Citat:
Ursprungligen postat av
Reparador
Jag kommer ihåg att det brann i en bil när jag bodde i Angered på 80 talet och den bilen var min som hade läckt bensin på motorn.
En sån bil har jag också haft, fick byta motorhuv sedan, det var kanske samma bil ?
Jag glömde en Koskenkorva flaska i bilen, drack du upp den sedan ?
Citat:
Ursprungligen postat av
hybbe
Helt otroligt att domstolen mörkar identiteter på detta sättet, är väl olagligt?
Nej, det är inte olagligt, kan ju finnas utredningstekniska skäl, att det finns fler misstänkta och att man spanar på flera och man vill inte gå ut med vilka som redan sitter inne...
Citat:
Ursprungligen postat av
yz44
Japp, betalade ut svart lön till terroristen, vore intressant att se om det kommer att bli något av det. Det är ingen brist på bevis i alla fall.
Å fan det var själva fan, så Özzen betalte alltså bilbrännarna 85000 kr för att elda bilar i Göteborg ?
Hörde ju också att Özzen hade också betalt Elin 85000 kr för att jävlas med Turkish Airlines som Özzen inte får åka med längre
Det blir ju mer och mer spännande det här faktiskt, Özzen har ett finger med överallt och lägger sin stora näsa i blöt lite överallt....
Citat:
Ursprungligen postat av
yz44
OnT: Inför maskeringsförbud, betrakta alla maskerade som potentiella terrorister och skjut dem direkt.
Skämt åsido så skulle det förmodligen minska bränderna med 99% (finns även andra fördelar).
Undantagstillstånd plus skott i pannan vid oroligheter är ett välbeprövat sätt, det fungerar alltid...
Citat:
Ursprungligen postat av
Cornelia92
Till och med Expressen är upprörda. Då är det illa.
Haha, det är rätt åt kräket Thomas Mattsson
Jaja hur känns det nu Herr Mattsson att få äta upp vad ni ställt till med ? Expressen har eldat på massinvandringseländet, så nu har ni ert facit ?
Ni måste ju känna er väldigt nöjda eller hur ?
Ska ni inte ut och sola er i glansen av er egen självgodhet också ?
Bäst ni passar på innan det är försent....