad säger han nu när det visat sig vara 3 utlänningar varav minst en är landsman (kurd) till Özz?

Det är nog Özz som är rasisten mot oss svenskar.

Nu sägar han ingenting och låtsas som han aldrig pekar ut fel grupp. Hade inte den där dumbommen öz kopplingar till terroristen Akilov?.
Citera
2018-08-19, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Nu undandrar det sig min kännedom om hur det såg ut på bilbrännarfronten på de svenska
40, 50, 60 och 70-talen inför skolstarten på hösten

Jag kommer ihåg att det brann i en bil när jag bodde i Angered på 80 talet och den bilen var min som hade läckt bensin på motorn.
Citera
2018-08-19, 20:40
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Nu mörkas det men sammytt går ut med namnen på de häktade

https://samnytt.se/rattsvasendet-forsokte-morka-vem-bilbrannare-var-sekretessbelagt-haktningsframstallan/
Citera
2018-08-19, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg

https://samnytt.se/rattsvasendet-forsokte-morka-vem-bilbrannare-var-sekretessbelagt-haktningsframstallan/

Helt otroligt att domstolen mörkar identiteter på detta sättet, är väl olagligt?
Citera
2018-08-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det förklara ju inte riktigt eldandet i alla andra blatte-förorter.

Varför inte? Det blir ju extra förvillande om det brinner lite varstans. Jag tror man fått en instruktion. Elda så mycket ni kan kl 21.00. Sprid till alla ni känner....
Citera
2018-08-19, 23:38
Medlem
Förvånansvärt tyst från vänstermedia och vänsterfolket? Dom var snabba med att twittra ut om mörka högerkrafter mm direkt efter bränderna, men nu när det är bekräftat att det vara lokala Mensamedlemmar så är det knäpptyst. Vända kappan efter vinden, någon?
Citera
2018-08-19, 23:40
Medlem
yz44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Det är nog Özz som är rasisten mot oss svenskar.
Nu sägar han ingenting och låtsas som han aldrig pekar ut fel grupp. Hade inte den där dumbommen öz kopplingar till terroristen Akilov?.
Japp, betalade ut svart lön till terroristen, vore intressant att se om det kommer att bli något av det. Det är ingen brist på bevis i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Helt otroligt att domstolen mörkar identiteter på detta sättet, är väl olagligt?
Det är valår.

OnT: Inför maskeringsförbud, betrakta alla maskerade som potentiella terrorister och skjut dem direkt.
Skämt åsido så skulle det förmodligen minska bränderna med 99% (finns även andra fördelar).
Citera
2018-08-20, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reparador
Jag kommer ihåg att det brann i en bil när jag bodde i Angered på 80 talet och den bilen var min som hade läckt bensin på motorn.
Hur gammal är du egentligen, måste ju vara minst 60?
Citera
2018-08-20, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg

Till och med Expressen är upprörda. Då är det illa.
Citat:
Domstolarna lyder under regimen och regimen vill mörka att det är muslimer för att kunna sprida propaganda om att det är SD som ligger bakom. Såklart. Någon från Regeringskansliet som ringt till domstolen och förklarat läget får vi utgå ifrån.

Givetvis hade namnet inte mörkats om det rört sig om en vit person.
Citera
2018-08-20, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelpressaren
Hur gammal är du egentligen, måste ju vara minst 60?
Nä så gammal är jag inte. Om jag inte minns fel så hade tidningarna i början på 90 talet rubriker om bilar som brann. Det var några nya Volvo 850 som hade fel från fabriken.
Citera
2018-08-20, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reparador
En sån bil har jag också haft, fick byta motorhuv sedan, det var kanske samma bil ?
Jag glömde en Koskenkorva flaska i bilen, drack du upp den sedan ?
Citat:
Nej, det är inte olagligt, kan ju finnas utredningstekniska skäl, att det finns fler misstänkta och att man spanar på flera och man vill inte gå ut med vilka som redan sitter inne...
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Japp, betalade ut svart lön till terroristen, vore intressant att se om det kommer att bli något av det. Det är ingen brist på bevis i alla fall.
Å fan det var själva fan, så Özzen betalte alltså bilbrännarna 85000 kr för att elda bilar i Göteborg ?
Hörde ju också att Özzen hade också betalt Elin 85000 kr för att jävlas med Turkish Airlines som Özzen inte får åka med längre
Det blir ju mer och mer spännande det här faktiskt, Özzen har ett finger med överallt och lägger sin stora näsa i blöt lite överallt....
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
OnT: Inför maskeringsförbud, betrakta alla maskerade som potentiella terrorister och skjut dem direkt.
Skämt åsido så skulle det förmodligen minska bränderna med 99% (finns även andra fördelar).
Undantagstillstånd plus skott i pannan vid oroligheter är ett välbeprövat sätt, det fungerar alltid...
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Till och med Expressen är upprörda. Då är det illa.
Haha, det är rätt åt kräket Thomas Mattsson
Jaja hur känns det nu Herr Mattsson att få äta upp vad ni ställt till med ? Expressen har eldat på massinvandringseländet, så nu har ni ert facit ?
Ni måste ju känna er väldigt nöjda eller hur ?
Ska ni inte ut och sola er i glansen av er egen självgodhet också ?
Bäst ni passar på innan det är försent....
Citera
2018-08-20, 10:47
Medlem
knors avatar
Det borde gå att få ihop tjugo starke män varje bostadsområde. Träna dem, utrusta dem och ha några samlingsplatser vid "situation". Kidsen skulle skita ned sig totalt om det kom tjugo maskerade starke män rusande. De skulle få tag på minst 5 killar. Buntband. Fixa ett brott på bäckenbenet med hjälp av en stor skruvtving. Då blir de sängliggande ett bra tag. Sen är det bra att permanenta ett lättare handikapp. En kille som har svårt att lyfta ena armen har ingen chans att hävda sig i ett gängsammanhang. Behöver inte vara någon särskilt stor skada, men sitta på rätt ställe.

I Brasilien stödjer vanligt folk (periodvis) systematiskt avrättning av den här typen av individer. Polisen kliver in och mejar ned dem. De anser i princip att det skulle vara för dyrt att få killarna på rätt köl.

Och allvarligt talat: Vem skulle sörja om de här killarna togs av daga? Möjligen deras närmaste familj och visst är det ett lidande. Men det måste ur sämhällssynpunkt anses vara billigt.

Nej, jag är inte rysk uppviglare. Ja, som jag uttrycker mig skulle jag kunna vara det. Nästa gång kan den som ger uttryck för tankar enligt ovan vara en del av en större plan att sänka Sverige.

Tänk på det.

Tänk alltid på det.

Men var inte vek.

Gå på gym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här